Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=средства массовой информации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Pererva, E. M.
    Benefiets of project work as a means of dynamic english teaching [Electronic resource] / E. M. Pererva // Інтеграційні процеси та інноваційні технології: досягнення та перспективи технічних наук : зб. нак. пр. / Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків, 2014. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/3895/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84.%202015%20%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%20%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B0.pdf. - Повний текст (142,13 kB)
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Англійська мова

   Английский язык

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- англійська мова -- английский язык -- проектне навчання -- проектное обучение -- методика навчання -- методика обучения -- спілкування -- общение -- комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность -- мотивація -- мотивация -- досягнення -- достижения -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- співпраця -- сотрудничество -- доречність -- уместность

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (142,13 kB)

Дод.точки доступу:
Перерва, Е. М.

Знайти схожі

2.


    Єнін, М. Н. (кандидат соціологічних наук; старший викладач кафедри філософії та соціології Луганського національного університету ім.Т.Г.Шевченка).
    Вплив організаційної структури ЗМІ на місцевий виборчий процес в Україні / М. Н. Єнін // Грані. - 2011. - № 4. - С. 97-102. - Література : С.102 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вибори в Україні -- виборча система -- виборчі системи -- виборча система України -- виборчий процес -- избирательный процесс -- выборы в Украине -- елітні групи -- засоби масової інформації -- ЗМІ і вибори -- избирательные системы -- избирательная система Украины -- канали масових комунікацій -- каналы массовых коммуникаций -- организационная структура -- організаційна структура -- политическая социология -- політична соціологія -- СМИ и выборы -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- средства массовой информации -- элитные группы
Анотація: Автор доходить висновку, що організаційна структура ЗМІ в Україні, а також нерозвиненість публічної сфери в Україні ускладнюють демократичний політичний дискурс. Проведене емпіричне дослідження виявило тенденції лідерства телебачення в полі масових комунікацій домінування місцевих телекомпаній і газетних видань над загальнонаціональними, диференціацію населення за віком у користуванні каналами масової комунікації під час місцевого виборчого процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Івохін, Є. В. (доктор фізико-математичних наук; доцент Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету [Текст] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 96-102. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

Кл.слова (ненормовані):
задачи дискретной оптимизации -- задачі дискретної оптимізації -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- распределительные методы -- розподільчі методи -- рейтинговые показатели -- рейтингові показники -- рекламные бюджеты -- рекламні бюджети -- рекламные расходы -- рекламні витрати -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- телевизионные каналы -- телевізійні канали -- эффективность распределения рекламного бюджета -- ефективний розподіл рекламного бюджету -- економічне моделювання -- экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто підхід до оптимізації процесу ефективного розподілу рекламного бюджету між різними засобами масової інформації. Поставлене завдання розв'язано для випадку, коли відомі показники ефективності засобів масової інформації: рейтинг відносно інших ЗМІ і частка цільової аудиторії відносно усіх глядачів. Наведено результати чисельних розрахунків, в яких використано запропоновану модель для формування і розподілу рекламного бюджету за допомогою рейтингових показників каналів та програм телебачення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Навродський, В.О. (кандидат фізико-математичних наук; доцент Київського національного університету культури і мистецтв); Науенко, Ю.О. (аспірант Київського національного університету ім. Тараса Шевченка)

Знайти схожі

4.


    Алфьоров, С. М. (доктор юридичних наук; професор; генерал-майор міліції; заслужений юрист України).
    Громадський контроль в умовах формування громадянського суспільства / С. М. Алфьоров, С. С. Вітвіцький // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2014. - № 1. - С. 101-108. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401(4УКР)г
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государтвенная политика -- державна політика -- государственный контроль -- державний контроль -- гражданское общество -- громадянське суспільство -- исполнительная власть -- виконавча влада -- общественный контроль -- громадський контроль -- общественные организации -- громадські організації -- общественность -- громадськість -- общественный диалог -- суспільний діалог -- плюралистическая методология -- плюралістична методологія -- политические партии -- політичні партії -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- участь громадськості -- участие общественности
Анотація: Проаналізовано громадський контроль в умовах формування громадянського суспільства в сучасний період суспільно-політичного розвитку України, що характеризується лібералізацією з боку держави щодо пошуку відповідного діалогу із суспільством. Акцентовано увагу на методах залучення громадськості до участі у творенні державної політики в умовах необхідності забезпечення плюралізму суспільного діалогу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вітвіцький, С.С. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри загальноправових дисциплін Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ; м.Дніпропетровськ; Україна); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКонституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\; Контроль в сфере государственного управления \о произв.\; Об общественном контроле, законопроект Украины 2004 г. \о произв.\; Про громадський еонтроль, законопроект 2004 р. \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Андреєв, Д. В. (доктор юридичних наук; доцент; директор).
    Особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади механізмами інтернет-ресурсів / Д. В. Андреєв // Митна справа. - 2015. - № 5. - С. 8-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404.3
Рубрики: Інформаційне право
   Информационное право

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- засоби масової інформації -- інтернет-ресурси -- комунікації -- інформаційно-комунікаційні технології -- легітимізація влади -- державна інформаційна політика -- государственная информационная политика -- информационное общество -- средства массовой информации -- интернет-ресурсы -- коммуникации -- информационно-коммуникационные технологии -- легитимизация власти -- інформаційні агентства -- информационные агентства
Анотація: Розглядаються особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади шляхом залучення до цього комунікаційного процесу новітніх засобів масової інформації. Зокрема досліджуються питання вдосконалення вітчизняного законодавства у сфері регулювання інформаційно-комунікаційних відносин. Особлива увага приділяється проблемам правового забезпечення діяльності інформаційних агенств та інших інтернет-ресурсів.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

6.


    Антонов, М. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії та історії права Санкт-Петербургскьої філії Національного дослідного університету "Вища школа економіки"; м.Санкт-Петербург; Росія).
    Права людини, демократія, верховенство права та сучасні соціальні виклики у складних суспільствах / М. Антонов, С. І. Максимов // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 325-333 . - ISSN 0132-1331
ББК 67.0(0)в7
Рубрики: Право
   Общая теория права

   Загальна теорія права

   Бразилия
    Бразилія

    Беду-Оризонти

    Беду-Орізонті

Кл.слова (ненормовані):
верховенство права -- моральная философия -- моральні філософія -- моральные ценности -- моральні цінності -- права и свободы человека -- права і свободи людини -- правовая философия -- правова філософія -- правоприменение -- правозастосування -- расовая дескриминация -- расова дескримінація -- свободомыслие -- вільнодумство -- социальная философия -- соціальна філософія -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- человеческое достоинство -- людська гідність -- человеческое мышление -- людське мислення -- экономическая свобода -- економічна свобода -- этические ценности -- етичні цінності
Анотація: Інформація про XXVI Всесвітній конгрес з філософії права і соціальної філософії, який проходив 21-26 липня 2913 р. у м.Беду-Орізонті (Бразилія).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Максимов, Сергій Іванович (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент НАПрН України; професор кафедри філософії Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого"; м.Харків; Україна); Бублиц, Я. (победитель премии IVR для молодых ученых Университета Гамбурга) \о нем\; Викс, С. (старший научный сотрудник Центра права и общества Университета Кейптауна) \о нем\; Горн, Н. (пофессор Кельнского университета) \о нем\; Кемпбелл, Т. (пофессор Университета Чарльза Стьорта) \о нем\; Кирсте, С. (пофессор философии права Университета Зальцбурга) \о нем\; Лафер, С. (заслуженный профессор Института международных отношений Университета Сан-Паулу) \о нем\; Моригива, Я. (пофессор Высшей школы права Нагойского университета) \о нем\; Селлерс, М. (профессор университетской системы штата Мериленд) \о нем\; Соуза Густин, М. де (профессор ФФедерального университета Минас-Жерайс) \о нем\; Акт прав человека, австралийский законодательный акт 2011 г. \о произв.\; Бразильская ассоциация философии права и социологии права \о ней\; Британское Содружество наций, межгосударственное обїединение \о нем\; Всемирный конгресс по философии права и социальной философии \о нем\; Всесвітній конгрес з філософії права і соціальної філософії \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Бабак, Ірина Миколаївна (кандидат соціологічних наук; доцент ОКВНЗ "Інститут підприємництва "Стратегія" ; м. Жовті Води).
    Вплив інформації на соціальний настрій населення / І. М. Бабак // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 93-96. - Література : С.96 : 7 назв
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- засоби масової інформації -- ЗМІ і суспільство -- информационное влияние -- информация -- інформаційний вплив -- інформація -- население -- населення -- суспільний настрій -- общественное настроение -- СМИ и общество -- социальная позиция -- социальное настроение -- социальное настроение населения -- социальное самочувствие -- социология общества -- соціальна позиція -- соціальне самопочуття -- соціальний настрій -- соціальний настрій населення -- соціологія суспільства -- средства массовой информации
Анотація: Автор аналізує сутність поняття "соціального настрою" та визначає механізми і фактори формування соціального настрою населення через ЗМІ.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Бакуліна, Г. (кандидат технічних наук; завідувач кафедри).
    Оцінювання якості надання інформації населенню інформаційними службами АЕС України / Г. Бакуліна, В. Котеленець, І. Платонова // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 2. - С. 56-60. - Библиогр.: с. 56-60. - 3 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- средства массовой информации -- оцінювання якості -- оценка качества -- інформаційні служби -- информационные службы -- канали телебачення -- каналы телевидения -- показатели качества -- показники якості
Анотація: Розглянуто діяльність інформаційних служб атомних електростанцій України.


Дод.точки доступу:
Котеленець, В. (кандидат технічних наук; керівник служби якості); Платонова, І. (магістр; інспектор по зв’язках з місцевими радами, об’еднаннями й підприємствами)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Барматова, С.
    Место и роль политической коммуникации в трансформации украинского общества [Текст] / С. Барматова // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №2. - С. 107-119. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК С55.57
Рубрики: СОЦИОЛОГИЯ--ПОЛИТИКА--УКРАИНА
Кл.слова (ненормовані):
СРЕДСТВА МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Бондар, О.
    Криза: лінгво-соціологічне обгрунтування змісту в україно- та англомовних засобах масової інформації / О. Бондар // Громадське суспільство та проблеми становлення особистості : зб. наук. пр. / Криворіз. держ. пед. ун-т, Сілезька політехніка у Глівіцях. - Кривий Ріг ; Забже : Видавничий дім , 2009. - Вип. 4. - С. 260-265. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- средства массовой информации -- кризові явища -- кризисные явления -- зміст поняття -- содержание понятия

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)