Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=customer loyalty<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ciric, Maja (Ph.D.; Assistant Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia).
    The level of implementation of customer relationship management in banring industry [Text] / M. Ciric, Z. Grandob, M. Caric = Стадія розвитку управління відносинами з клієнтами у банківському секторі Сербії / М.Чіріч, З.Грандов, М.Каріч = Стадия развития управления отношениями с клиентами в банковском секторе Сербии / М.Чирич, З.Грандов, М.Карич // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 480-489. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЮГС)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковский сектор

   Банківський сектор

   Сербия
    Сербія

    Serbia

Кл.слова (ненормовані):
банковский сектор -- банківський сектор -- банковская система -- банковские услуги -- banking industry -- конкурентоспособность банков -- конкурентоспроможність банкыв -- competitiveness -- CRM -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyalty -- переходная экономика -- перехідна економіка -- transition economy
Анотація: On rhe Serbian narket today there are 33 registered domestic and foregh banks, with fierce competition between them, additionally increased with the recent world economic crisis. It has been an extremely complicated task to retain the most profitable customers and also to attract new ones. This is exactly why customer relationship management (CRM) is becoming increasingly important as a strategy which can help banks improve their business performance and become more competitive.
Показано, що на сьогодні на сербському ринку банківських послуг працює 33 місцевих та зарубіжних банки, конкуренція між ними доволі сувора, особливо в умовах нинішньої світової кризи. Утримати найбілш прибуткових клієнтів та залучити нових стало важким завданням. Саме тому управління відносинами з клієнтами є важливою стратегією, яку банки повинні розвивати для підвищення ефективності та конкурентоспроможності.
Показано, сто на сегодня на сербском рынке банковских услуг работают 33 отечественных и зарубехных банка, конкуренция между ними довольно сурова, особенно в условиях нынешнего мирового кризиса. Удержать наиболее прибыльных клиентов и привлечь новых стало чрезвычайно трудной задачей. Именно поэтому управление отношениями с клиентами является важной стратегией, которую банки должны развивать для повышения эфективности и конкурентоспособности.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Grandob, Zorka (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia); Caric, Marko (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)