Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=электронный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Радославлєвіч, Гордана
(доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4СЕР)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
маркетинг
--
онлайн-предложения
--
онлайн-пропозиції
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
туристические агентства
--
туристичні агентства
--
туристические продукты
--
туристичні продукти
--
факторы удовлетворенности
--
фактори задоволеності
--
удовлетворенность клиентов
--
задоволеність клієнтів
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
электронный маркетинг
--
електронний маркетинг
Анотація:
Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Міклошик, Анджей
(старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD).
Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах / А. Міклошик, Д. Вокоунова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 354-361 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Высшее образование
Вища освіта
Словакия
Словаччина
Кл.слова (ненормовані):
веб-видимость
--
веб-видимість
--
веб-сайты
--
веб-сайти
--
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
ИНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ІНТЕРНЕТ-маркетинг
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
международные стандарты
--
міжнародні стандарти
--
поисковая оптимизация
--
пошукова оптимізація
--
поисковая эффективность
--
япошукова ефективність
--
поисковый маркетинг
--
пошуковий маркетинг
--
поисковые запросы
--
пошукові запити
--
сылочные обращения
--
посилкові звернення
--
электронное экономическое образование
--
електронна економічна освіта
--
электронный маркетинг
--
електронний маркетинг
--
INTERNET
--
глобальная информационная сеть
--
глобальна інформаційна мережа
Анотація:
Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вокоунова, Дана (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD); Консорціум Всесвітньої мережі \о нем\
Знайти схожі
>
3.
06
Л 89
Львівська політехника
Дзюбіна, А. В.
Диференціація основних складових електронного бізнесу / А. В. Дзюбіна, К. О. Дзюбіна, Г. Р. Копець> //
Вісник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. -
№ 897
: Проблеми економіки та управління,
Вип. 2
. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658.84
Рубрики:
Збут продукції
Сбыт продукции
Кл.слова (ненормовані):
електронний бізнес
--
электронный бизнес
--
електронна комерція
--
электронная коммерция
--
електронний маркетинг
--
электронный маркетинг
--
віртуальне підприємство
--
виртуальное предприятие
--
диференціація
--
дифференциация
Дод.точки доступу:
Дзюбіна, К. О.; Копець, Г. Р.; Львівська політехника
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
06
Л 89
Львівська політехніка (Л.)
Internet as a
communication toolat the service of a higher education institution – a perspective for the education markets of Poland and Ukraine / A. Kisiołek, О. Karyy, P. Kobis, O. Prokopenko> //
Вісник / Львів. політех. - Львів, 2018. -
№ 899
: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - P91-99 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378:339.138
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг вищих навчальних закладів
--
маркетинг высших учебных заведений
--
інтернет-маркетинг
--
интернет-маркетинг
--
електронний маркетинг
--
электронный маркетинг
--
управління вищою освітою
--
управления высшим образованием
Дод.точки доступу:
Kisiołek, A.; Karyy, O.; Kobis, P.; Prokopenko, O.; Львівська політехніка(Л.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)