Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лояльність клієнтів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ciric, Maja (Ph.D.; Assistant Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia).
    The level of implementation of customer relationship management in banring industry [Text] / M. Ciric, Z. Grandob, M. Caric = Стадія розвитку управління відносинами з клієнтами у банківському секторі Сербії / М.Чіріч, З.Грандов, М.Каріч = Стадия развития управления отношениями с клиентами в банковском секторе Сербии / М.Чирич, З.Грандов, М.Карич // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 480-489. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЮГС)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковский сектор

   Банківський сектор

   Сербия
    Сербія

    Serbia

Кл.слова (ненормовані):
банковский сектор -- банківський сектор -- банковская система -- банковские услуги -- banking industry -- конкурентоспособность банков -- конкурентоспроможність банкыв -- competitiveness -- CRM -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyalty -- переходная экономика -- перехідна економіка -- transition economy
Анотація: On rhe Serbian narket today there are 33 registered domestic and foregh banks, with fierce competition between them, additionally increased with the recent world economic crisis. It has been an extremely complicated task to retain the most profitable customers and also to attract new ones. This is exactly why customer relationship management (CRM) is becoming increasingly important as a strategy which can help banks improve their business performance and become more competitive.
Показано, що на сьогодні на сербському ринку банківських послуг працює 33 місцевих та зарубіжних банки, конкуренція між ними доволі сувора, особливо в умовах нинішньої світової кризи. Утримати найбілш прибуткових клієнтів та залучити нових стало важким завданням. Саме тому управління відносинами з клієнтами є важливою стратегією, яку банки повинні розвивати для підвищення ефективності та конкурентоспроможності.
Показано, сто на сегодня на сербском рынке банковских услуг работают 33 отечественных и зарубехных банка, конкуренция между ними довольно сурова, особенно в условиях нынешнего мирового кризиса. Удержать наиболее прибыльных клиентов и привлечь новых стало чрезвычайно трудной задачей. Именно поэтому управление отношениями с клиентами является важной стратегией, которую банки должны развивать для повышения эфективности и конкурентоспособности.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Grandob, Zorka (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia); Caric, Marko (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Стріжкова, Юлія (маркетолог).
    Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку [Текст] / Ю. Стріжкова, О. Гайдамаха // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 8-15 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові коммунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- брендінг -- брендинг -- драйвери бренду -- драйверы бренда -- автомобільна галузь -- автомобильная отрасль -- лояльність клієнтів -- лояльность клиентов
Анотація: Розглянуто сутність та поняття драйверів бренду - сучасного інструменту концепції інтегрованих маркетингових комунікацій, що є частиною креативної маркетингової стратегії просування бренду на автомобільному ринку в умовах економічної стагнації.


Дод.точки доступу:
Гайдамаха, Олена (керівник)

Знайти схожі

4.


    Шоу, Колин (основатель; главный исполнительный директор).
    Революционное мышление о лояльности клиентов [Текст] / К. Шоу // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 63-65 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
удержание клиентов -- клиентский опыт -- эмпатии -- эмоции -- лояльность клиентов -- позитивные чувства -- утримання клієнтів -- клієнтський досвід -- емпатії -- емоції -- тренінги -- лояльність клієнтів -- позитивні почуття
Анотація: Beyond Philosophy - ведущее мировое консалтинговое агентство, предоставляющее консалтинговые, обучающие и специализированные исследовательские услуги, ориентированные на совершенствование и использование опыта работы с клиентами, сохранение клиентов и лояльность клиентов. Колин Шоу - один из крупнейших мировых бизнесменов и один из 50 лучших лидеров в области маркетинга. Он известен как наиболее продаваемый автор и прекрасный докладчик. В данной статье приведен отрывок из книги К. Шоу “Интуитивный клиент: 7 императивов для продвижения вашего опыта работы с клиентами на новый уровень”.


Дод.точки доступу:
Colin Shaw; Консалтинговое агенство Beyond Philosophy \о нем\Beyond Philosophy, консалтинговое агенство \о нем\

Знайти схожі

5.


    Захаренко, Д. С.
    Клієнтоорієнтованість підприємства: сутнісні характеристики / Д. С. Захаренко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. - N 4 (22). - С. 187-194. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1680/1606. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/97. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Торгівля
   Торговля

   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
клієнтоорієнтованість підприємства -- клиентоориентированность предприятия -- взаємодія з клієнтом -- взаимодействие с клиентом -- клієнтський досвід -- клиентский опыт -- комунікаційні ланцюги з клієнтами -- коммуникационные цепи с клиентами -- лояльність клієнтів -- лояльность клиентов

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)