Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Панченко, В. В. (методист вищої категорії відділу безпеки життєдіяльності інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
    Методичні рекомендації щодо попередження нещасних випадків під час перебування в місцях купання дітей, учнівської та студентської молоді / В. В. Панченко // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 21-24 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 20.18
Рубрики: Екологія
   Екологічні основи життєдіяльності населення

   Экология

   Экологические основы жизнедеятельности населения

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
діти -- учні -- студентська молодь -- профілактика травматизму -- профілактика нещасних випадків -- безпека життєдіяльності -- поведінка в екстремальних ситуаціях -- роз'яснювальна робота -- безпека на воді -- сонячне проміння -- надання допомоги -- рятувальні засоби -- нещасні випадки -- заходи безпеки -- дети -- ученики -- студенческая молодежь -- профилактика травматизма -- профилактика несчастных случаев -- безопасность жизнедеятельности -- поведение в экстремальных случах -- разъяснительная работа -- безопасность на воде -- солнечные лучи -- оказание помощи -- спасательные средства -- несчастные случаи
Анотація: Методичні рекомендації щодо попередження травматизму та нещасних випадків.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Дороз, Вікторія (доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
    Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи -- диалог культур -- дидактические системы -- дидактичні системи -- діалог культур -- крос-культурна компетенція -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная компетенция -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингводидактика -- лингвокультурная компетенция -- лингвокультурология -- лінгводидактика -- лінгвокультурна компетенція -- лінгвокультурологія -- межкультурная коммуникация -- межкультурная компетенция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжкультурна компетенція -- міжкультурна комунікація -- многонациональные школы -- поликультурное языковое образование -- полікультурна мовна освіта -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-полилингвы -- учні-полілінгви
Анотація: Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.


Знайти схожі

3.


    Кушнір, Василь (професор кафедри педагогіки Кіровоградського педагогічного університету імені Володимира Ванниченка; доктор педагогічних наук).
    інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 9 - 16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74в052
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Росія
    Україна

    Россия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості -- унікальне створіння -- навчальні технології -- структурована інформація -- інсайт -- цілеспрямована діяльність -- самоосвіта -- життєвий досвід -- розвиток творчості -- формування творчості -- соціальний досвід -- навчальна задача -- смислово-самантичний простір -- творчі здібності учнів -- обдаровані учні -- математично обдаровані учні -- свобода личности -- уникальное создание -- обучающие технологии -- целенаправленная деятельность -- самообразование -- жизненный опыт -- развитие творчества -- формирование творчества -- творческие способенности учеников -- одаренные ученики -- математически одаренные ученики
Анотація: Про дослідження положень, особливості задачних ситуацій і задач та діалогічні стосунки між учителем та математично обдарованими учнями, між самими учнями.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (доцент кафедри ОТПМ Кіровоградського національного технічного університету; кандидат технічних наук); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії Кіровоградського національного університету імені Володимира Винниченка); Рубінштейн, С. \о нем\; Теплов, Б. \о нем\; Бахтін, М. \о нем\; Роменець, В. \о нем\; Дружинін, В. \о нем\; Крутецький, Б. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Сябро, С. (здобувач лабораторії хімічної і біологічної освіти Інституту педагогіки АПН України).
    Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного спрямування / С. Сябро // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 11-14 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільні класи -- вибір профілю навчання -- готовність учні до свідомого вибору -- свідомий вибір учня -- психолого-педагогічна характеристика учня -- біологічне спрямування навчання -- профильное обучение -- профильные классы -- выбор профиля обучения -- готовность ученика к осознанному выбору -- осознанный выбор ученика -- психолого-педагогическая характеристика ученика -- биологически направленность обучения
Анотація: Психолого-педагогічна характеристика учня, підготовленого до навчання за профілем біологічного спрямування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Дороз, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету).
    Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 6-11. - Бібліографія : С.11 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- прецедентні висловлювання -- прецедентні імена -- прецедентні тексти -- прецедентные высказывания -- прецедентные имена -- прецедентные тексты -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- стереотипні знання -- стереотипные знания -- українська мова в школах національних меншин -- ученики-билингвы -- учні-білінгви
Анотація: Стаття присвячена мовній освіті учнів-білінгвів, соціокультурній лінії змісту філологічної освіти, а саме - належній репрезентації прецедетних феноменів мовленнєвого спілкування. Аналізуються поняття "прецедентний феномен", "прецедентне ім'я", "прецед ентний текст" тощо.


Знайти схожі

6.


    Кравець, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри корекційної психопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ імені Михайла Драгоманова).
    Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання / Н. Кравець, В. Шорохова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
розумова працездатність школярів -- працездатність школярів -- інклюзивна форма навчання -- форми навчання -- розумова працездатність -- розумово відсталі учні -- умственная трудоспособность школьников -- трудоспособность школьников -- инклюзивная форма обучения -- формы обучения -- умственная трудоспособность -- умственно отсталые дети
Анотація: Розглядаються особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання, подаються результати експериментального дослідження.


Дод.точки доступу:
Шорохова, Валентина (методист науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти КМПУ імені Бориса Грінченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Загороднюк, Тетяна (аспірантка Кам'янець-Подільського національного університету).
    Методика виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку / Т. Загороднюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 43-47 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання школярів -- учні підліткового віку -- почуття корисності -- емоційні переживання -- співпереживання -- децентрація -- піклування -- турботливе становлення до людей -- безкорисливе служіння людям -- програми виховання -- технологія системи виховних занять -- моральное воспитание школьников -- ученики подрасткового возраста -- чувство полезности -- эмоциональные пережтвания -- сопереживание -- децентрация -- забота -- заботливое отношение к людям -- бескорыстное служение людям -- программы воспитания -- технология системы воспитательных занятий
Анотація: Розкривається сутність поняття "почуття корисності для іншої людини", висвітлюється зміст його структурних компонентів. Подається програма виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку, описуються форми, прийоми та принципи формування цього почуття в зазначеній віковій групі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Хрипун, Вікторія (старший викладач кафедри освітнього менеджменту та педагогічних інновацій Черкаського ОІПОПП).
    Партнерська взаємодія вчителів й учнів - ключ до саморозвитку успішного педагога / В. Хрипун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 39-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
вчителя й учні -- успіх педагога -- позиції взаємодії -- педагог-учень -- педагогічні техніки -- учитель и ученик -- успех педагога -- позиции взаимодействия -- педагог-ученик -- педагогические техники -- техніки партнерської взаємодії -- техники партнерского взаимодействия
Анотація: Розглянуто партнерську взаємодію вчителя й учня як засіб гармонізації освітнього простору. Розглянуто ідею учнівства: всі учасники взаємодії є вчителями один для одного. Використання технік партнерської взаємодії сприяє саморозвитку вчителя й учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Калініченко, Надія (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського; заслужений учитель України).
    І.Г. Ткаченко про трудову підготовку учнів сільської школи : до 90-річчя від дня народження / Н. Калініченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 50-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
досвід педагогів -- трудове навчання -- сільські школи -- учні сільської школи -- видатні педагогі -- ювілеї педагогів -- новаторська педагогічна діяльність -- пізнавальна продуктивна праця -- опыт педагогов -- трудовое обучение -- сельские школы -- ученики сельских школ -- выдающиеся педагоги -- юбилеи педагогов -- новаторская педагогическая деятельность -- познавательный продуктивный труд
Анотація: Висвітлюється новаторська діяльність педагога і вченого Івана Гуровича Ткаченка щодо розбудови сільської школи, де визначальними компонентами були пізнавальна продуктивна праця та науково-дослідницька робота учнів.


Дод.точки доступу:
Ткаченко, Іван Гурович (педагог ; 1919-1994) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Мельничук, Тетяна (вихователь-методист; спеціаліст вищої категорії; відмінник освіти України).
    Розвиток творчої особистості в процесі науково-дослідної діяльності / Т. Мельничук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- навчально-виховний процес -- педагогічний досвід -- творчий розвиток особистості -- обдаровані діти -- інтелектуально обдаровані учні -- ліцейське виховання -- учебные учреждения -- учебно-воспитательный процесс -- педагогический опыт -- творческое развитие личности -- одаренные дети -- интеллектуально одаренные дети -- лицейское воспитание
Анотація: Визначено роль науково-дослідної роботи в творчому розвитку особистості інтелектуально обдарованих учнів.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)