Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>GEO=Пакистан<.>
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Nazir, Mian Sajid (Ph.D. Scholar; Assistant Professor; Departament of Management Sciences; COMSATS Institute of Information Technology; Lahore; Pakistan).
    Interest rate determinants of banks in Pakistan [Text] / Sajid M. Nazir, Agsa Butt = Чинники, що визначають відсоткові ставки у банках Пакистану / М.С.Назір, А.Батт, М.М.Наваз = Факторы, определяющие процентные ставки в банках Пакистана / М.С.Назир, А.Батт, М.М.Наваз // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 415-424 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковский сектор

   Банківський сектор

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
банковский сектор -- банківський сектор -- banking sector -- депозиты -- депозити -- deposits -- процентные ставки -- відсоткові ставки -- interest rats -- кредитные риски -- кредитні ризики -- risks -- банковское кредитование -- банківське кредитування -- банковские услуги -- банківські послуги -- банківська система -- банковская система
Анотація: This study attemps to investigate determinant factors of interesent rate differential on deposits and loan accounts of Pakistani bamks. For this purpose 4-year data on 30 banks is incluted in this between weighted average rate of interest and 10 independent wariables which are credit risk, amount of deposit, administrative cost, profit margins, bank's liquidity, amount of loan, market share, inflation rate, macroeconomic conditions and specific factors.
Сделана попытка определить факторы влияния на процентные ставки депозитов и кредитования в банках Пакистана. Для этого использованы данные по 4 годам и 30 банкам. Эмпирические результаты основаны на данных корреляционного анализа взаимосвязи между средневзвешенной процентной ставкой и 10 независимыми переменными - кредитный риск, объем депозитов, административные расходы, общая рентабельность, ликвидность банка, объем кредитования, доля рынка, уровень инфляции, макроэкономическая ситуация и особенности отдельно взятого банка.
Зроблено спробу визначити чинники впливу на відмінності ставки депозитів та кредитування в банках Пакістану. Для цього використані дані по 4 роках та 30 банках. Емпірічні результати спираються на дані кореляційного аналізувзаємозв'язку між середньозваженою відсотковою ставкою та 10 незалежними змінними - кредитний ризик, обсяг депозитів, адміністративні витрати, загальна рентабельність, ліквідність банку, об'єкт кредитування, частка ринку, рівень інфляції, макроекономічна ситуація та специфіка окремого банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Butt, Agsa (Graduate Student; Departament of Business Administration; University of Punjab; Gujranwala Campus; Pakistan); Nawaz, Muhammad Mussarat (PhD Scholar; Lecturer; Hailey College of Commerce; University of mPanjab; New Campus; Lahore; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Awan, Asma (M.Phil. Scholar; Departament of Economics; University of Punjab; Lahore; Pakistan).
    The impact of governance on external debt burden in Рakistan / A. Awan, N. Asghar, H. Rehman = Вплив якості управління країною на зовнішній борг Пакистану / А.Аван, Н.Асар, Х.ур Реман = Влияние качества управления страной на внешний долг Пакистана / А.Аван, Н.Асар, Х.ур Реман // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 321-330 : табл. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.268(5ПАК)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные финансовые отношения

   Міжнародні фінансові відносини

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
внешний долг -- зовнішній борг -- external debt -- коррупция -- корупція -- cjrruption -- политическая стабильность -- політична стабільність -- political stability -- причинность по Грейнджеру -- причинність за Грейнджером -- Granger causality -- экономический рост -- економічне зростання -- economic growth
Анотація: This study is an attempt to analyze the governance as a causative factor responsible for hiagt external debt accumulation in Pakistan. Using annual data for the period 1990-2008. Granger cousality test is employed to investigate the causal relationship between governance and burden of external debt.
Сделана попытка проанализировать управление страной как ключевой фактор в наращивании внешнего долга Пакистана. Для анализа данных за 1990-2008 гг. применен тест причинности Грейнджера.
Зроблено спробу проаналізувати управління країною як ключовий фактор у збільшенні зовнішнього боргу Пакістану. Для аналізу даних за 1990-2008 рр. застосовано тест причинності Грейнджера.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Asghar, Nabeela (M.Phil. Scholar; Departament of Economics; GC University; Faisalabad; Pakistan); Rehman, Hafeer (Departament of Economics; University of Punjab; Lahore; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Назір, Міан Саїд (доцент; Інститут інформаційних технологій COMSATS; м. Лахор; Пакістан).
    Фінансова поведінка текстильних підприємств Пакістану / Назір М. Саід, Х. Раза, Наваз М. Музаррат // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 415-422 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.22(5ПАК)-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика текстильной промышленности, 2002-2009 гг.

   Економіка текстильної промисловості, 2002-2009 рр.

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
текстильная промышленность -- текстильные предприятия -- промышленные предприятия -- структура капиталу текстильних підприємств -- структура капитала текстильных предприятий -- теории структуры капитала -- теория иерархии -- теорія ієрархії -- теория статистического компромиса -- теорія статистичного компромісу -- KSE -- метод пошаговой регрессии -- метод покрокової регресії -- финансы предпрятий -- фінанси підприємств -- прибутковість активів підприємств -- прибыльность активов предприятий -- активы предприятий -- активи підприємств -- ликвидность активов предприятий -- ліквідність активів підприємств -- леверидж
Анотація: Розглянуто фактори, які визначають структуру капіталу в текстильній промисловості Пакістану, оцінено вплив даних факторів на структуру капіталу. Проаналізовано різні теорії структури капіталу: теорія статистичного компромісу, теорія ієрархії, теорія сигналів та агентська теорія. Аналіз панельних даних було проведено на вибірці з 102 фірм, що котирувались на KSE протягом 2002-2009 років. Дані проаналізовано методом покрокової регресії. За результатами аналізу, прибутковість, відчутність активів, ліквідність та міжнародна диверсифікація суттєво і негативно корелюються з левериджем. Частка ринку та розмір фірми корелюються з левериджем негативно, а інфляція - позитивно, однак обидві кореляції є незначними. Результати аналізу підтверджують теорію ієрархії та теорію статистичного компромісу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Раза, Хуснайн (Університет Пенджабу; м.Гуджаранвала; Пакістан); Музаррат, Мухаммад Музарат (Комерційний коледж Хейлі Унверситету Пенджабу; м.Лахор; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
   65.262.2(5ПАК)-2
   Н 19


    Назір, М. С. (Інститут інформаційних технологій COMSATS; м.Лахор; Пакистан).
    Роль ставки дохідності, інфляції та депозитів у кредитуванні : за даними банківського сектора Пакистану / М. С. Назір, І. Х. Накві, М. М. Наваз // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 407-414 : табл.; граф. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Кредитование, 1991-2009 гг.

   Кредитування, 1991-2009 рр.

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
банковская система -- банківська система -- депозиты -- депозити -- индекс потребительских цен -- індекс споживчих цін -- инфляция -- інфляція -- средняя ставка доходности -- середня ставка дохідності -- банковское кредитование
Анотація: Показано, що банківський сектор Пакистану переживає суттєве зростання об'ємів кредитування. Вивчено ключові фактори, що визначають роль кредитування і депозитами, середньою ставкою дохідності в кредитуванні, темпами інфляції використано стратегічні методи. Дані для аналізу взято зі звітів Державного банку Пакистану - щомісячна статистика з 1991-2009 роки. За результатами, об'єми кредитування знаходяться у позитивній залежності від темпу інфляції та в негативній - від середньої ставки дохідності у банківському кредитуванні. Більш того, за об'ємами депозитів можна визначити об'єми кредитування у майбутньому періоді для банківського сектору Пакистану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Накві, І.Х. (Інститут інформаційних технологій COMSATS; м.Лахор; Пакистан); Наваз, Мухаммад Музарат (Комерційний коледж Хейлі Унверситету Пенджабу; м.Лахор; Пакістан); Державний банк Пакістану \о нем\

Знайти схожі

7.
   65.304.15(5ПАК)-56
   М 11


    Міан, Саїд Назір (доцент; Інститут інформаційних технологій COMSATS; м. Лахор; Пакистан).
    Чинники, що визначають структуру капіталу у машинобудуванні Пакистана / Саїд Назір Міан, Сіддікві Амбар, Музаррат Наваз Мухаммад // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 412-420 : табл., рис. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(5ПАК)-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения, 1998-2008 гг.

   Економіка машинобудування, 1998-2008 рр.

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
машинобудування -- машиностроение -- підприємства машинобудування -- предприятия машиностроения -- інвестиції в машинобудування -- инвестиции в машиностроение -- прибутковість підприємств -- прибыльность предприятий -- активи підприємств -- активы предприятий -- леверидж -- структура капитала -- структура капіталу
Анотація: Досліджено чинники, що визначають вплив левериджу на галузь машинобудування. Досліджено структуру капітала даної галузі, використано дані по 32 фірмам з 1998 по 2008 роки. Дані проаналізовано методами описового аналізу, кореляційного та регресійного аналізів. Розглянуто 6 визначальних чинників - прибутковість, зростання, розмір, відчутність активів, ризик та можливості інвестування. За результатами аналізу, прибутковість, відчутність активів та можливості інвестування з левериджем корелюються негативно, а розмір та зростання - позитивно. Вплив ризикує незначним. Також досліджено взаємозв'язок між усіма перехованими чинниками. Леверидж у машинобудуванні порівняно з показниками інших галузей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Суддікві, Амбар (магістрант; Університет Пенджабу; м.Гуджранвала; Пакистан); Наваз, Мухаммад Музарат (викладач; Комерційний коледж Хейлі Унверситету Пенджабу; м.Лахор; Пакістан)

Знайти схожі

8.
   88.4(5ПАК)
   А 95


    Ахмед, Ішфак (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан).
    Зв'язок між стилем лідерства та успішністю : (за даними вищої освіти) / І. Ахмед, Т. Ф. Казі, Ш. Джабін // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 323-331 : табл. рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.4(5ПАК)
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология отдельных видов деятельности

   Психологія окремих видів діяльності

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
психологія успіху -- психология успеха -- психологія лідерства -- психология лидерства -- імідж педагога -- имидж педагога -- імідж викладача -- имидж преподавателя -- академічна успішність -- академическая успеваемость -- преподаватели -- викладачі -- самоэффективность студентов -- самоефективність студентів -- стиль лидерства -- стиль лідерства -- студенты -- студенти
Анотація: Продемонстровано вплив стилю лідерства викладача на академічну успішність студентів, при цьому самоефективність розглядається як стримуючий фактор. Анкети було роздано 250 студентам, 212 з них погодились їх заповнити. Всі опитані студенти навчались у одного й того ж викладача Комерційного коледжу Університита Пенджаба (Лахор, Пакистан). Студентів поділено на групи за тривалістю навчання у викладача: 111 студентів - 1 семестр; 70 - 2 семестр; 31 - більше року. Анкета складається з 3 блоків: оцінювання стилю лідерства викладача; визначення рівня самоефективності та сприйняття власної успішності. Зроблено висновки, що стиль лідерства викладача та самоефективність студентів суттєво впливають на їхню успішність, а очікуваний стримуючий ефект самоефективності не було доведено.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Казі, Теміна Фіаз (Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан); Джабін, Шаіста (Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан)

Знайти схожі

9.
   65.262.2(5ПАК)-5
   А 40


    Акрам, Мухаммад (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан).
    Критерії вибору банку студентами університетів : за даними Пакистану / М. Акрам, А. Раза, М. Фархан // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 310-322 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)-5 + 74.58(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Высшее образование

   Вища освіта

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
банки -- банки -- банковская система -- банківська система -- довіра банкам -- доверие банкам -- надійність банків -- надежность банков -- критерии выбора банка -- критерії вибора банку -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- поведение студентов на рынке -- поведінка студентів на ринку
Анотація: Обгрунтовано, що для залучення нових клієнтів комерційними банкам необхідно розробляти відповідні маркетингові стратегії на основі певних критеріїв. Мета даної статті - визначити критерії, на основі яких студенти обирають банк для відкриття рахунку, виявити різницю у даних критеріях для студентів молодших та старших курсів, для студентів, які вже мають банківський рахунок, і тих, які його ніколи не мали, а також в залежності від статі. Проведено опитування 250 студентів Університету Пенджабу (Пакистан). Анкета складалася з 24 запитань, виділено 6 ключевих факторів. За результатами, студенти як молодших, так і старших курсів особливо важливими при виборі банку вважають: наявність мережі банкоматів; фінансові бонуси; тип та розташування банку; рівень сервісу; рекламу. Банкам рекомендовано враховувати дані критерії при виході на ринок університетських студентів. Дане дослідження є першою спробою виявити критерії вибору банку студентами університетів Пакістана.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Раза, Алі (Університет Суперіор; м.Лахор; Пакистан); Фархан, Мухаммад (Комерційний коледж Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан)

Знайти схожі

10.
   65.240(5ПАК)
   Ч-18


    Чані, Мухаммад Ірфан (аспірант; Національний коледж бізнес-адміністрування та економіки; м.Лахор; Пакистан).
    Формування людського капіталу на економічний розвиток Пакистану : емпіричний аналіз / М. І. Чані, М. уль Хассан, М. Шахід // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 486-495 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика труда, 1972-2009 гг.

   Економіка праці, 1972-2009 рр.

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
благосостояние населения -- добробут населення -- человеческий капитал -- людський капітал -- качество жизни -- якість життя -- уровень жизни -- рівень життя -- економічний розвиток -- экономическое развитие -- математичне моделювання -- математическое моделирование -- теорія ендогенного росту -- теория эндогенного роста -- метод авторегресійного розподіленого лагу -- метод авторегрессивного распределенного лага -- тест Грейнджера -- Грейнжера тест -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- здоровье нации -- здоров'я нації -- уровень образования -- рівень освіти -- рабочая сила -- робоча сила -- физический капитал -- фізичний капітал -- фомирование человеческого капитала -- формування людського капіталу
Анотація: Досліджено причино-наслідковий зв'язок між економічним розвитком та формуванням людського капіталу в Пакистані. У контексті теорії ендогенного росту досліджено стандартну модель росту, в якій ВВП на душу населення - залежна змінна, а формування людського капіталу та інвестування фізичного капіталу і трудової сили - незалежні змінні. Довготривалий зв'язок між змінними моделі протестовано методом авторегресійного розподіленого лагу. Для встановлення причинного зв'язку між економічним розвитком та формуванням людського капіталу застосовано тест Грейнджера до даних часових рядів з 1972 по 2009 рік. Результати тестування підтверджують наявність довготривалого стійкого зв'язку між змінними. Результати теста Грейнджера додатково вказують на взаємний характер причинного зв'язку між економічним розвитком та формуванням людського капіталу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хассан, Махбуб уль (науковий співробітник; Университет Центрального Пенджабу; м.Лахор; Пакистан); Шахід, Мухаммад (експерт з питань здорового харчування; Департамент охорони здоров'я уряду Пенджабу; м.Шейкхупура; Пакистан)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)