Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зарубіжна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Носенко, Е. Л.
    "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб'єкта життєдіяльності / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 56-66. - Бібліографія : С.65-66 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- зарубежная психология -- зарубіжна психологія -- направления и школы в психологии -- напрямки і школи в психології -- позитивна психологія -- позитивная психология -- позитивні емоції -- позитивні риси характеру -- позитивные черты характера -- позитивные эмоции -- психическое здоровье -- психічне здоров'я -- психология личности -- психологія особистості -- суб'єкт життєдіяльності -- субъект жизнедеятельности -- характер -- ценности личности -- цінності особистості -- эмоции
Анотація: Проаналізовано зміст поняття "позитивна психологія" та основні напрямки досліджень, на підставі аналізу новітніх зарубіжних публікацій узагальнено її вихідні положення; психодіагностичний інструментарій, розроблений з метою оцінки особистісних чинникі в успішного функціонування людини як суб'єкта життєдіяльності; дана оцінка можливості використання цього інструментарію в інших соціокультурних умовах; визначені перспективи практичного застосування "позитивної психології".


Дод.точки доступу:
Аршава, І. Ф.

Знайти схожі

2.


    Потапчук, Т. В.
    Ідентичність: основні підходи до визначення сутності поняття / Т. В. Потапчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 14-21. - Бібліографія : С.20-21 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная психология -- зарубіжна психологія -- идентичность -- история педагогики -- ідентичність -- історія педагогіки -- личностная идентичность -- личность -- особистісна ідентичність -- особистість -- процессуальный интеракционизм -- процесуальний інтеракціонізм -- социальная идентичность -- соціальна ідентичність -- структура идентичности -- структура ідентичності -- структурний інтеракціонізм -- структурный интеракционизм -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: В статті проаналізовані різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології та педагогіці до визначення сутності і природи ідентичності, таких її типів, як особистісна та соціальна ідентичність, взаємозв'язки їх формування із взаємодіями у групі, соц іумі, виконанням соціальних ролей. У рамках різноманітних підходів склалися різні традиції в дослідженні цього феномена. Розглянуті теоретичні концепції не суперечать, а взаємодоповнюють одна одну, виділяють якості об'єкта й різні сторони ідентичності . Підкреслюється, що ідентичність через складність і багатство змісту відіграє визначальну роль у життєвому досвіді особистості.


Знайти схожі

3.


    Безлюдний, О. І.
    Насильство над дитиною в сім'ї: теоретичні розвідки американських дослідників / О. І. Безлюдний // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 121-131. - Бібліографія : С.130-131 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психологія
   Психология

   США
Кл.слова (ненормовані):
американская психология -- американська психологія -- батьківське насильство -- домашнее насилие над детьми -- домашнє насильство над дітьми -- зарубежная психология -- зарубіжна психологія -- насилие по отношению к детям -- насильство по відношенню до дітей -- психология воспитания детей в семье -- психология семьи и брака -- психологія виховання дітей в сім'ї -- психологія сім'ї та шлюбу -- родительское насилие -- семейное насилие -- сімейне насильство
Анотація: В статті проаналізована проблема батьківського насильства в сучасній американській сім'ї ті його історичні корені в баченні американських вчених. Науковці основну увагу акцентують на таких питаннях: визначення типів сімейного насильства над дітьми; в иявлення кореляційних зв'язків між соціальним статусом сім'ї і частотою насильства над дітьми; виявлення причин виникнення насильства над дітьми в сім'ї; з'ясування наслідків насильства на формування та розвиток зростаючої особистості; розроблення кор екційних програм для батьків з переорієнтації насильницьких засобів сімейного виховання на гуманні.


Знайти схожі

4.


    Гоштанар, І. В.
    Учення Й.Ф.Гербарта про статику й динаміку уявлень у контексті розвитку психології ХІХ ст. / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 123-133. - Бібліографія : С.132-133 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.1
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- душа -- душевні явища -- душевные явления -- зарубежная педагогика -- зарубежная психология -- зарубіжна педагогіка -- зарубіжна психологія -- история идей -- история педагогики -- история психологии -- історія ідей -- історія педагогіки -- історія психології -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- представления -- уявлення
Анотація: Досліджені особливості психологічної теорії Й.Ф.Гербарта. Проаналізована історія розвитку психології ХІХ ст., показано вплив психологічної теорії німецького вченого на розвиток світової психолого-педагогічної науки. Намагаючись створити чітку психологічну систему, Й.Ф.Гербарт реалізував не стільки цій намір, скільки інший, якого, можливо, й не мав на меті. Результати його праць (якими б вони не були з погляду їхньої важливості для психології) стали справжньою опорою для інших наук. Це сталося завдяки продуктивним відкриттям Й.Ф.Гербарта та його послідовників, а також завдяки привабливості їхньої мети.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)