Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Экономика торговли<.>
Загальна кількість знайдених документів : 92
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Krytenko, O. O. (post-graduate student of public servise and customs department).
    Implementation of international experience of counteraction to corruption to the national public procurement practices [Text] / O. O. Krytenko // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління" : науковий збірник. - 2014. - № 2. - С. 125-131. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42 + 67.401
Рубрики: Економіка торгівлі
   Адміністративне право

   Экономика торговли

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
державні закупівлі -- державне регулювання -- механізми -- система закупівель -- корупція -- замовлення -- торги -- функції -- government procurement -- government regulation -- mechanisms -- system -- corruption -- orders -- trades -- functions
Анотація: Розкрито місце боротьби з корупцією у сфері державних закупівель. Виявлено основні правопорушення замовників у ході розміщення замовлення. Запропоновано заходи щодо протидії корупції в системі державних закупівель.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

2.


    Івашина, О. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Академії митної служби України).
    Інституційно-правові засади митно-тарифного регулювання діяльності технологічних парків / О. Івашина, К. Новікова // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 36-39 : табл.
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економіка торгівлі -- економіка зовнішньої торгівлі -- зовнішня торгівля -- технологічні парки -- митна політика -- митні тарифи -- митно-тарифне регулювання -- мито -- зовнішньоекономічна діяльність -- ЗЕД -- митно-тарифне регулювання ЗЕД -- інтелектуальна власність -- інновації -- ноу-хау -- митне законодавство -- митні органи -- інвестиції -- экономика торговли -- экономика внешней торговли -- внешняя торговля -- технологические парки -- тарифная политика -- таможенная политика -- таможенные тарифы -- таможенно-тарифное регулирование -- пошлина -- внешнеэкономическая деятельность -- ВЭД -- таможенное тарифное регулирование ВЭД -- интеллектуальная собственность -- инновации -- таможенное законодательство -- таможенные органы -- инвестиции
Анотація: Метою даної статті є аналіз інституційно-правових засад митно-тарифного регулювання діяльності технопарків та його впливу на стан інноваційної сфери.


Дод.точки доступу:
Новікова, К.; Угода з торговельних аспектів прав інтелектуального власності (ТРІПС) \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2846ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Абід, Мухаммад (MS/Mphil; доцент Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан).
    Поведінка споживачів відносно підробних товарів [Текст] : емпіричне дослідження / М. Абід, М. А. Реман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 89-99 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5ПАК)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
бренды-оригиналы -- бренди-оригінали -- менеджмент -- поддельные товары -- підробні товари -- постколониализм -- постколоніалізм -- потребительские мотивации -- спорживчі мотивації -- престиж товара -- противодействие фальсификатам -- протидія фальсифікатам -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рынок подделок -- ринок підробок -- стратегические планирование -- стратегічне планування -- фактор знаменитости -- факторный анализ -- факторний аналіз -- эстетические характеристики товара -- естетичні характеристики товару
Анотація: Вивчено ставлення споживачів до підробних товарів і в даному контексті описано взаємозв'язок між наміром придбати і реальною споживацькою поведінкою. Дані зібрано шляхом анкетування 511 респондентів, які знали різницю між оригіна,гом та підробкою і при цьому мали досвід придбання підробного товару. Результати аналізу показали, що естетичні характеристики товару та відносне сприйняття товару суспільством значно впливають на таку покупку. Висновки даного дослідження можуть допомогти менеджерам, що працюють на брепди-оригінали та залучені до стратегічного планування боротьби з виробниками підробок, продавцями та покупцями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Реман, Мосін Абдур (спеціаліст-аналітик Дослідницького відділення Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан)

Знайти схожі

4.


    Абсава, Л. О. (докторант; Державна установа "Інститут економіки та прогнозування" НАН України).
    Формування глобального продовольчого ринку / Л. О. Абсава // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 5(175). - С. 122-127. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.428
Рубрики: Економіка торгівлі
   Зовнішня торгівля

   Экономика торговли

   Внешняя торговля

Кл.слова (ненормовані):
світова продовольча система -- ринок продовольчий -- глобалізація ринку -- генетично модифіковані продукти -- науково-технічний прогрес -- мировая продовольственная система -- рынок продовольственный -- глобализация рынка -- генетически модифицированные продукты -- научно-технический прогресс -- продовольчий ринок -- світові ринки -- ГМП -- НТП -- продовольственный рынок -- мировые рынки
Анотація: Досліджується вплив науково-технічного прогресу на формування глобального продовольчого ринку.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (29.07.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Августова, Олена Олександрівна (кандидат економічних наук; асистент).
    Відображення дебіторської заборгованості в обліковій політиці торговельних підприємств [Текст] / О. О. Августова, О. Ю. Закревська // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. - № 8. - С. 15-17 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
організація обліку -- бухгалтерський облік -- облікова політика торговельних підприємств -- дебіторська заборгованість -- торговельні підприємства -- управлінський облік -- организация учета -- бухгалтерский учет -- учетная политика торговых предприятий -- дебиторская задолженность -- торговые предприятия -- управленческий учет
Анотація: Досліджено основні підходи до розуміння поняття «облікова політика» та її складових. Проведено моніторинг елементів облікової політики щодо дебіторської заборгованості у наукових працях. Визначено три основних компоненти побудови облікової політики торговельних підпрємств: організаційний, методичний та технічний. Обґрунтовано напрями покращення організації облікової політики щодо дебіторської заборгованості на торгвельних підприємствах.


Дод.точки доступу:
Закревська, Олена Юрьевна (аспірант)

Знайти схожі

6.


    Апопій, Віктор Володимирович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри комерційної діяльності та підприємництва).
    Стратегічні пріоритети розвитку торгівлі в сільській місцевості [Текст] / В. В. Апопій, Г. В. Апопій // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 89-97. - Бібліогр.: с. 96. - табл., рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
торгівля в сільській місцевості -- сільські території -- роздрібна торгівля -- оптова торгівля -- торговельна інфраструктура -- ресурсний потенціал -- стратегічні пріоритети -- концептуальна модель торгівлі -- торговля в сельской местности -- сельские территории -- розничная торговля -- оптовая торговля -- торговая инфраструктура -- ресурсный потенциал -- стратегические приоритеты -- концептуальная модель торговли
Анотація: Проаналізовано стан і тенденції функціонування торгівлі в сільській місцевості, виявлено суттєві деформації, суперечливості в її діяльності, а також невідповідність завданням сучасної політики активізації розвитку сільських територій. Обґрунтовано стратегічні пріоритети розвитку сільської торгівлі під впливом домінуючих чинників та умов, розкрито зміст і спрямованість перспективного розвитку торгівлі на селі. Запропоновано концептуальну структурну моделі сільської торгівлі на засадах диверсифікації торговельної діяльності, кооперування, горизонтальної та вертикальної інтеграції.


Дод.точки доступу:
Апопій, Геннадій Вікторович (кандидат економічних наук; викладач)

Знайти схожі

7.


    Арделян, Д. В. (аспірант; Уманський державний аграрний університет).
    Особливості розвитку світового ринку ріпаку / Д.В. Арделян // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 2(172). - С. 126-129. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.5 + 65.428
Рубрики: Економіка торгівлі
   Світова економіка

   Ринок ріпаку

   Економіка рослинництва

   Экономика торговли

   Мировая экономика

   Рынок рапса

   Экономика растениеводства

Кл.слова (ненормовані):
ріпакова олія -- біопаливо -- рапсовое масло -- биотопливо -- виробництво технічних культур -- виробництво ріпаку -- производство технических культур -- производства рапса -- технічні культури -- світові ринки -- технические культуры -- мировые рынки
Анотація: Мета статті - проаналізувати тенденції, причини, особливості та наслідки розвитку міжнародного ринку ріпаку. Дослідження проведено шляхом економіко-статистичних методів аналізу світового ринку ріпаку.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Бєлова, Олена.
    Концептуальні підходи до мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами [Текст] / О. Бєлова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 59-60 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління торговельними підприємствами -- управління кадровим потенціалом підприємств -- кадровий потенціал підприємств -- маркетингова діяльність підприємств -- економіка підприємств -- стратегическое управление торговыми предприятиями -- управление кадровым потенциалом предприятий -- кадровый потенциал предприятий -- маркетинговая деятельность предприятий -- экономика предприятий
Анотація: Визначено вимоги до формування ефективного мотиваціного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами. Проаналізовано важливість основних детермінантів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами, з яких виділено управління кадровим потенціалом підприємства, управління фінансово-економічною складовою підприємства, управління матеріально-технічною базою підприємства. Сформовано схему мотиваційного механізму стратегічного управління підприємствами торгівлі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Бєлова, Олена (Київський національний торговельно-економічний університет).
    Ренжирування мотиваторів та демотиваторів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами / О. Бєлова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 12. - С. 46-48 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
торговельні мережі -- стратегічне управління торговельними мережами -- економічна теорія -- оплата праці -- мотиваційні механізми управління торговельними підприємствами -- торговельні підприємства -- мотивація праці -- мотивація трудової діяльності -- торговые сети -- стратегическое управление торговыми сетями -- экономическая теория -- оплата труда -- мотивационные механизмы управления торговыми предприятиями -- торговые предприятия -- мотивация труда -- мотивация трудовой деятельности
Анотація: Визначено сутність мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами, в якому наголошується на ролі мотивування кадрового потенціалу торговельних мереж. Аналізуються основні мотиватори та демотиватори працівників торговельних мереж, оцінюється сила їх впливу на працівників у процесі стратегічного управління.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

10.


    Бєлова, Олена.
    Формування тривимірної матриці станів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами / О. Бєлова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 52-56 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління торговельними підприємствами -- торговельні підприємства -- торговельні мережі -- супермаркети -- мотивація персоналу -- торговельні працівники -- працівники торгівлі -- економічна теорія -- продуктивність праці -- мотивація праці -- управління персоналом -- рентабельність персоналу -- стратегическое управление торговыми предприятиями -- торговые предприятия -- торговые сети -- супермаркеты -- мотивация персонала -- экономическая теория -- продуктивность труда -- мотивация труда -- управление персоналом -- рентабельность персонала
Анотація: Визначено основні складові тривимірної матриці станів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами, сформовано матрицю, кожен сектор якої проаналізовано. Розподілено сектори матриці за станами мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами та внесено пропозиції щодо кожного із цих станів.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)