Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методика викладання хімії<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
13
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-13
>
1.
Мітрясова, О. П.
Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
высшая школа
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
методика
викладання
хімії
--
методика
преподавания химии
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
содержание образования
--
химическое образование
--
хімічна освіта
Анотація:
Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Кравцов, Іван
(учитель
хімії
; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
Педагогічні технології в організації самопідготовки у школі повного дня : на прикладі завдань з
хімії
/ І. Кравцов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 7
. - С. 50-53 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика
викладання
учбових предметів
Методика
преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня
--
учбові заклади
--
учбові предмети
--
методика
викладання
хімії
--
хімія
--
самопідготовка учнів
--
самостійна робота учнів
--
інтерактивні форми роботи
--
педагогічні технології
--
досвід гімназій
--
школы полного дня
--
учебные предметы
--
учебные заведения
--
методика
преподавания химии
--
химия
--
самоподготовка учеников
--
самостоятельная работа учеников
--
интерактивные формы работы
--
педагогические технологии
--
опыт гимназий
Анотація:
Про технологію організації процесу самопідготовки учнів, про урочні форму організації навчальної роботи у гімназії, про використання інтерактивних форм роботи на уроках
хімії
.
Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Лукашова, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри
хімії
Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
Урок як основна організаційна форма навчання
хімії
: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика
викладання
учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика
преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
організаційні форми навчання
--
уроки
--
методика
викладання
хімії
--
класифікація уроків
--
методика
навчання
хімії
--
лабораторно-бригадна організація навчання
--
характер навчального процесу
--
навчальний процес
--
комбіновані уроки
--
практичні заняття
--
типологія уроків
--
інтерактивне навчання
--
нестандартні уроки
--
организационные формы обучения
--
методика
преподавания химии
--
классификация уроков
--
методика
обучения химии
--
лабораторно-бригадная организация обучения
--
характер учебного процесса
--
учебный процесс
--
комбинированные уроки
--
практические занятия
--
типология уроков
--
интерактивное обучение
--
нестандартные уроки
Анотація:
Критично проаналізовано, як у вітчизняній методиці
хімії
відбувався розвиток уроку
хімії
, що було цінного в історичному досвіді розробки цієї проблеми.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Буринська, Н. М.
Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 5-14. - Бібліографія : С.13-14 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дидактика
--
методика
викладання
хімії
--
методика
навчання
--
методика
навчання
хімії
--
методика
обучения
--
методика
обучения химии
--
методика
преподавания химии
--
навчальні завдання
--
навчально-пізнавальна діяльність
--
навчально-пізнавальна діяльність учнів
--
процес навчання
--
процесс обучения
--
учебно-познавательная деятельность
--
учебно-познавательная деятельность учеников
--
учебные задания
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Обгрунтована наявність в педагогічній науці проблеми складання завдань в процесі навчання. На прикладі вивчення
хімії
розроблена структурно-логічна схема складання завдань, а також методичні підходи до її реалізації. Звертається увага на деякі застереження й побажання до методики складання завдань у процесі навчання.
Знайти схожі
>
5.
Лукашова, Н. І.
Історичний підхід до вивчення питання методів навчання
хімії
- важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів
хімії
/ Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища професійна освіта
--
вчитель
хімії
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее профессиональное образование
--
исторический подход
--
история высшего образования
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історичний підхід
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
компетентність вчителя
--
компетентность учителя
--
методика
викладання
--
методика
викладання
хімії
--
методика
навчання
--
методика
навчання
хімії
--
методика
обучения
--
методика
обучения химии
--
методика
преподавания
--
методика
преподавания химии
--
методическая компетентность
--
методична компетентність
--
образование Украины
--
освіта України
--
педагогическая компетентность
--
педагогічна компетентність
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна компетентність
--
професійна освіта
--
профессиональная компетентность
--
профессиональное образование
--
учитель химии
Анотація:
Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання
хімії
в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики
хімії
; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання
хімії
, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення
хімії
в основній і старшій, профільній, школі.
Перейти к внешнему ресурсу:
Історичний підхід до вивчення питання методів
Знайти схожі
>
6.
Кофанова, О. В.
Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 46-55. - Література : С.53-55 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
екологічна безпека
--
екологічна освіта
--
методика
викладання
екології
--
методика
викладання
хімії
--
методика
преподавания химии
--
методика
преподавания экологии
--
підготовка екологів
--
підготовка спеціалістів
--
подготовка специалистов
--
подготовка экологов
--
экологическая безопасность
--
экологическое образование
Анотація:
У статті виявлено й обгрунтовано значущість хімічної складової вищої технічної екологічної освіти в забезпечення збалансованого розвитку та екологічної безпеки України.
Знайти схожі
>
7.
Кириченко, В. І.
Навчально-методичний комплект з курсу
хімії
вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
инновационные технологии обучения
--
інноваційні технології навчання
--
комп'ютерне моделювання
--
компьютерные технологии в образовании
--
методика
викладання
хімії
--
методика
преподавания химии
--
моделирование компьютерное
--
навчально-методичний комплекс
--
новітні технології навчання
--
освітні комп'ютерні технології
--
педагогічне моделювання
--
технологии обучения
--
учебно-методический комплекс
Анотація:
Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної
хімії
вищої школи.
Знайти схожі
>
8.
Лукашова, Н. І.
Підготовка майбутнього вчителя
хімії
до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання [] / Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 19-26. - Бібліографія : С.26 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
историко-дидактический анализ
--
историко-педагогический аспект
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історико-дидактичний аналіз
--
історико-педагогічний аспект
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
личностно ориентированное обучение
--
майбутні вчителі
--
методика
викладання
хімії
--
методика
преподавания химии
--
методическая подготовка
--
методична підготовка
--
образование Украины
--
освіта України
--
особистісно орієнтоване навчання
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
професійна діяльність
--
професійна освіта
--
профессиональная деятельность
--
профессиональное образование
Анотація:
Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в навчанні
хімії
в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики
хімії
; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями
хімії
- в конт ексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.
Знайти схожі
>
9.
Кофанова, О. В.
Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 59-69. - Література : С.68-69 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее экологическое образование
--
методика
викладання
екології
--
методика
викладання
хімії
--
методика
преподавания химии
--
методика
преподавания экологии
--
педагогическая деятельность
--
педагогический эксперимент
--
педагогіка вищої школи
--
педагогічна діяльність
--
педагогічний експеримент
--
підготовка екологів
--
подготовка экологов
--
професійна компетентність
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная компетенция
--
профессиональное образование
--
химическая компетентность
--
хімічна компетентність
Анотація:
Досліджується поняття хімічної компетентності майбутнього інженера-еколога. Мета роботи - теоретичне обгрунтування та емпіричне доведення ефективності дії виявлених автором педагогічних умов у рамках розробленої компетентнісно орієнтованої мо делі методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів на формуваня в них хімічної компетентності.
Знайти схожі
>
10.
Кофанова, О. В.
Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
высшее экологическое образование
--
диагностика обучения
--
диагностика результатов учёбы
--
діагностика навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностное образование
--
компетентностный подход в образовании
--
компетентность студентов
--
контроль знаний
--
контроль знаний студентов
--
контроль і оцінка знань
--
контроль учебных достижений
--
кредитно-модульная система обучения
--
методика
викладання
екології
--
методика
викладання
хімії
--
методика
преподавания химии
--
методика
преподавания экологии
--
модульная система обучения
--
модульно-рейтинговая технология
--
модульный контроль
--
оцінка знань
--
педагогическая диагностика
--
педагогічна діагностика
--
рейтинговая система
--
рейтинговое оценивание
--
рівень навчальних досягнень
--
студенти-екологи
--
студенты-экологи
--
уровень учебных достижений
--
химическая компетентность
--
хімічна компетентність
Анотація:
Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-13
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)