Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Міхно, Олександр@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Міхно, Олександр
    Формулювання гіпотез і постановка запитань у дослідницькій діяльності учнів / Олександр Міхно // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 8-10. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

   Україна, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
гипотеза научная -- гіпотеза -- дослідницька діяльність учнів -- исследовательская деятельность учащихся -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література


Дод.точки доступу:
Місто \о произв.\; Підмогильний, Валер'ян \о нем\

Знайти схожі

2.


    Міхно, Олександр (провідний науковий співробітник Педагогічного музею АПН України; Київ).
    Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / Олександр Міхно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 59-60. - Бібліографія : С.60 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
история образования -- история педагогики -- история украинской орфографии -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія українського правопису -- кулішівка -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- фонетичний правопис
Анотація: Окреслено головні віхи педагогічно-просвітницької діяльності П. Куліша, зокрема створені ним фонетичний правопис української мови ("кулішівка"), "Грамотка" - український буквар і читанка для дітей тощо.


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон \о нем\

Знайти схожі

3.


    Міхно, Олександр (провідний науковий співробітник Педагогічного музею АПН України; Київ).
    Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури : до 200-річчя від дня народження М.І. Пирогова / Олександр Міхно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 39-41. - Бібліографія : С.41 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
история методики преподавания украинской литературы -- история педагогики -- історія методики викладання літератури -- історія педагогіки -- литературные беседы -- літературні бесіди -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы
Анотація: Висвітлено погляди М.І. Пирогова (1810-1881) на проблеми методики навчання і виховання, а також їх практичну реалізацію шляхом запровадження літературних бесід у гімназіях Одеського та Київського навчальних округів, попечителем яких був Пирогов.


Дод.точки доступу:
Пирогов, Николай Иванович (хирург ; 1810-1881) \о нем\; Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Міхно, Олександр (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Педагогічного музею НАПН України).
    Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки (до 140-річчя від дня народження поетеси) / Олександр Міхно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 54-57. - Бібліографія : С.56-57 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образовательная деятельность -- освітня діяльність -- педагогические взгляды -- педагогічні погляди -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті висвітлено педагогічні погляди Лесі Українки, що сформувалися в процесі освітньої діяльності поетеси.


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\

Знайти схожі

5.


    Міхно, Олександр Петрович (провідний науковий співробітник Педагогічного музею НАПН України; кандидат педагогічних наук).
    Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр.) / О. П. Міхно // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 41-44. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03(4 укр) 51-05
Рубрики: Історія освіти
   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
національна свідомість -- часописи -- національна самосвідомість -- національна школа -- національне виховання -- национальное воспитание -- рідна мова -- национальная сознательность -- национальное самосознание -- национальная школа -- родной язык
Анотація: У статті висвітлено погляди С. Русової на проблему формування національної cамосвідомості, викладені в її публікаціях у журналі "Світло" протягом 1910-1914 рр.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія Федорівна (педагог ; 1856 - 1940) \о ней\; Світло, педагогічний журнал \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Міхно, Олександр (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник Педагогічного музею НАПН України).
    Педагогічний портрет Євгена Гребінки (до 200-річчя від дня народження письменника,педагога, видавця) / О. Міхно // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 58-63. - Література : С.63 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
жизненный путь писателя -- життєвий шлях письменника -- педагогическая деятельность -- педагогические взгляды -- педагогічна діяльність -- педагогічні погляди -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті визанчено передумови формування педагогічного таланту Євгена Гребінки, висвітлено викладацьку діяльність письменника в Петербурзі і втілення його педагогічних поглядів в художніх творах.


Дод.точки доступу:
Гребінка, Євген (письменник; поет ; 1812 - 1848) \про нього\

Знайти схожі

7.


    Міхно, Олександр (доцент кафедри філософії культури і культурології; кандидат педагогічних наук).
    Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх IT-фахівців / О. Міхно // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 10. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
ІТ-фахівці -- ИТ-специалисты -- вища ІТ-освіта -- высшее ИТ-образование -- професійна підготовка ІТ-фахівців -- профессиональная подготовка ИТ-специалистов -- зміст навчання ІТ-фахівців -- содержание обучения ИТ-специалистов -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- інформаційна культура -- информационная культура -- спеціалізація ІТ-фахівців -- специализация ИТ-специалистов -- ринок праці в ІТ-галузі -- рынок труда в ИТ-отрасли
Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх IT-фахівців. Аналізується стан ринку праці в IT-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти IT-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Міхно, Олександр (провідний науковий співробітник Педагогічного музею НАПН України).
    Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури) / О. Міхно, З. Шевченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 62-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- украинская литература -- українська література -- ученые-методисты -- юбилеи ученых -- ювілеї науковців
Анотація: Стаття висвітлює творчий шлях Олександра Романовича Мазуркевича (1913-1995) - видатного філолога-методиста.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя; Мазуркевич, Олександр (філолог-методист ; 1913-1995) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Міхно, Олександр (кандидат педагогічних наук; директор Педагогічного музею НАПН України).
    Мистецтво методики Зої Шевченко (творча фабула та біобліографічний сюжет до ювілею вченого) / О. Міхно // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 8-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковці-методисти -- особистість фахівця -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- ученые-методисты -- юбилеи ученых -- ювілеї науковців
Анотація: Зоя Олександрівна Шевченко - знаний фахівець в галузі методики викладання літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя (кандидат педагогічних наук; старший науковий спіробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\

Знайти схожі

10.


    Міхно, Олександр (кандидат педагогічних наук; директор; Педагогічний музей України).
    Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 61-66 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
типологія школярів -- типология школьников -- історія педагогіки -- история педагогики -- характеристики учнів -- характеристики учеников -- рецепція типології школярів -- рецепция типологии школьников -- педагогічна наука -- педагогичкская наука -- педагогічна характеристика учнів -- педагогическая характеристика учеников
Анотація: Автор пропонує власне тлумачення поняття "рецепція" в історико-педагогічному дослідженні. Доводить, що рецепція типології школярів П. Лесгафта українськими вченими, започаткована С. Русовою у 1912 р., здійснювалася ними за трьома напрямами: у працях, присвячених спадщині П. Лесгафта, в контексті власних досліджень та у зв'язку з розглядом проблеми педагогічної характеристики учня. Праці вчених структуровано за хронологічно-тематичним принципом з подальшим аналізом. Наведено міркування автора щодо ролі і значення рецепції в історико-педагогічному дослідженні.


Дод.точки доступу:
Лесгафт, П. Ф. (видатний біолог; анатом; антрополог; лікар; педагог ; 1837-1909) \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)