Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>GEO=Пакістан<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Nazir, Mian Sajid (Ph.D. Scholar; Assistant Professor; Departament of Management Sciences; COMSATS Institute of Information Technology; Lahore; Pakistan).
    Interest rate determinants of banks in Pakistan [Text] / Sajid M. Nazir, Agsa Butt = Чинники, що визначають відсоткові ставки у банках Пакистану / М.С.Назір, А.Батт, М.М.Наваз = Факторы, определяющие процентные ставки в банках Пакистана / М.С.Назир, А.Батт, М.М.Наваз // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 415-424 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковский сектор

   Банківський сектор

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
банковский сектор -- банківський сектор -- banking sector -- депозиты -- депозити -- deposits -- процентные ставки -- відсоткові ставки -- interest rats -- кредитные риски -- кредитні ризики -- risks -- банковское кредитование -- банківське кредитування -- банковские услуги -- банківські послуги -- банківська система -- банковская система
Анотація: This study attemps to investigate determinant factors of interesent rate differential on deposits and loan accounts of Pakistani bamks. For this purpose 4-year data on 30 banks is incluted in this between weighted average rate of interest and 10 independent wariables which are credit risk, amount of deposit, administrative cost, profit margins, bank's liquidity, amount of loan, market share, inflation rate, macroeconomic conditions and specific factors.
Сделана попытка определить факторы влияния на процентные ставки депозитов и кредитования в банках Пакистана. Для этого использованы данные по 4 годам и 30 банкам. Эмпирические результаты основаны на данных корреляционного анализа взаимосвязи между средневзвешенной процентной ставкой и 10 независимыми переменными - кредитный риск, объем депозитов, административные расходы, общая рентабельность, ликвидность банка, объем кредитования, доля рынка, уровень инфляции, макроэкономическая ситуация и особенности отдельно взятого банка.
Зроблено спробу визначити чинники впливу на відмінності ставки депозитів та кредитування в банках Пакістану. Для цього використані дані по 4 роках та 30 банках. Емпірічні результати спираються на дані кореляційного аналізувзаємозв'язку між середньозваженою відсотковою ставкою та 10 незалежними змінними - кредитний ризик, обсяг депозитів, адміністративні витрати, загальна рентабельність, ліквідність банку, об'єкт кредитування, частка ринку, рівень інфляції, макроекономічна ситуація та специфіка окремого банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Butt, Agsa (Graduate Student; Departament of Business Administration; University of Punjab; Gujranwala Campus; Pakistan); Nawaz, Muhammad Mussarat (PhD Scholar; Lecturer; Hailey College of Commerce; University of mPanjab; New Campus; Lahore; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Awan, Asma (M.Phil. Scholar; Departament of Economics; University of Punjab; Lahore; Pakistan).
    The impact of governance on external debt burden in Рakistan / A. Awan, N. Asghar, H. Rehman = Вплив якості управління країною на зовнішній борг Пакистану / А.Аван, Н.Асар, Х.ур Реман = Влияние качества управления страной на внешний долг Пакистана / А.Аван, Н.Асар, Х.ур Реман // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 321-330 : табл. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.268(5ПАК)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные финансовые отношения

   Міжнародні фінансові відносини

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
внешний долг -- зовнішній борг -- external debt -- коррупция -- корупція -- cjrruption -- политическая стабильность -- політична стабільність -- political stability -- причинность по Грейнджеру -- причинність за Грейнджером -- Granger causality -- экономический рост -- економічне зростання -- economic growth
Анотація: This study is an attempt to analyze the governance as a causative factor responsible for hiagt external debt accumulation in Pakistan. Using annual data for the period 1990-2008. Granger cousality test is employed to investigate the causal relationship between governance and burden of external debt.
Сделана попытка проанализировать управление страной как ключевой фактор в наращивании внешнего долга Пакистана. Для анализа данных за 1990-2008 гг. применен тест причинности Грейнджера.
Зроблено спробу проаналізувати управління країною як ключовий фактор у збільшенні зовнішнього боргу Пакістану. Для аналізу даних за 1990-2008 рр. застосовано тест причинності Грейнджера.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Asghar, Nabeela (M.Phil. Scholar; Departament of Economics; GC University; Faisalabad; Pakistan); Rehman, Hafeer (Departament of Economics; University of Punjab; Lahore; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Назір, Міан Саїд (доцент; Інститут інформаційних технологій COMSATS; м. Лахор; Пакістан).
    Фінансова поведінка текстильних підприємств Пакістану / Назір М. Саід, Х. Раза, Наваз М. Музаррат // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 415-422 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.22(5ПАК)-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика текстильной промышленности, 2002-2009 гг.

   Економіка текстильної промисловості, 2002-2009 рр.

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
текстильная промышленность -- текстильные предприятия -- промышленные предприятия -- структура капиталу текстильних підприємств -- структура капитала текстильных предприятий -- теории структуры капитала -- теория иерархии -- теорія ієрархії -- теория статистического компромиса -- теорія статистичного компромісу -- KSE -- метод пошаговой регрессии -- метод покрокової регресії -- финансы предпрятий -- фінанси підприємств -- прибутковість активів підприємств -- прибыльность активов предприятий -- активы предприятий -- активи підприємств -- ликвидность активов предприятий -- ліквідність активів підприємств -- леверидж
Анотація: Розглянуто фактори, які визначають структуру капіталу в текстильній промисловості Пакістану, оцінено вплив даних факторів на структуру капіталу. Проаналізовано різні теорії структури капіталу: теорія статистичного компромісу, теорія ієрархії, теорія сигналів та агентська теорія. Аналіз панельних даних було проведено на вибірці з 102 фірм, що котирувались на KSE протягом 2002-2009 років. Дані проаналізовано методом покрокової регресії. За результатами аналізу, прибутковість, відчутність активів, ліквідність та міжнародна диверсифікація суттєво і негативно корелюються з левериджем. Частка ринку та розмір фірми корелюються з левериджем негативно, а інфляція - позитивно, однак обидві кореляції є незначними. Результати аналізу підтверджують теорію ієрархії та теорію статистичного компромісу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Раза, Хуснайн (Університет Пенджабу; м.Гуджаранвала; Пакістан); Музаррат, Мухаммад Музарат (Комерційний коледж Хейлі Унверситету Пенджабу; м.Лахор; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)