Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сприйняття якості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Шаріф, Оса Омар (викладач Інституту менеджменту Телекомунікаційного унівеситету; м.Бандунг; Індонезія).
    Причетність споживачів до виробництва та продажу підробок [Текст] : на прикладі Індонезії / О. О. Шаріф, А. Ф. Асана, Д. Т. Аламанда // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 247-252 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ІНЗ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Индонезия
    Індонезія

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- маркетинг -- гедонистический шоппинг -- гедоністичний шопінг -- коллективизм -- колективізм -- модные товары -- модні товари -- потребительская причасность -- споживацька причетність -- подделочная продукция -- підроблена продукція -- продажи -- продаж -- производство -- виробництво -- сбыт подделок -- збут підробок -- фальсификаты продукции -- фальсифікати продукції -- этические дилеммы -- етичні дилеми
Анотація: Описано вшив колективізму, гедоністичного шопінгу, етичних дилем та сприйняття якості на ставлення та придбання підробок на прикладі індонезійского ринку модних товарів. Опитування 400 респондентів було проведено онлайн, із залученням населення з різних провінцій Індонезії. Результати обробки даних привели авторів до таких висновків: колективізм та сприйняття якості мають позитивний вшив на придбання підробок; етичні дилеми мають негативний вшив; а вплив гедоністичного шопінгу не можна назвати суттєвим.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Асана, Амелія Фітрія (викладач факультету економіки та бізнесу Телекомунікаційного унівеситету; м.Бандунг; Індонезія); Аламанда, Діні Турінанам (викладач бізнес-програм Телекомунікаційного унівеситету; м.Бандунг; Індонезія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)