Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учебно-познавательная деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Буряк, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри психології і педагогічних технологій).
    Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи і підвищення ефективності пізнавальної діяльності / В. Буряк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний стиль -- когнітивний стиль -- інтроверти -- екстраверти -- пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність -- індикатор типів -- психологічні типи особистості -- індикатор типів Майєрс-Бріггс-тест -- Майерс-Бріггс-тест -- индивидуальный стиль деятельности -- когнитивный стиль -- интроверты -- экстраверты -- познавательная деятельность -- учебно-познавательная деятельность -- индикатор типов -- психологические типы личности -- индикатор типов Майерс-Бриггс-тест -- Майерс-Бриггс-тест -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- стилі спілкування вчителів -- стили общения учителей
Анотація: Розглянуто питання врахування індивідуальних стилів пізнавальної діяльності та стилів спілкування в навчальному процесі, що підвищує ефективність навчання учнів та педагогічної діяльності вчителів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мальчевська, Оксана (вчитель математики; спеціаліст вищої категорії; старший вчитель).
    Використання засобів ІКТ для стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометрії в 11-му класі / О. Мальчевська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 72-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
вивчення геометрії -- изучение геометрии -- засоби стимулювання -- средства стимулирования -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- викладання геометрії -- преподавание геометрии -- тестування учнів -- тестирование учеников -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- ІКТ -- ИКТ -- інформаційні технології -- информационные технологии
Анотація: Про впровадження сучасних інформаційних технологій у процесі навчання та подання навчального матеріалу з геометрії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Буринська, Н. М.
    Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 5-14. - Бібліографія : С.13-14 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания химии -- навчальні завдання -- навчально-пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- процес навчання -- процесс обучения -- учебно-познавательная деятельность -- учебно-познавательная деятельность учеников -- учебные задания -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Обгрунтована наявність в педагогічній науці проблеми складання завдань в процесі навчання. На прикладі вивчення хімії розроблена структурно-логічна схема складання завдань, а також методичні підходи до її реалізації. Звертається увага на деякі застереження й побажання до методики складання завдань у процесі навчання.


Знайти схожі

4.


    Кусакіна, Тамара (методист відділу освіти М. Тернівки; Дніпропетровська область).
    Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів (з досвіду проведення навчальної практики з української мови і літератури) / Т. Кусакіна // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 36-39. - Література : С.39 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- навчальна практика -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- украинский язык -- українська мова -- учебная практика -- учебно-познавательная деятельность
Анотація: Висвітлюється педагогічний досвід проведення навчальної практики з української мови і літератури в школах Дніпропетровська.


Знайти схожі

5.


    Коса, Т. Г. (здобувач Інституту педагогіки Національної АПН України).
    Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 41-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчально-пізнавальна діяльність -- навчально-виховний процес -- проектні технології -- коледжі -- педагогічні технології -- метод проектів -- учебно-познавательная деятельность -- учебно-воспитательный процесс -- проектные технологии -- колледжи -- педагогические технологии -- метод проектов
Анотація: Розкрито зміст проектної технології як засобу управління навчально-пізнавальною діяльністю коледжу. Окреслено визначальні риси проектної технології в коледжі, наведено характеристику етапів виконання проекту.


Знайти схожі

6.
74.580.2
Ш 90


    Штефан, Людмила Володимирівна.
    Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів за допомогою ділових ігор / Л. В. Штефан, О. О. Романовська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 60-68. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - 2 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2 + 74.590.25
Рубрики: Труды УИПА
   Активизация познавательной деятельности студентов вузов

   Активізація пізнавальної діяльності студентів ВНЗ

   Деловые игры

   Ділові ігри

Кл.слова (ненормовані):
инженеры-педагоги -- деловые игры -- учебно-познавательная деятельность -- активность студентов -- процесс обучения -- подготовка специалистов -- інженери-педагоги -- ділові ігри -- навчально-пізнавальна діяльність -- активність студентів -- процес навчання -- підготовка фахівців -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглянуто ділові ігри як один із засобів активізації навчання. Описано етапи ділових ігор та особливості їх застосування у вищих інженерно-педагогічних навчальних закладах.


Дод.точки доступу:
Романовська, Олена Олександрівна

Знайти схожі

7.


    Тажикенова, Сапия (заведующая кафедрой экономических дисциплин Университета "Туран-Астана"; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент).
    Интерактивные методы обучения - инновация в образовании / С. Тажикенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 500-506. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
анализ ситуаций -- аналіз ситуацій -- активная учебная деятельность -- активізація учбової дільності -- выработка навыков -- напрацювання навичок -- высшее образование -- вища освіта -- методы активного обучения -- методи активного навчання -- практическое обучение -- практичне навчання -- приемы активного обучения -- прийоми активного навчання -- решение задач -- рішення завдань -- усвоение знаний -- засвоєння знань -- учебно-познавательная деятельность -- учбово-пізнавальна діяльність -- учебный процесс -- навчальний процес -- формирование личности -- формування особистості -- интерактивные методы обучения -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Рассматривается использование активных методов в вузовском обучении как необходимого условия для подготовки высококвалифицированных специалистов, приводящего к положительным результатам, т.к. они позволяют формировать знания и умения и навыки студентов путем вовлечения их в активную учебно- познавательную деятельность, при этом учебная информация переходит в личностное знание студентов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об образовании, закон Республики Казахстан \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Чикун, Надія (старший викладач кафедри товарознавства та експертизи харчових продуктів).
    Психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Н. Чикун // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 47-55 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- самостійна робота судентів -- самостоятельная работа студентов -- форми самостійної роботи студентів -- формы самостоятельной работы студентов -- аудиторна робота -- аудиторная работа -- позааудиторна робота -- внеаудторная работа -- самостійність студентів -- самостоятельность студентов -- індивідуальні завдання -- индивидуальные задания -- розвиток пам'яті і мислення -- развитие памяти и мышления -- форми подачі інформації -- формы подачи информации -- згорнута подача інформації -- свернутая подача информации -- види завдань для самостійної роботи -- виды заданий для самостоятельной работы -- завдання-дії -- задания-действия -- завдання-продукти -- задания-продукты -- мотивация к обучению -- мотивація до навчання
Анотація: Розглядаються проблеми мотивації до навчання через активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів, акцентовано, що тільки в розумному поєднанні пам'яті і мислення слід шукати ефективних способів підвищення якості навчання. Запропоновані нові форми подачі інформації для самостійної роботи студентів та індивідуальних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Мурза, Л. (вчитель математики та основ інформатики; вчитель І категорії).
    Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 54-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтераткивні технології -- интерактивные технологии -- інтераткивне навчання -- интерактивное обучение -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- інновації -- инновации -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- інформатика -- информатика -- інтерактивні технології на уроках інформатики -- интерактивные технологии на уроках информатики -- ігри на уроках інформатики -- игры на уроках информатики
Анотація: Розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності учнів. З'ясовано зміст поняття "інтерактивне навчання", охарактеризовано основні інтерактивні технології, узагальнено досвід практичного впровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики.


Знайти схожі

10.


    Чайковська, Н. М. (вчитель світової літератури; Миколаїв).
    Роздуми під час вивчення теми [Текст] / Н. М. Чайковська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 60. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання світової літератури
   Методика преподавания мировой литературы

Кл.слова (ненормовані):
методи інсценування -- форми інсценування -- навчально-пізнавальна діяльність -- читання в ролях -- 6 клас -- байка у світовій літературі -- позитивні аспекти інсценування -- методы инсценировки -- формы инсценировки -- учебно-познавательная деятельность -- чтение в ролях -- 6 класс -- байка в мировой литературе -- позитивные аспекты инсенировки
Анотація: Одним із методів активізації навчально-пізнавальної діяльності при вивченні теми "Байка у світовій літературі" у 6 класі є ігровий, а саме метод інсценування.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_та_культ_2016_6-7\18.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)