Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=интерактивные технологии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Гламаздіна, Ірина (вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії).
    Упровадження інтерактивних технологій на уроках української мови / І. Гламаздіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 60-62 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- українська мова -- методика викладання української мови -- інтерактивні технології -- освітні технології -- структура інтерактивного уроку -- інтерактивні уроки -- учебные предметы -- украинский язык -- методика преподавания украинского языка -- интерактивные технологии -- образовательные технологии -- структура интерактивного урока -- интерактивные уроки
Анотація: Використання інтерактивних технологій висуває певні вимоги до уроку. Переважно, структура таких занять складається з певних елементів.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сисоєва, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач науково-дослідної лабораторії освітології Київського університету ім. Бориса Грінченка ).
    Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогіка дорослих

   Образование. Педагогика

   Педагогика взрослых

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- дистанційне навчання дорослих -- дистанционное образование взрослых -- навчання дорослих -- обучение взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- дистанційна форма навчання -- дистанционная форма обучения
Анотація: Розглядаються інтерактивні технології навчання дорослих, а саме поняття "інтерактивне навчання", "інтерактивна технологія" для дорослих учнів; поняття інтерактивності для систем дистанційного навчання дорослих.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Чернікова, Лідія (проректор з науково-педагогчної роботи Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; доцент).
    Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти / Л. Чернікова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 46-51 : табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- регіональна система освіти -- региональная система образования -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- система післядипломної педагогічної освіти -- система последипломного педагогического образования -- особиста компетентність -- личная компетентность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- накопичувальна система навчання -- накопительная система обучения -- науково-методична робота -- научно-методическая работа -- освітні послуги -- образовательные услуги -- соціальне замовлення -- социальный заказ -- система підвищення кваліфікації -- система повышения квалификации -- інноваційні моделі навчання -- инновационные модели обучения
Анотація: Висвітлюються проблеми розвитку регіональної системи післідипломної педагогічної освіти на засадах неперервної професійної освіти. Пропонується досвід введення новацій до традиційної системипідвищення кваліфікації. Розглянуто накопичувальну, кредитно-модульну та інші інноваційні моделі навчання. Наголошено на значенні компетентнісно-орієнтованого підходу в розбудові системи неперервної освіти, взаємодії методичних служб.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кузнєцова, Галина (вчитель англійської мови; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії / Г. Кузнєцова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 68-70. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гімназії -- гимназии -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- поглиблене вивчення іноземних мов -- углыбленное изучение иностранных языков -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- комунікатівна компетенція -- коммуникативная компетенция
Анотація: Висвітлюється сутність моделі поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії, що реалізується, зокрема, завдяки використанню інтерактивних технологій, методу проектів, інтеграції наукових знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Кулеш, Таїсія (вчитель Одеської загальноосвітньої школи №8 І-ІІІ ступенів).
    Теоретична підготовка та практична діяльність сучасного вчителя історії в світлі освітніх інновацій ХХІ століття [Текст] / Т. Кулеш // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - №11-12. - С. 37-40. - Бібліогр.: с. 40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- освіта 21 століття -- образование 21 века -- освітні інновації -- образовательные инновации -- особистісно -орієнтоване навчання -- личностно-оринтированное образование -- форми проведення уроків -- формы проведения уроков -- методи проведення уроків -- методы проведения уроков -- ігрові моменти на уроках -- игровые моменты на уроках -- 5 клас -- 5 класс -- історичні естафети -- исторические эстафеты -- історія України -- история Украины -- хронологічні диктанти -- хронологические диктанты -- 6 клас -- 6 класс -- вікторини -- викторины -- 7 клас -- 7 класс -- проектні роботи -- проектные работы -- театральні уроки -- театральные уроки -- історичні портрети -- исторические портреты -- історичні документи -- исторические документы -- 8 клас -- 8 класс -- 9 клас -- 9 класс -- громадські слухання -- общественные слушания -- юридичні консультації -- юридические консультации -- диспути -- диспуты -- круглі столи -- круглые столы -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- творчі уроки -- творческие уроки -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации
Анотація: Методика проведення уроків історії з використанням освітніх інновацій.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Приходченко, К. І.
    Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные технологии -- интерактивные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- метод проектів -- метод проектов -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- проектная технология -- проектний метод навчання -- проектное обучение -- проектный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Мета й завдання статті - розглянути особливості педагогічного проектування, показати, як у практичній діяльності педагог утілює проективну методику.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

7.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 7-8. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання історії -- мережеві технології -- кооперативне навчання -- методика навчання історії -- інтерактивні технології -- мережеві сервіси -- Google-диск -- кооперативний текст -- кооперативні презентації -- кооперативні таблиці -- кооперативні малюнки -- кооперативні тести -- прооцес обучения истории -- сетевые технологии -- кооперативное обучение -- методика обучения истории -- интерактивные технологии -- сетевые сервисы -- Google-диск -- кооперативные тексты -- кооперативные презентации -- кооперативные таблицы -- кооперативные рисунки -- кооперативные тесты
Анотація: Застосування мережевих технологій дозволяє наповнити кооперативну діяльність школярів новим змістом шляхом створення унікалного середовища для колектив колективного навчання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Дідик, Ростислав (професор кафедри технології гірничого машинобудування; Національний гірничий університет; заслужений діяч науки і техніки України; лауреат державної премії України; доктор технічних наук; Дніпропетровськ).
    Сучасні навчальні технології в системі підготовки інженерних кадрів / Р. Дідик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 45-50 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні освітні технології -- интерактивные технологии -- віртуальні симулятори -- виртуальные симуляторы -- високі технології -- высокие технологии -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- програмні технології -- программные технологии -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Розглядаються проблемні питання реалізації сучасних освітніх технологій у системі підготовки фахівців для машинобудування - ключової галузі науково-технічного прогресу. показано, що на зміну традиційним методам інженерної освіти приходять нові, інтерактивні, що грунтуються на глибокому зануренні студентів в інтелектуально-комп'ютерне середовище.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

9.


    Мурза, Л. (вчитель математики та основ інформатики; вчитель І категорії).
    Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 54-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтераткивні технології -- интерактивные технологии -- інтераткивне навчання -- интерактивное обучение -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- інновації -- инновации -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- інформатика -- информатика -- інтерактивні технології на уроках інформатики -- интерактивные технологии на уроках информатики -- ігри на уроках інформатики -- игры на уроках информатики
Анотація: Розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності учнів. З'ясовано зміст поняття "інтерактивне навчання", охарактеризовано основні інтерактивні технології, узагальнено досвід практичного впровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики.


Знайти схожі

10.


    Шокіна, Г. В. (вчитель зарубіжної літератури).
    Вивчення нового матеріалу / Г. В. Шокіна // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 29-30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
активизация обучения -- активизация учебной деятельности -- активізація навчального процесу -- изучение нового материала -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- уроки изучения нового материала -- технології розвитку критичного мислення -- технологии развития критического мышления -- особисто зорієнтовані педагогічні технології -- личностно ориентированные педагогические технологии -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии
Анотація: Автор пропонує методи і прийоми активізації навчальної діяльності учнів у процесі вивчення нового матеріалу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_2\8.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)