Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Теория и методика обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 167
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
    Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтегрована освіта -- интегрированное образование -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- форми навчання -- формы обучения -- діти з особливостями розвитку -- дети с особенностями развития -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- моделі навчання дітей -- модели обучения детей
Анотація: Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція змісту навчання -- інтеграція як засіб навчання -- технології інтегрованного навчання -- інтегровані уроки -- интеграция содержания обучения -- интеграция как средство обучения -- технологии интегрированного обучения -- интегрированные уроки -- суть технологій -- сущность технологий -- теоретичні концепти -- теоретические концепты -- технологічні концепти -- технологические концепты -- етапи інтегрованних уроків -- этапы интегрированных уроков -- концептуальні ідеї -- концептуальные идеи -- технологічна логіка -- технологическая логика -- практичний концепт -- практический концепт
Анотація: Розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обгрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.



Знайти схожі

3.


    Мішіна, Л. (викладач кафедри іноземних мов Черкаського державного технологічного університету; аспірант Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького).
    Інтелектуальний потенціал творчої особистості / Л. Мішіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 15-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- творчі завдання -- творча діяльність -- риси характеру творчої особистості -- інтелектуальний потенціал -- творческая личность -- творческие задания -- творческая деятельность -- черты характера творческой личности -- интеллектуальный потенциал
Анотація: Творча особистість-це індивидум, який за допомогою особливих властивостей психіки має змогу розв'язувати проблеми певного, лише йому доступного, рівня складності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 28-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- метод проектів -- метод проектов -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- іноземні мови -- иностранные языки -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- іншомовне спілкування -- иноязычное обучение -- зміст підручників -- содержание учебников
Анотація: Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Полушкіна, Наталія (вчитель німецької мови).
    Інтернет-ресурси як засіб активації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці німецької мови / Н. Полушкіна, К. Кулькіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- информационные технологии -- відеоконференції -- видеоконференции -- веб-сайти -- веб-сайты -- інтернет-конференції -- интернет-конференции -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- німецька мова -- немецкий язык -- іноземні мови -- иностранные языки -- уроки німецької мови -- уроки немецкого языка -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- учебно-познавательная деятельность учеников
Анотація: Розглядаються питання, пов'язані з умовами формування вмінь і навичок на уроках німецької мови з використанням нових інформаційних технологій, спрямованих на формування мовної компетентності. Наведено приклад використання матеріалів німецького освітнього веб-сайту на уроці в 11-му класі.


Дод.точки доступу:
Кулькіна, Катерина (вчитель німецької мови)

Знайти схожі

6.


    Малихіна, Катерина (кандидат філософських наук).
    Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 5/6. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- алгоритм орієнтації -- алгоритм ориентации -- сутність професій -- сущность профессий -- вища освіта -- высшее образование -- вища школа -- высшая школа -- профільне навчання -- профильное обучение -- загальноосвітня щкола -- общеобразовательная школа -- професійне самовизначення школярів -- профессиональное самоопределение школьников
Анотація: Розкрито зміст професійної орієнтації ВНЗ у старших класах загальноосвітньої середньої школи і спрямована на поліпшення якості профорієнтації через дотримання вимог до змісту сутності професій та послідовності кроків алгоритму ії виконання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_5-6\12.pdf

Знайти схожі

7.


    Таровик, Тетяна (учитель історії; учитель вищої категорії; вчитель-методист).
    Апробація навчального посібника "Разом на одній землі. Історія України багатокультурна" / Т. Таровик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 44-51 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Разом на одній землі. Історія України багатокультурна : навчальний посібник. - Львів: ЗУКЦ, 2012.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники -- учебные пособия -- апробація навчальних посібників -- апробация учебных пособий -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- ліцеї -- лицеи -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- історія України -- история Украины -- форми занять -- формы занятий -- ток-шоу -- рецензії на книги -- рецензии на книги
Анотація: В контексті підсумкового заняття факультативу в 11-му класі висвітлюється хід апробації нового навчального посібника, матеріали якого сприяють формуванню ціннісного ставлення учнів до способу життя, культури і традицій різних етноконфесійних спільнот, готовності та мотивації до конструктивного міжкультурного діалогу.


Дод.точки доступу:
Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй м. Києва \о нем\

Знайти схожі

8.


    Литвиненко, Наталія (заступник директора з навчально-виховної роботи (відділення декоративно-прикладних мистецтв)).
    Відділення декоративно-прикладних мистецтв: зміст і напрями діяльності / Н. Литвиненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
художньо-естетична освіта -- художественно-эстетическое образование -- розвиток творчої особистості -- развитие творческой личности -- інноваційна освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- навчальні програми -- учебные программы -- авторські школи -- авторские школы -- школи художньо-естетичного профілю -- школы художественно-эстетического профиля -- декоративно-прикладні мистецтва -- декоративно-прикладные искусства -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання учбових предметів -- методика преподавания учебных предметов
Анотація: Визначаються пріоритетні напрями діяльності сучасної школи, розкриваються особливості роботи відділення декоративно-прикладних мистецтв Миколаївської спеціалізованої школи "Академія дитячої творчості", аналізується специфіка викладання предметів декоративно-прикладних мистецтв, розглядається проблема художньо-естетичного розвитку особистості учня.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Даниленко, Георгій (доктор медичних наук; професор; завідувач кафедри гігієни та соціальної медицини; керівник групи медико-психологічного супроводу науково-педагогічного проекту "Інтелект України").
    Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 55-59. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальні компетентності -- здоровьесохраняющие компетентности -- обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- психічний розвиток дитини -- психическое развитие ребенка -- психолого-педагогічні компетентності -- психолого-педагогические компетентности -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- анкетування -- анкетирование
Анотація: Обгрунтовано умови взаємодії навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності. За результатами дослідження встановлено суттєві відмінності у сприйнятті характеру організації життєдіяльності учнями п'ятих класів та їх батьками. Визначено, що у батьківських сосунках з академічно здібними учнями п'ятих класів переважають взаємини кооперації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\14.pdf

Дод.точки доступу:
Щербакова, Олена (кандидат психологічних наук; науковий співробітник відділу гігієни дітей шкільного віку та підлітків; психолог групи медико-психологічного супроводу науково-педагогічного проекту "Інтелект України"); Щербаков, Олександр (директор); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

10.


    Мороз, Ольга (вчитель початкових класів; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Використання інформаційно-комп'ютерних технологій в початковій школі / О. Мороз // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комп'ютерні технології -- информационно-компьютерные технологии -- проекти -- проекты -- методи навчання -- методы обучения -- пізнавальна мотивація -- познавательная мотивация -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- початкова школа -- начальная школа -- мультімедійні технології -- мультимедийные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розглядається питання ролі ІКТ у побудові процесу навчання. Обгрунтовується, що вони дозволяють підвищити мотивацію навчання, а отже. поліпшити засвоєння предмета, знижують навантаження учнів, заощаджують час на уроці, дають змогу здійснювати особистісний і диференційований підходи у навчанні, вдосконалювати традиційні методи навчання.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)