Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительское поведение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.


    Набруско, Ірина (кандидат філософських наук; доцент Київського національного університету імені Т. Шевченка).
    Соціокультурна роль грошей у процесі споживання / Ірина Набруско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 147-155. - Бібліографія : С. 155. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гроші як соціологічна категорія -- деньги -- деньги и социальные отношения -- деньги и социальные ценности -- деньги как предмет экономической социологии -- деньги как социально-культурный феномен -- економічна соціологія -- потребительское поведение -- социология потребления -- соціологія споживання -- споживча поведінка -- статусне споживання -- статусное потребление -- функции денег -- функції грошей -- шопинг -- шопінг -- экономическая социология
Анотація: У статті аналізується процес функціонування та роль грошей у процесі споживання. Розглянуто теоретичні підходи до поняття "гроші" як соціологічної категорії у працях класиків соціології та сучасних дослідників. Автором визначено показники соціокультурної ситуації, за якої процес споживання виходить за рамки суто економічних реалій, і гроші стають мірою ціннісних відносин людей.


Знайти схожі

2.


    Торяник, В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ; кандидат політичних наук).
    Споживча політика місцевих органів влади: напрями та проблеми реалізації / В. М. Торяник // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 152-155. - Бібліографія: С. 155 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
захист прав споживачів -- защита прав потребителей -- интересы потребителей -- інтереси споживачів -- местная государственная администрация -- местные органы власти -- місцеві органи влади -- органи місцевого самоврядування -- органы местного самоуправления -- потребительская политика -- потребительское поведение -- права потребителей -- права споживачів -- споживча поведінка -- споживча політика
Анотація: У статті характеризуються основні повноваження, права та обов'язки місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування під час розробки і реалізації споживчої політики.


Знайти схожі

3.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кичко, І. І. (кандидат економічних наук; доцент; Чернігівський державний технологічний університет; м.Чернігів; Україна).
    Інституціональне забезпечення індивідуально-ринкового регулювання особистих вотреб / І. І. Кичко // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 185-190 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23(0)в-94
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическое прогнозирование

   Економічне прогнозування

Кл.слова (ненормовані):
благосостояние населения -- добробут населення -- институциональная среда -- інституціональне середовище -- личные потребности -- особисті потреби -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія -- споживча поведінка -- потребительское поведение
Анотація: Розглянуто теоретичні засади індивідуально-ринкового регулювання, фактори та інструменти впливу на особисті потреби. Обґрунтовано поняття інституціонального забезпечення індивідуально-ринкового регулювання особливих потреб.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Вітлінський, Вальдемар Володимирович (завідувач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Еволюційне моделювання в процесах прийняття рішень / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - с. 187-201 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

Кл.слова (ненормовані):
генетические алгоритмы -- генетичні алгоритми -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- оптимизационные задачи -- оптимізаційні задачі -- потребительский выбор -- споживчий вибір -- товары -- товари -- эволюционное моделирование -- еволюційне моделювання -- споживча поведінка -- вибір товару -- потребительское поведение -- выбор товара -- алгоритм прийняття рішення споживачем -- алгоритм принятия решений потребителем
Анотація: Досліджено проблему застосування інструментарію еволюційного моделювання, зокрема, генетичного алгоритму для вирішення економічних оптимізаційних задач. Розглянуто використання генетичного алгоритму на прикладі вибору товару, який є кращим за певними ознаками.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Скіцько, Володимир Іванович (старший викладач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук)

Знайти схожі

6.


    Кудінова, А. (кандидат економіних наук).
    Постіндустріальна трансформація споживчого попиту і проблеми ринкових механізмів економічної координації / А. Кудінова // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 16-21 : рис. - Бібліогр.: у виносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка -- товари масового попиту -- споживчі блага -- виробничий потенціал людини -- споживчий попит -- потребительское поведение -- товары массового потребления -- потребительские блага -- производственный потенциал человека -- потребительский спрос
Анотація: Досліджено процеси трансформації споживчої поведінки в умовах високої диференційованості товарів масового попиту; обгрунтовано поширеність нестійкості та неодиничності ринкової рівноваги в таких умовах. Запропоновано принципи класифікації споживчих благ за впливом приросту обсягів споживання на виробничий потенціал особи і суспільства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\

Знайти схожі

8.


    Сяо, Люк Х.С. (співробітник кафедри державної політики та управління Університету І-Шоу; м.Каохсіунг; Тайвань; Dr.).
    Дослідження стратегії комплексного маркетингу, обізнаності про закони і наміри здійснити повторну покупку імпортованого тютюну / Л. Х.С. Сяо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 501-511 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
импортный табак -- імпортний тютюн -- горілчані вироби -- маркетинг -- комплексный маркетинг -- комплексний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- повторные покупки -- повторні покупки -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- правовая грамотность -- правова грамотність
Анотація: Описано, як Тайваньська корпорація тютюну і горілчаних напоїв почала імпортувати тютюн у 1987 р., відтоді загальний обсяг продажів і ринкова частка вітчизняних тютюнових виробів поступово зменшувались. Це дослідження спрямовано на обговорення поточної ситуації і взаємозв'язку між стратегією комплексного маркетингу, обізнаністю про закони і споживчими намірами на ринку імпортного тютюну. Як об'єкти дослідження вибрано 500 споживачів імпортованого тютюну. Після вирахування недійсних анкет було отримано 420 правильно заповнених. Для аналізу даних використовуються описова статистика, тест на надійність, факторний аналіз, кореляційний аналіз Пірсона і ієрархічна регресія. Результати показали, що: (1) стратегія комплексного маркетингу має значний вплив на намір повторної покупки, при цьому канальна стратегія і товарна стратегія демонструють позитивні кореляції; (2) обізнаність про закони має помітну дію на намір повторної покупки, а пропаганда здорового способу життя і інформація про замінники показують значні негативні кореляції; (3) обізнаність про закони здійснює помітний стримуючий вплив на стратегію комплексного маркетингу і намір повторної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тайванская корпорация табака и алкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

9.


    Чан, Юн-Фу (викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень / Ю. -Ф. Чан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 566-576 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- маркетинг -- воспринимаемые потребительские ценности -- сприймані споживчі цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочная методология -- оціночна методологія -- торговые центры -- торгівельні центри -- конкурентоспроможність торговельного центру -- конкурентоспособность торгового центра -- ценностные предложения -- ціннісна пропозиція
Анотація: Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних центрах. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Є Жо Хо (аспірант Університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Еластичність попиту по прибутку в Малайзії в період паливозалежної інфляції / Є Жо Хо, Тіень Хун Те, Д. К. Мансур // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 404-416 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3(5МАЛ)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства, 2008 г.

   Основи теорії риночного господарства, 2008 р.

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
доходы населения -- доходи населення -- расходы насления -- витрати населення -- экономическая теория -- економічна теорія -- индексы потребительских цен -- індекси споживчих цін -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- рыночные взаимосвязи -- ринкові взаємозв'язки -- семейные доходы -- сімейні прибутки -- структура расходов населения -- структура витрат населення -- сырая нефть -- сира нафта -- топливозависимая инфляция -- паливозалежна інфляція -- ценовая динамика -- цінова динаміка -- эластичность спроса по доходу -- еластичність попиту за прибутком
Анотація: Розглянуто вплив паливозалежної інфляції, яка відбувалася в 2008 р., на поведінку малайзійських споживачів. Різке підвищення цін на сиру нафту в 2008 р. призвело до одного з найзначніших підвищень індексу споживчих цін (ІСЦ) в історії країни. З використанням даних опитування, що стосувалося змін структури витрат до і після інфляції, розраховано загальну еластичність попиту по прибутку в реальному вираженні на основі сукупного ІСЦ, вивчено вплив інфляції на структуру витрат за трьома категоріями - їжа і неалколгольні напої; комунальні послуги, вода, електрика, газ та інше паливо; транспорт. Також детально розглянуто чутливість споживачів залежно від демографічних показників - етнічної приналежності, статі та віку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тіень Хун Те (позаштатний молодший науковий співробітник факультету економіки та управління Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія); Мансур, Датук Касім (доцент Школи бізнесу та економіки; проректор з роботи зі студентами та випускниками Університету Саба Малайзія; м.Кота Кінабалу; Малайзія; PhD (економіка))

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)