Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Банковский сектор<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ciric, Maja (Ph.D.; Assistant Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia).
    The level of implementation of customer relationship management in banring industry [Text] / M. Ciric, Z. Grandob, M. Caric = Стадія розвитку управління відносинами з клієнтами у банківському секторі Сербії / М.Чіріч, З.Грандов, М.Каріч = Стадия развития управления отношениями с клиентами в банковском секторе Сербии / М.Чирич, З.Грандов, М.Карич // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 480-489. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЮГС)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковский сектор

   Банківський сектор

   Сербия
    Сербія

    Serbia

Кл.слова (ненормовані):
банковский сектор -- банківський сектор -- банковская система -- банковские услуги -- banking industry -- конкурентоспособность банков -- конкурентоспроможність банкыв -- competitiveness -- CRM -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyalty -- переходная экономика -- перехідна економіка -- transition economy
Анотація: On rhe Serbian narket today there are 33 registered domestic and foregh banks, with fierce competition between them, additionally increased with the recent world economic crisis. It has been an extremely complicated task to retain the most profitable customers and also to attract new ones. This is exactly why customer relationship management (CRM) is becoming increasingly important as a strategy which can help banks improve their business performance and become more competitive.
Показано, що на сьогодні на сербському ринку банківських послуг працює 33 місцевих та зарубіжних банки, конкуренція між ними доволі сувора, особливо в умовах нинішньої світової кризи. Утримати найбілш прибуткових клієнтів та залучити нових стало важким завданням. Саме тому управління відносинами з клієнтами є важливою стратегією, яку банки повинні розвивати для підвищення ефективності та конкурентоспроможності.
Показано, сто на сегодня на сербском рынке банковских услуг работают 33 отечественных и зарубехных банка, конкуренция между ними довольно сурова, особенно в условиях нынешнего мирового кризиса. Удержать наиболее прибыльных клиентов и привлечь новых стало чрезвычайно трудной задачей. Именно поэтому управление отношениями с клиентами является важной стратегией, которую банки должны развивать для повышения эфективности и конкурентоспособности.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Grandob, Zorka (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia); Caric, Marko (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Nazir, Mian Sajid (Ph.D. Scholar; Assistant Professor; Departament of Management Sciences; COMSATS Institute of Information Technology; Lahore; Pakistan).
    Interest rate determinants of banks in Pakistan [Text] / Sajid M. Nazir, Agsa Butt = Чинники, що визначають відсоткові ставки у банках Пакистану / М.С.Назір, А.Батт, М.М.Наваз = Факторы, определяющие процентные ставки в банках Пакистана / М.С.Назир, А.Батт, М.М.Наваз // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 415-424 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковский сектор

   Банківський сектор

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
банковский сектор -- банківський сектор -- banking sector -- депозиты -- депозити -- deposits -- процентные ставки -- відсоткові ставки -- interest rats -- кредитные риски -- кредитні ризики -- risks -- банковское кредитование -- банківське кредитування -- банковские услуги -- банківські послуги -- банківська система -- банковская система
Анотація: This study attemps to investigate determinant factors of interesent rate differential on deposits and loan accounts of Pakistani bamks. For this purpose 4-year data on 30 banks is incluted in this between weighted average rate of interest and 10 independent wariables which are credit risk, amount of deposit, administrative cost, profit margins, bank's liquidity, amount of loan, market share, inflation rate, macroeconomic conditions and specific factors.
Сделана попытка определить факторы влияния на процентные ставки депозитов и кредитования в банках Пакистана. Для этого использованы данные по 4 годам и 30 банкам. Эмпирические результаты основаны на данных корреляционного анализа взаимосвязи между средневзвешенной процентной ставкой и 10 независимыми переменными - кредитный риск, объем депозитов, административные расходы, общая рентабельность, ликвидность банка, объем кредитования, доля рынка, уровень инфляции, макроэкономическая ситуация и особенности отдельно взятого банка.
Зроблено спробу визначити чинники впливу на відмінності ставки депозитів та кредитування в банках Пакістану. Для цього використані дані по 4 роках та 30 банках. Емпірічні результати спираються на дані кореляційного аналізувзаємозв'язку між середньозваженою відсотковою ставкою та 10 незалежними змінними - кредитний ризик, обсяг депозитів, адміністративні витрати, загальна рентабельність, ліквідність банку, об'єкт кредитування, частка ринку, рівень інфляції, макроекономічна ситуація та специфіка окремого банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Butt, Agsa (Graduate Student; Departament of Business Administration; University of Punjab; Gujranwala Campus; Pakistan); Nawaz, Muhammad Mussarat (PhD Scholar; Lecturer; Hailey College of Commerce; University of mPanjab; New Campus; Lahore; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)