Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=электронный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4СЕР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- онлайн-предложения -- онлайн-пропозиції -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- туристические агентства -- туристичні агентства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- факторы удовлетворенности -- фактори задоволеності -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг
Анотація: Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\

Знайти схожі

2.


    Міклошик, Анджей (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD).
    Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах / А. Міклошик, Д. Вокоунова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 354-361 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
веб-видимость -- веб-видимість -- веб-сайты -- веб-сайти -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- поисковая оптимизация -- пошукова оптимізація -- поисковая эффективность -- япошукова ефективність -- поисковый маркетинг -- пошуковий маркетинг -- поисковые запросы -- пошукові запити -- сылочные обращения -- посилкові звернення -- электронное экономическое образование -- електронна економічна освіта -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг -- INTERNET -- глобальная информационная сеть -- глобальна інформаційна мережа
Анотація: Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вокоунова, Дана (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD); Консорціум Всесвітньої мережі \о нем\

Знайти схожі

3.
   06
   Л 89


Львівська політехника

    Дзюбіна, А. В.
    Диференціація основних складових електронного бізнесу / А. В. Дзюбіна, К. О. Дзюбіна, Г. Р. Копець // Вісник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 897: Проблеми економіки та управління, Вип. 2. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Збут продукції
   Сбыт продукции

Кл.слова (ненормовані):
електронний бізнес -- электронный бизнес -- електронна комерція -- электронная коммерция -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- віртуальне підприємство -- виртуальное предприятие -- диференціація -- дифференциация


Дод.точки доступу:
Дзюбіна, К. О.; Копець, Г. Р.; Львівська політехника
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   06
   Л 89


Львівська політехніка (Л.)

   
    Internet as a communication toolat the service of a higher education institution – a perspective for the education markets of Poland and Ukraine / A. Kisiołek, О. Karyy, P. Kobis, O. Prokopenko // Вісник / Львів. політех. - Львів, 2018. - № 899: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - P91-99 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг вищих навчальних закладів -- маркетинг высших учебных заведений -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- управління вищою освітою -- управления высшим образованием


Дод.точки доступу:
Kisiołek, A.; Karyy, O.; Kobis, P.; Prokopenko, O.; Львівська політехніка(Л.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)