Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=учні<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
76
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Панченко, В. В.
(методист вищої категорії відділу безпеки життєдіяльності інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
Методичні рекомендації щодо попередження нещасних випадків під час перебування в місцях купання дітей,
учні
вської та студентської молоді / В. В. Панченко> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 7/8
. - С. 21-24 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
574
ББК
20.18
Рубрики:
Екологія
Екологічні основи життєдіяльності населення
Экология
Экологические основы жизнедеятельности населения
Україна
Кл.слова (ненормовані):
діти
--
учні
--
студентська молодь
--
профілактика травматизму
--
профілактика нещасних випадків
--
безпека життєдіяльності
--
поведінка в екстремальних ситуаціях
--
роз'яснювальна робота
--
безпека на воді
--
сонячне проміння
--
надання допомоги
--
рятувальні засоби
--
нещасні випадки
--
заходи безпеки
--
дети
--
ученики
--
студенческая молодежь
--
профилактика травматизма
--
профилактика несчастных случаев
--
безопасность жизнедеятельности
--
поведение в экстремальных случах
--
разъяснительная работа
--
безопасность на воде
--
солнечные лучи
--
оказание помощи
--
спасательные средства
--
несчастные случаи
Анотація:
Методичні рекомендації щодо попередження травматизму та нещасних випадків.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Дороз, Вікторія
(доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи
--
диалог культур
--
дидактические системы
--
дидактичні системи
--
діалог культур
--
крос-культурна компетенція
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс-культурная компетенция
--
кросс-культурная лингводидактика
--
кросс-культурное обучение
--
лингводидактика
--
лингвокультурная компетенция
--
лингвокультурология
--
лінгводидактика
--
лінгвокультурна компетенція
--
лінгвокультурологія
--
межкультурная коммуникация
--
межкультурная компетенция
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
міжкультурна компетенція
--
міжкультурна комунікація
--
многонациональные школы
--
поликультурное языковое образование
--
полікультурна мовна освіта
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученики-полилингвы
--
учні
-полілінгви
Анотація:
Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу)
учні
в-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.
Знайти схожі
>
3.
Кушнір, Василь
(професор кафедри педагогіки Кіровоградського педагогічного університету імені Володимира Ванниченка; доктор педагогічних наук).
інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих
учні
в / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 9 - 16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74в052
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Росія
Україна
Россия
Украина
Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості
--
унікальне створіння
--
навчальні технології
--
структурована інформація
--
інсайт
--
цілеспрямована діяльність
--
самоосвіта
--
життєвий досвід
--
розвиток творчості
--
формування творчості
--
соціальний досвід
--
навчальна задача
--
смислово-самантичний простір
--
творчі здібності
учні
в
--
обдаровані
учні
--
математично обдаровані
учні
--
свобода личности
--
уникальное создание
--
обучающие технологии
--
целенаправленная деятельность
--
самообразование
--
жизненный опыт
--
развитие творчества
--
формирование творчества
--
творческие способенности учеников
--
одаренные ученики
--
математически одаренные ученики
Анотація:
Про дослідження положень, особливості задачних ситуацій і задач та діалогічні стосунки між учителем та математично обдарованими учнями, між самими учнями.
Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (доцент кафедри ОТПМ Кіровоградського національного технічного університету; кандидат технічних наук); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії Кіровоградського національного університету імені Володимира Винниченка); Рубінштейн, С. \о нем\; Теплов, Б. \о нем\; Бахтін, М. \о нем\; Роменець, В. \о нем\; Дружинін, В. \о нем\; Крутецький, Б. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Сябро, С.
(здобувач лабораторії хімічної і біологічної освіти Інституту педагогіки АПН України).
Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного спрямування / С. Сябро> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 11-14 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
профільні класи
--
вибір профілю навчання
--
готовність
учні
до свідомого вибору
--
свідомий вибір учня
--
психолого-педагогічна характеристика учня
--
біологічне спрямування навчання
--
профильное обучение
--
профильные классы
--
выбор профиля обучения
--
готовность ученика к осознанному выбору
--
осознанный выбор ученика
--
психолого-педагогическая характеристика ученика
--
биологически направленность обучения
Анотація:
Психолого-педагогічна характеристика учня, підготовленого до навчання за профілем біологічного спрямування.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Дороз, Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету).
Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань
учні
в національних спільнот / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 6-11. - Бібліографія : С.11 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
прецедентні висловлювання
--
прецедентні імена
--
прецедентні тексти
--
прецедентные высказывания
--
прецедентные имена
--
прецедентные тексты
--
социокультурная линия содержания образования
--
соціокультурна змістова лінія освіти
--
стереотипні знання
--
стереотипные знания
--
українська мова в школах національних меншин
--
ученики-билингвы
--
учні
-білінгви
Анотація:
Стаття присвячена мовній освіті
учні
в-білінгвів, соціокультурній лінії змісту філологічної освіти, а саме - належній репрезентації прецедетних феноменів мовленнєвого спілкування. Аналізуються поняття "прецедентний феномен", "прецедентне ім'я", "прецед ентний текст" тощо.
Знайти схожі
>
6.
Кравець, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри корекційної психопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ імені Михайла Драгоманова).
Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання / Н. Кравець, В. Шорохова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
розумова працездатність школярів
--
працездатність школярів
--
інклюзивна форма навчання
--
форми навчання
--
розумова працездатність
--
розумово відсталі
учні
--
умственная трудоспособность школьников
--
трудоспособность школьников
--
инклюзивная форма обучения
--
формы обучения
--
умственная трудоспособность
--
умственно отсталые дети
Анотація:
Розглядаються особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання, подаються результати експериментального дослідження.
Дод.точки доступу:
Шорохова, Валентина (методист науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти КМПУ імені Бориса Грінченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Загороднюк, Тетяна
(аспірантка Кам'янець-Подільського національного університету).
Методика виховання почуття корисності для інших в
учні
в підліткового віку / Т. Загороднюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 12
. - С. 43-47 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання школярів
--
учні
підліткового віку
--
почуття корисності
--
емоційні переживання
--
співпереживання
--
децентрація
--
піклування
--
турботливе становлення до людей
--
безкорисливе служіння людям
--
програми виховання
--
технологія системи виховних занять
--
моральное воспитание школьников
--
ученики подрасткового возраста
--
чувство полезности
--
эмоциональные пережтвания
--
сопереживание
--
децентрация
--
забота
--
заботливое отношение к людям
--
бескорыстное служение людям
--
программы воспитания
--
технология системы воспитательных занятий
Анотація:
Розкривається сутність поняття "почуття корисності для іншої людини", висвітлюється зміст його структурних компонентів. Подається програма виховання почуття корисності для інших в
учні
в підліткового віку, описуються форми, прийоми та принципи формування цього почуття в зазначеній віковій групі.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Хрипун, Вікторія
(старший викладач кафедри освітнього менеджменту та педагогічних інновацій Черкаського ОІПОПП).
Партнерська взаємодія вчителів й
учні
в - ключ до саморозвитку успішного педагога / В. Хрипун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 39-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
вчителя й
учні
--
успіх педагога
--
позиції взаємодії
--
педагог-учень
--
педагогічні техніки
--
учитель и ученик
--
успех педагога
--
позиции взаимодействия
--
педагог-ученик
--
педагогические техники
--
техніки партнерської взаємодії
--
техники партнерского взаимодействия
Анотація:
Розглянуто партнерську взаємодію вчителя й учня як засіб гармонізації освітнього простору. Розглянуто ідею
учні
вства: всі учасники взаємодії є вчителями один для одного. Використання технік партнерської взаємодії сприяє саморозвитку вчителя й
учні
в.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Калініченко, Надія
(доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського; заслужений учитель України).
І.Г. Ткаченко про трудову підготовку
учні
в сільської школи : до 90-річчя від дня народження / Н. Калініченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 50-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
досвід педагогів
--
трудове навчання
--
сільські школи
--
учні
сільської школи
--
видатні педагогі
--
ювілеї педагогів
--
новаторська педагогічна діяльність
--
пізнавальна продуктивна праця
--
опыт педагогов
--
трудовое обучение
--
сельские школы
--
ученики сельских школ
--
выдающиеся педагоги
--
юбилеи педагогов
--
новаторская педагогическая деятельность
--
познавательный продуктивный труд
Анотація:
Висвітлюється новаторська діяльність педагога і вченого Івана Гуровича Ткаченка щодо розбудови сільської школи, де визначальними компонентами були пізнавальна продуктивна праця та науково-дослідницька робота
учні
в.
Дод.точки доступу:
Ткаченко, Іван Гурович (педагог ; 1919-1994) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Мельничук, Тетяна
(вихователь-методист; спеціаліст вищої категорії; відмінник освіти України).
Розвиток творчої особистості в процесі науково-дослідної діяльності / Т. Мельничук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади
--
навчально-виховний процес
--
педагогічний досвід
--
творчий розвиток особистості
--
обдаровані діти
--
інтелектуально обдаровані
учні
--
ліцейське виховання
--
учебные учреждения
--
учебно-воспитательный процесс
--
педагогический опыт
--
творческое развитие личности
--
одаренные дети
--
интеллектуально одаренные дети
--
лицейское воспитание
Анотація:
Визначено роль науково-дослідної роботи в творчому розвитку особистості інтелектуально обдарованих
учні
в.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)