Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=познавательная деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Решетніченко, А. (професор кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін Академії митної служби України; доктор філософських наук).
    Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти / А. Решетніченко, С. Шевченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 10. - С. 34-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- пізнавальна діяльність -- якість вищої освіти -- форми пізнавальної діяльності -- засоби пізнання -- высшее образование -- познавательная деятельность -- качество высшего образования -- формы познавательной деятельности -- средства познания
Анотація: Розглянуто онто- і гносеологічні, понятійно-категорійні та теоретико-методологічні складові управління процесами формування і розвитку системи пізнавальної діяльності як умови забезпечення якості вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Шевченко, С. (докторант Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України; кандидат педагогічних наук; доцент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Буряк, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри психології і педагогічних технологій).
    Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи і підвищення ефективності пізнавальної діяльності / В. Буряк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний стиль -- когнітивний стиль -- інтроверти -- екстраверти -- пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність -- індикатор типів -- психологічні типи особистості -- індикатор типів Майєрс-Бріггс-тест -- Майерс-Бріггс-тест -- индивидуальный стиль деятельности -- когнитивный стиль -- интроверты -- экстраверты -- познавательная деятельность -- учебно-познавательная деятельность -- индикатор типов -- психологические типы личности -- индикатор типов Майерс-Бриггс-тест -- Майерс-Бриггс-тест -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- стилі спілкування вчителів -- стили общения учителей
Анотація: Розглянуто питання врахування індивідуальних стилів пізнавальної діяльності та стилів спілкування в навчальному процесі, що підвищує ефективність навчання учнів та педагогічної діяльності вчителів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы -- дидактичні принципи -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- навчальна діяльність -- навчальна ситуація -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- опанування дійсності -- освоение действительности -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- учебная деятельность -- учебная ситуация -- учебный процесс -- целостная педагогика -- цілісна педагогіка -- шестилетки -- шестилітки -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.

Перейти к внешнему ресурсу: Принципи опанування природних об'єктів дітьми

Знайти схожі

4.


    Трухан, Олександр (викладач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
формування умінь -- формирование умений -- емпіричний рівень пізнання -- эмпирический уровень познания -- теоретичний рівень пізнання -- теоретический уровень познания -- прийоми навчання історії -- приемы обучения истории -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- навчання історії -- обучение истории -- учбові предмети -- учебные предметы -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено способи формування в учнів основної школи умінь працювати з підручником у процесі навчання історії. Акцентовано увагу на ефективних методах та прийомах навчальної роботи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Ковтун, Світлана (викладач вищої категорії Кам'янець-Подільського індустріального коледжу).
    Інноваційні технології семінарських занять / С. Ковтун // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 11. - С. 104-109. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- брейн-ринг -- поле знань -- поле знаний -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- семінарські заняття -- семинарские занятия -- метод каруселі -- метод карусели
Анотація: Розкривається сутність інноваційних технологій семінарських занять, спрямованих на забезпечення глибшого засвоєння матеріалу, орієнтування студентів на творчий підхід до виконання завдань, формування самостійного мислення, розвиток логіки викладення матеріалу, використання матеріалів наукових статей, журналів та інших джерел.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
74.580.25
Р 98


    Рябченко, Л. О.
    Вплив розвивального навчання на розвиток ефективної пізнавальної діяльності та творчості особистості / Л. О. Рябченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 49-54. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Развивающее обучение
   Розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
развивающее обучение -- розвивальне навчання -- професійна освіта -- профессиональное образование -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- розвиток особистості -- развитие личности -- освітні технології -- образовательные технологии -- психолого-педагогические процессы -- психолого-педагогічні процеси
Анотація: Розглянуто проблему впливу розвивального навчання на формування творчої особистості, здатної до ефективної пізнавальної та професійної діяльності. У центрі уваги педагога - створення особистісно-орієнтованих ситуацій, завдяки яким формується творча особистість людини. Творчість є вищою формою мотивації поведінки.


Знайти схожі

7.


    Чирчик, Сергій (кандидат фізико-математичних наук; заступник директора).
    Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера / С. Чирчик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 2. - С. 73-79. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- освітній процес -- образовательный процесс -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- майбутні дизайнери -- будущие дизайнеры -- підготовка майбутніх дизайнерів -- подготовка будущих дизайнеров -- дизайн-освіта -- дизайн-образование
Анотація: Проведено науково-педагогічні дослідження інтеграції пізнавального інтересу в освітній процес підготовки майбутніх дизайнерів. Визначається процес організації пізнавальної діяльності студента як основи формування інтересу до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Ігнатенко, Микола (доктор педагогічних наук ; професор).
    Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами історії науки / М. Ігнатенко // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- історія математики -- история математики -- математичне мислення -- математическое мышление -- історичні задачі -- исторические задачи -- прикладна спрямованість навчання математики -- прикладная направленность обучения математики
Анотація: Про використання відомостей з історії математики з метою розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення математики.


Знайти схожі

9.


    Мар'яненко, Л. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник лабораторії психології навчання Інституту психології НАПН України ім. Г. С. Костюка).
    Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар'яненко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 70-76 : мал. - (Психологія навчання). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
   Психология развития

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- операційний компонент -- операционный компонент -- змістовий компонент -- содержательный компонент -- мотиваційно-регуляційний компонент -- мотивационно-регуляционный компонент -- контрольно-оцінний компонент -- контрольно-оценочный компонент
Анотація: Пропонується програма з розвитку операційного компоненту пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

10.


    Калінченко, Надія (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ).
    Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчество -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- теорії формування знань -- теории формирования знаний -- творчий характер пізнавальної діяльності -- творческий характер познавательной деятельности -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- етапи розвитку творчих здібностей -- этапы развития творческих способностей -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- виховання школярів -- воспитатние школьников -- теорія виховання -- теория воспитания -- змістове узагальнення -- содержательное обобщение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение -- поєтапне формування розумових дій -- поэтапное формирование умственных действий -- інтелектуальні вміння -- интеллектуальные умения -- уміння культури розумової праці -- умения культуры умственного труда -- педагогічгі ідеї -- педагогические идеи -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Розглядаються окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Значну увагу приділено аналізу ідей В. О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів, методичних порад видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)