Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методы активного обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Попова, Г. В.
    Подготовка будущих психологов к практической деятельности тренера социально-психологического тренинга методом игрового проектирования / Г. В. Попова, Н. Э. Милорадова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 124-130. - Библиогр. в конце ст. 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.25
Рубрики: Игровое проектирование
   Ігрове пректування

Кл.слова (ненормовані):
психологи -- підготовка психологів -- ігрове проектування -- подготовка психологов -- игровое проектирование -- вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- активне навчання -- активное обучение -- методи активного навчання -- методы активного обучения -- ролеві ігри -- ролевые игры -- тренінгові програми -- тренинговые программы
Анотація: Предложены методические приемы развития креативного мышления, активизации участия студентов в игровом проектировании. Описаны этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования. Обсуждены этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования, возможности метода, получены результаты наблюдений за стратегией участия студентов в игровой практике по созданию тренинговых программ.


Дод.точки доступу:
Милорадова, Н. Э.

Знайти схожі

2.


    Тажикенова, Сапия (заведующая кафедрой экономических дисциплин Университета "Туран-Астана"; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент).
    Интерактивные методы обучения - инновация в образовании / С. Тажикенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 500-506. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
анализ ситуаций -- аналіз ситуацій -- активная учебная деятельность -- активізація учбової дільності -- выработка навыков -- напрацювання навичок -- высшее образование -- вища освіта -- методы активного обучения -- методи активного навчання -- практическое обучение -- практичне навчання -- приемы активного обучения -- прийоми активного навчання -- решение задач -- рішення завдань -- усвоение знаний -- засвоєння знань -- учебно-познавательная деятельность -- учбово-пізнавальна діяльність -- учебный процесс -- навчальний процес -- формирование личности -- формування особистості -- интерактивные методы обучения -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Рассматривается использование активных методов в вузовском обучении как необходимого условия для подготовки высококвалифицированных специалистов, приводящего к положительным результатам, т.к. они позволяют формировать знания и умения и навыки студентов путем вовлечения их в активную учебно- познавательную деятельность, при этом учебная информация переходит в личностное знание студентов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об образовании, закон Республики Казахстан \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Костюк, Вікторія (викладач кафедри англійської мови у судноводінні).
    Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 47-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
професійно-орієнтоване спілкування -- профессионально-ориентированное общение -- кейс-технології -- кейс-технологии -- методи активного навчання -- методы активного обучения -- засоби навчання -- средства обучения -- форми навчання -- формы обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика застосування кейс-технологій -- методика применения кейс-технологий -- кейс -- планування етапів заняття -- планирование этапов занятий
Анотація: Розглянуто методику організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування на основі кейс-технологій, реалізація яких має забезпечити високий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців. Охарактеризовано особливості їх реалізації в морських навчальних закладах. Доведено, що використання цих технологій сприяє професійному становленню; дає смогу вирішити проблему шляхом аналізу її складових, залучити курсантів до колективного вирішеня професійних питань, активізувати набуті знання з фахових дисциплін, застосувати теоретичні знання на практиці. Наголошено, що робота курсантів з англомовним кейсом допомогає викладачу викликати зацікавленість до вивчення іноземних мов, розвинути креативність, уяву, розумові якості курсантів, уміння усного мовлення, активувати знання лексики та граматики. Підсумовано, що процес опрацювання кейсу мотивує курсантів вивчати англійську мову, сприяє поліпшенню розуміння головної ідеї кейсу, допомогає виявити труднощі, які постають у курсантів під час усного мовлення.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)