Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=Теория и методика обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
167
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання
--
интегрированное обучение
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное обучение
--
інклюзивна педагогіка
--
инклюзивная педагогика
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
інтегрована освіта
--
интегрированное образование
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
форми навчання
--
формы обучения
--
діти з особливостями розвитку
--
дети с особенностями развития
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
моделі навчання дітей
--
модели обучения детей
Анотація:
Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Мариновська, Оксана
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 32-36 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція змісту навчання
--
інтеграція як засіб навчання
--
технології інтегрованного навчання
--
інтегровані уроки
--
интеграция содержания обучения
--
интеграция как средство обучения
--
технологии интегрированного обучения
--
интегрированные уроки
--
суть технологій
--
сущность технологий
--
теоретичні концепти
--
теоретические концепты
--
технологічні концепти
--
технологические концепты
--
етапи інтегрованних уроків
--
этапы интегрированных уроков
--
концептуальні ідеї
--
концептуальные идеи
--
технологічна логіка
--
технологическая логика
--
практичний концепт
--
практический концепт
Анотація:
Розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обгрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.
Знайти схожі
>
3.
Мішіна, Л.
(викладач кафедри іноземних мов Черкаського державного технологічного університету; аспірант Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького).
Інтелектуальний потенціал творчої особистості / Л. Мішіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 15-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
творча особистість
--
творчі завдання
--
творча діяльність
--
риси характеру творчої особистості
--
інтелектуальний потенціал
--
творческая личность
--
творческие задания
--
творческая деятельность
--
черты характера творческой личности
--
интеллектуальный потенциал
Анотація:
Творча особистість-це індивидум, який за допомогою особливих властивостей психіки має змогу розв'язувати проблеми певного, лише йому доступного, рівня складності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 8/9
. - С. 28-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
навчання іноземної мови
--
обучение иностранным языкам
--
метод проектів
--
метод проектов
--
учбові дисципліни
--
учебные дисциплины
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
інтерактивне навчання
--
интерактивное обучение
--
іншомовне спілкування
--
иноязычное обучение
--
зміст підручників
--
содержание учебников
Анотація:
Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Полушкіна, Наталія
(вчитель німецької мови).
Інтернет-ресурси як засіб активації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці німецької мови / Н. Полушкіна, К. Кулькіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології
--
информационные технологии
--
відеоконференції
--
видеоконференции
--
веб-сайти
--
веб-сайты
--
інтернет-конференції
--
интернет-конференции
--
інтернет-ресурси
--
интернет-ресурсы
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
німецька мова
--
немецкий язык
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
уроки німецької мови
--
уроки немецкого языка
--
навчально-пізнавальна діяльність учнів
--
учебно-познавательная деятельность учеников
Анотація:
Розглядаються питання, пов'язані з умовами формування вмінь і навичок на уроках німецької мови з використанням нових інформаційних технологій, спрямованих на формування мовної компетентності. Наведено приклад використання матеріалів німецького освітнього веб-сайту на уроці в 11-му класі.
Дод.точки доступу:
Кулькіна, Катерина (вчитель німецької мови)
Знайти схожі
>
6.
Малихіна, Катерина
(кандидат філософських наук).
Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 5/6
. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація
--
профессиональная ориентация
--
алгоритм орієнтації
--
алгоритм ориентации
--
сутність професій
--
сущность профессий
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вища школа
--
высшая школа
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
загальноосвітня щкола
--
общеобразовательная школа
--
професійне самовизначення школярів
--
профессиональное самоопределение школьников
Анотація:
Розкрито зміст професійної орієнтації ВНЗ у старших класах загальноосвітньої середньої школи і спрямована на поліпшення якості профорієнтації через дотримання вимог до змісту сутності професій та послідовності кроків алгоритму ії виконання.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Вища_школа_2017_5-6\12.pdf
Знайти схожі
>
7.
Таровик, Тетяна
(учитель історії; учитель вищої категорії; вчитель-методист).
Апробація навчального посібника "Разом на одній землі. Історія України багатокультурна" / Т. Таровик> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 10
. - С. 44-51 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Разом на одній землі. Історія України багатокультурна : навчальний посібник. - Львів: ЗУКЦ, 2012.
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники
--
учебные пособия
--
апробація навчальних посібників
--
апробация учебных пособий
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
ліцеї
--
лицеи
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
історія України
--
история Украины
--
форми занять
--
формы занятий
--
ток-шоу
--
рецензії на книги
--
рецензии на книги
Анотація:
В контексті підсумкового заняття факультативу в 11-му класі висвітлюється хід апробації нового навчального посібника, матеріали якого сприяють формуванню ціннісного ставлення учнів до способу життя, культури і традицій різних етноконфесійних спільнот, готовності та мотивації до конструктивного міжкультурного діалогу.
Дод.точки доступу:
Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй м. Києва \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Литвиненко, Наталія
(заступник директора з навчально-виховної роботи (відділення декоративно-прикладних мистецтв)).
Відділення декоративно-прикладних мистецтв: зміст і напрями діяльності / Н. Литвиненко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Україна
Украина
Миколаївська область
Николаевская область
Кл.слова (ненормовані):
художньо-естетична освіта
--
художественно-эстетическое образование
--
розвиток творчої особистості
--
развитие творческой личности
--
інноваційна освітня діяльність
--
инновационная образовательная деятельность
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
авторські школи
--
авторские школы
--
школи художньо-естетичного профілю
--
школы художественно-эстетического профиля
--
декоративно-прикладні мистецтва
--
декоративно-прикладные искусства
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
методика викладання учбових предметів
--
методика преподавания учебных предметов
Анотація:
Визначаються пріоритетні напрями діяльності сучасної школи, розкриваються особливості роботи відділення декоративно-прикладних мистецтв Миколаївської спеціалізованої школи "Академія дитячої творчості", аналізується специфіка викладання предметів декоративно-прикладних мистецтв, розглядається проблема художньо-естетичного розвитку особистості учня.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Даниленко, Георгій
(доктор медичних наук; професор; завідувач кафедри гігієни та соціальної медицини; керівник групи медико-психологічного супроводу науково-педагогічного проекту "Інтелект України").
Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 55-59. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальні компетентності
--
здоровьесохраняющие компетентности
--
обдаровані учні
--
одаренные учащиеся
--
психічний розвиток дитини
--
психическое развитие ребенка
--
психолого-педагогічні компетентності
--
психолого-педагогические компетентности
--
науково-педагогічні проекти
--
научно-педагогические проекты
--
анкетування
--
анкетирование
Анотація:
Обгрунтовано умови взаємодії навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності. За результатами дослідження встановлено суттєві відмінності у сприйнятті характеру організації життєдіяльності учнями п'ятих класів та їх батьками. Визначено, що у батьківських сосунках з академічно здібними учнями п'ятих класів переважають взаємини кооперації.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\14.pdf
Дод.точки доступу:
Щербакова, Олена (кандидат психологічних наук; науковий співробітник відділу гігієни дітей шкільного віку та підлітків; психолог групи медико-психологічного супроводу науково-педагогічного проекту "Інтелект України"); Щербаков, Олександр (директор); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Мороз, Ольга
(вчитель початкових класів; вчитель-методист; відмінник освіти України).
Використання інформаційно-комп'ютерних технологій в початковій школі / О. Мороз> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комп'ютерні технології
--
информационно-компьютерные технологии
--
проекти
--
проекты
--
методи навчання
--
методы обучения
--
пізнавальна мотивація
--
познавательная мотивация
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
початкова школа
--
начальная школа
--
мультімедійні технології
--
мультимедийные технологии
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Розглядається питання ролі ІКТ у побудові процесу навчання. Обгрунтовується, що вони дозволяють підвищити мотивацію навчання, а отже. поліпшити засвоєння предмета, знижують навантаження учнів, заощаджують час на уроці, дають змогу здійснювати особистісний і диференційований підходи у навчанні, вдосконалювати традиційні методи навчання.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)