Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=безалкогольні напої<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Ракша, Н.
    Стан ринку продуктів харчування в Києві / Н. Ракша // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 46-48 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2003-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
харчова продукція -- продукти харчування -- ринок продуктів харчування -- розвиток економіки -- підприємницька модель -- моделі розвитку економіки -- мале підприємництво -- соки -- соки-фреш -- кисневі коктейлі -- дослідження ринку -- маркетингові дослідження -- безалкогольні напої -- ринок соків-фреш -- ринок кисневих коктейлів -- просунення товару -- пищевая продукция -- рынок продуктов питания -- продукты питания -- развитие экономики -- предпринимательская модель -- модели развития экономики -- мелкое предпринимательство -- кислородные коктейли -- исследование рынка -- маркетинговые исследования -- безалкогольные напитки -- рынок соков-фреш -- рынок кислородных коктейлей -- продвижение товара
Анотація: Досліджено роль і значення малого підприємництва для економічного розвитку регіону. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку малого підприємництва в м. Києві. Визначено основні фактори, що впливають на рівень споживання безалкогольних напоїв. Запропоновано ряд заходів для активізації підприємницької діяльності у Києві.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2804ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Мудрак, Р. (доцент; кандидат економічних наук).
    Чинники цінової динаміки на ринку м'яса та м'ясопродуктів / Р. Мудрак // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2009. - № 9. - С. 67-78 : табл., форм.
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Економіка сільського господарства, 2000-2008 рр.

   Экономика

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    США

Кл.слова (ненормовані):
м'ясо -- ринок м'яса -- м'ясопродукти -- ціноутворення -- продукти харчування -- безалкогольні напої -- індекси споживчих цін -- виробництво м'яса -- худоба -- приріст худоби -- мясо -- рынок мяса -- мясопродукты -- ценообразование -- продукты питания -- безалкогольные напитки -- индексы потребительских цен -- производство мяса -- скот -- прирост скота
Анотація: Проаналізовано сучасний стан вітчизняного ринку м'яса та м'ясопродуктів, а також основні чинники цінової кон'юктури. З'ясовано, що динаміку цін визначають головним чином обсяги, структура й вартість виробництва. Збільшення обсягів споживання в умовах відкритого конкурентного ринку на підвищення цін не впливає.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2908ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Карвацький, М. В. (аспірант; Буковинська державна фінансова академія; Україна).
    Методичні підходи до оцінювання рівня збалансованості інтересів акціонерів в акціонерних товаритвах пивобезалкогольної промисловості / М. В. Карвацький // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 11. - С. 207-211 : граф., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
акционерные общества -- акціонерні товариства -- корпоративное управление -- корпоративне управління -- акционеры -- акціонери -- АО -- АТ -- безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- дивиденды -- дивіденди -- интегральное оценивание -- інтегральне оцінювання -- корпорации -- корпорації -- конфликты интересов -- конфлікти інтересів -- организационные условия -- організаційні умови -- пивзаводы -- пивзаводи -- пивобезалкольная промышленость -- пивобзалкогольні промисловість -- рыночная стоиомость акций -- ринкова вартість акцій -- экономические интересы -- економічні інтереси -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Запропоновано методичні підходи до інтегральної оцінки рівня економічної зацікавленості акціонерів у володінні акціями корпораці пивобезалкогольної промисловості та оцінки рівня організаційних умов для дотримання інтересів акціонерів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Оболонь, ПАО \о нем\; СанИгБев Украина, ПБК \о ней\; Славутич, ПБК \о ней\; Хмельницкий областной пивзавод, ПАО \о нем\

Знайти схожі

4.


    Ісмаїл, Камаріа (декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD).
    Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані / К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- маркетинг -- брендовый имидж -- брендовий імідж -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительская культура -- споживацька культура -- потребительские предпочтения -- споживацькі переваги -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хуссейн, Джавад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Алі Шах, Файяз (здобувач Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Coca Cola, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\; Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

5.


    Олефір, Володимир (кандидат економічних наук).
    Здобутки і втрати від інтеграції до європейського союзу для вітчизняних виробників напоїв і кондитерських виробів / В. Олефір // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 17-21 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.30
Рубрики: Економіка
   Економіка промисловості

   Экономика

   Экономика промышленности

Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграційні процеси -- евроинтеграционные процессы -- інтеграція економіки України -- интеграция экономики Украины -- міжнародні організації -- международные организации -- зовнішня торгівля України -- внешняя торговля Украины -- угоди про вільну торгівлю -- соглашения о свободной торговле -- кондитеорські вироби -- кондитерские изделия -- експорт кондитерських виробів -- экспорт кондитерских изделий -- імпорт кондитерських виробів -- импорт кондитерских изделий -- алкогольні напої -- алкогольные напитки -- експорт алкогольних напоїв -- экспорт алкогольных напитков -- імпорт алкогольних напоїв -- импорт алкогольных напитков -- безалкогольні напої -- безалкогольные напитки
Анотація: Оцінено позитивні результати й негативні наслідки для вітчизняних виробників напоїв і кондитерських виробів від інтеграції до ЄС. Визначено масштаби імпортної експансії напоїв і кондитерських виробів з ЄС на внутрішньому ринку України. Досліджено експортні можливості вітчизняних виробників напоїв і кондитерських виробів на ринку ЄС у контексті укладання угоди про вільну торгівлю між Україною та ЄС.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


   
    За результатами роботи Апеляційної палати ДСІВ / підгот. В. Попов // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 1. - С. 43-50. - Зміст: Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "STYROFOAM" ; Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "ДЖУСИК" ; Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "Мясной край". - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- знаки для товарів і послуг -- знаки для товаров и услуг -- однорідність товарів -- однородность товаров -- недобросовісна конкуренція -- недобросовестная конкуренция -- порівняльний аналіз -- сравнительный анализ -- STYROFOAM -- теплоізоляційні матеріали -- теплоизоляционные материалы -- пластмасові ізоляційні матеріали -- пластмассовые изоляционные материалы -- сертифікат відповідності -- сертификат соответствия -- ДЖУСИК -- безалкогольні напої -- безалкогольные напитки -- Мясной край -- ковбасні вироби -- колбасные изделия -- споріднені товари -- родственные товары
Анотація: Колегія Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності України розглянула заперечення про відмову в реєстрації деяких знаків для товарів і послуг.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Попов, В.; Апеляційна палата Державної служби інтелектуальної власності України \про неї\Державна служба інтелектуальної власності України \про неї\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

7.


    Попков, К. О.
    Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв України [Электронный ресурс] / К. О. Попков, В. В. Подольна, К. К. Писанець // Технології та дизайн. - 2016. - № 1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламні кампанії -- рекламні стратегії -- сегменти ринку -- компанії -- виробники напоїв -- аналіз ринку -- перспективи розвитку ринків -- безалкогольні напої -- рекламные компании -- сегменты рынка -- рекламные стратегии -- производители напитков -- анализ рынков -- перспективы развития -- безалкогольные напитки -- coca-cola -- pepsi -- примеры рекламныъ компаний -- приклади рекламних компаній
Анотація: Наведено приклади рекламних компаній провідних виробників безалкогольних напоїв України, а також проаналізовано їх особливості. Визначено останні тенденції на ринку та нові направлення для подальшого розвитку.
Приведены примеры рекламных кампаний ведущих производителей безалкогольных напитков Украины, а также проанализированы их особенности. Определены последние тенденции на рынке и новые направления для дальнейшего развития.
The article gives examples of advertising campaigns of the leading manufacturers of soft drinks in Ukraine, as well as been analyzed their characteristics. Identified the latest trends in the market and new directions for further development.


Дод.точки доступу:
Подольна, В. В.; Писанець, К. К.; Оболонь, компанія \о ней\; Coca - Cola, компания \о ней\Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)