Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика викладання хімії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Мітрясова, О. П.
    Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- содержание образования -- химическое образование -- хімічна освіта
Анотація: Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Кравцов, Іван (учитель хімії; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Педагогічні технології в організації самопідготовки у школі повного дня : на прикладі завдань з хімії / І. Кравцов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 50-53 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня -- учбові заклади -- учбові предмети -- методика викладання хімії -- хімія -- самопідготовка учнів -- самостійна робота учнів -- інтерактивні форми роботи -- педагогічні технології -- досвід гімназій -- школы полного дня -- учебные предметы -- учебные заведения -- методика преподавания химии -- химия -- самоподготовка учеников -- самостоятельная работа учеников -- интерактивные формы работы -- педагогические технологии -- опыт гимназий
Анотація: Про технологію організації процесу самопідготовки учнів, про урочні форму організації навчальної роботи у гімназії, про використання інтерактивних форм роботи на уроках хімії.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Лукашова, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри хімії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Урок як основна організаційна форма навчання хімії: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
організаційні форми навчання -- уроки -- методика викладання хімії -- класифікація уроків -- методика навчання хімії -- лабораторно-бригадна організація навчання -- характер навчального процесу -- навчальний процес -- комбіновані уроки -- практичні заняття -- типологія уроків -- інтерактивне навчання -- нестандартні уроки -- организационные формы обучения -- методика преподавания химии -- классификация уроков -- методика обучения химии -- лабораторно-бригадная организация обучения -- характер учебного процесса -- учебный процесс -- комбинированные уроки -- практические занятия -- типология уроков -- интерактивное обучение -- нестандартные уроки
Анотація: Критично проаналізовано, як у вітчизняній методиці хімії відбувався розвиток уроку хімії, що було цінного в історичному досвіді розробки цієї проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Буринська, Н. М.
    Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 5-14. - Бібліографія : С.13-14 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания химии -- навчальні завдання -- навчально-пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- процес навчання -- процесс обучения -- учебно-познавательная деятельность -- учебно-познавательная деятельность учеников -- учебные задания -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Обгрунтована наявність в педагогічній науці проблеми складання завдань в процесі навчання. На прикладі вивчення хімії розроблена структурно-логічна схема складання завдань, а також методичні підходи до її реалізації. Звертається увага на деякі застереження й побажання до методики складання завдань у процесі навчання.


Знайти схожі

5.


    Лукашова, Н. І.
    Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- исторический подход -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- історичний підхід -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- методика викладання -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания -- методика преподавания химии -- методическая компетентность -- методична компетентність -- образование Украины -- освіта України -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі.

Перейти к внешнему ресурсу: Історичний підхід до вивчення питання методів

Знайти схожі

6.


    Кофанова, О. В.
    Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 46-55. - Література : С.53-55 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- екологічна безпека -- екологічна освіта -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- підготовка екологів -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- экологическая безопасность -- экологическое образование
Анотація: У статті виявлено й обгрунтовано значущість хімічної складової вищої технічної екологічної освіти в забезпечення збалансованого розвитку та екологічної безпеки України.


Знайти схожі

7.


    Кириченко, В. І.
    Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- комп'ютерне моделювання -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- моделирование компьютерное -- навчально-методичний комплекс -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- педагогічне моделювання -- технологии обучения -- учебно-методический комплекс
Анотація: Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної хімії вищої школи.


Знайти схожі

8.


    Лукашова, Н. І.
    Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання [] / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліографія : С.26 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- историко-дидактический анализ -- историко-педагогический аспект -- история образования -- история образования в Украине -- історико-дидактичний аналіз -- історико-педагогічний аспект -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- личностно ориентированное обучение -- майбутні вчителі -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методическая подготовка -- методична підготовка -- образование Украины -- освіта України -- особистісно орієнтоване навчання -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна діяльність -- професійна освіта -- профессиональная деятельность -- профессиональное образование
Анотація: Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в конт ексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.


Знайти схожі

9.


    Кофанова, О. В.
    Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 59-69. - Література : С.68-69 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее экологическое образование -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- педагогическая деятельность -- педагогический эксперимент -- педагогіка вищої школи -- педагогічна діяльність -- педагогічний експеримент -- підготовка екологів -- подготовка экологов -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетенция -- профессиональное образование -- химическая компетентность -- хімічна компетентність
Анотація: Досліджується поняття хімічної компетентності майбутнього інженера-еколога. Мета роботи - теоретичне обгрунтування та емпіричне доведення ефективності дії виявлених автором педагогічних умов у рамках розробленої компетентнісно орієнтованої мо делі методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів на формуваня в них хімічної компетентності.


Знайти схожі

10.


    Кофанова, О. В.
    Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- высшее экологическое образование -- диагностика обучения -- диагностика результатов учёбы -- діагностика навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное образование -- компетентностный подход в образовании -- компетентность студентов -- контроль знаний -- контроль знаний студентов -- контроль і оцінка знань -- контроль учебных достижений -- кредитно-модульная система обучения -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- модульная система обучения -- модульно-рейтинговая технология -- модульный контроль -- оцінка знань -- педагогическая диагностика -- педагогічна діагностика -- рейтинговая система -- рейтинговое оценивание -- рівень навчальних досягнень -- студенти-екологи -- студенты-экологи -- уровень учебных достижений -- химическая компетентность -- хімічна компетентність
Анотація: Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)