Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=игровое проектирование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Руденко, Вікторія
(викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання
--
дискуссия как форма обучения
--
игровое
проектирование
--
игровые методы обучения
--
интерактивное обучение
--
интерактивные методы
--
ігрове проектування
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
технологии образования
--
технології освіти
Анотація:
Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.
Знайти схожі
>
2.
Попова, Г. В.
Подготовка будущих психологов к практической деятельности тренера социально-психологического тренинга методом игрового проектирования / Г. В. Попова, Н. Э. Милорадова> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 124-130. - Библиогр. в конце ст. 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.580.25
Рубрики:
Игровое
проектирование
Ігрове пректування
Кл.слова (ненормовані):
психологи
--
підготовка психологів
--
ігрове проектування
--
подготовка психологов
--
игровое
проектирование
--
вища освіта
--
высшее образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
активне навчання
--
активное обучение
--
методи активного навчання
--
методы активного обучения
--
ролеві ігри
--
ролевые игры
--
тренінгові програми
--
тренинговые программы
Анотація:
Предложены методические приемы развития креативного мышления, активизации участия студентов в игровом проектировании. Описаны этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования. Обсуждены этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования, возможности метода, получены результаты наблюдений за стратегией участия студентов в игровой практике по созданию тренинговых программ.
Дод.точки доступу:
Милорадова, Н. Э.
Знайти схожі
>
3.
74.580.25
Р 69
Романовський, О. Г.
Упровадження інноваційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх психологів / О. Г. Романовський> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 3-13. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.25
Рубрики:
Инновационные технологии в обучении
Інноваційні технології в навчанні
Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка майбутніх психологів
--
игровое
проектирование
--
ігрове проектування
--
профессиональная подготовка будущих психологов
--
вища освіта
--
высшее образование
--
интерактивные методы обучения
--
інтерактивні методи навчання
--
інновації у вищій освіті
--
инновации в высшем образовании
Анотація:
Виділено сучасні тенденції використання інноваційних технологій в освіті. Викладено теоретичні та практичні аспекти ігрового проектування у вищій школі. Описані основні особливості ігрового проектування і досвід його використання в процесі професійної підготовки майбутніх психологів в НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)