Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЗМІ і громадська думка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Третяк, О. А. (кандидат політичних наук; доцент кафедри політології Дніпропетровського націон. ун-ту ім. О.Гончара).
    Мас-медіа як компонент публічної сфери політики / О. А. Третяк // Грані. - 2011. - № 6. - С. 125-128. - Література : С.128 : 7 назв
УДК
ББК 66.06
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
громадська думка -- засоби масової інформації -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і політика -- политическая манипуляция -- політична маніпуляція -- мас-медіа -- масс-медиа -- общественное мнение -- политическая деятельность -- политический процесс -- політична діяльність -- політичний процес -- публичная политика -- публичная сфера -- публічна політика -- публічна сфера -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и политика -- средства массовой информации
Анотація: Стаття розглядає роль та місце сучасних ЗМІ у структурі публічної сфери політики. Вивчаються оцінки самостійної поведінки сучасних мас-медіа у політичному процесі. Робиться висновок про сумнівність тверджень щодо ЗМІ як "четвертої влади".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Прасюк, О. В. (викладач Національного університету "Острозька академія"; Острог).
    Вплив теледебатів на формування електоральної громадської думки під час президентських виборів / О. В. Прасюк // Грані. - 2012. - № 4. - С. 119-122. - Бібліографія : С.122 : 15 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології -- громадська думка -- електоральна громадська думка -- електоральна соціологія -- ЗМІ і громадська думка -- избирательные технологии -- политический имидж -- имидж политического лидера -- імідж -- общественное мнение -- политическая социология -- политические технологии -- політична соціологія -- політичні технології -- президентские выборы -- президентські вибори -- СМИ и общественное мнение -- теледебати -- теледебаты -- электоральная социология -- электоральное общественное мнение
Анотація: Розглянуто телевізійні дебати між кандидатами на посаду президента як різновид медіапродукту і форму передвиборчої агітації, окреслено їх вплив на формування громадської електоральної думки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Ершова, Т. С. (магистр философии; Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина).
    "Теледемократия" и трансформация публичной сферы / Т. С. Ершова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 62-66. - Література : С.66 : 9 назв
УДК
ББК 66.03
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- журналистика и общественное мнение -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і політика -- ЗМІ і суспільство -- общественное мнение -- политическая социология -- політична соціологія -- публичная сфера -- публічна сфера -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и общество -- СМИ и политика -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- телебачення -- телевидение и общество -- теледемократия -- теледемократія
Анотація: Анализируется влияние телевидения на политическую жизнь с точки зрения развития демократии. Становление теледемократии ведет к деградации политики и публичной сферы, поскольку лишает граждан политической субъектности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Бурлачук, Виктор (доктор социологических наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины).
    Общественное мнение и разговор / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 87-101. - на рус. яз. - Литература : С.101
УДК
ББК 60.500
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
громадська думка -- ЗМІ і громадська думка -- интернет-коммуникации -- інтернет-комунікації -- канали комунікацій -- каналы коммуникаций -- общественное мнение -- разговор -- розмова -- СМИ и общественное мнение -- социальные коммуникации -- социальное взаимодействие -- соціальна взаємодія -- соціальні комунікації
Анотація: Делается попытка определить исторические условия появления общественного мнения. К ним относятся наличие в обществе устойчивых каналов коммуникации. Появление книгопечатания и прессы способствует институционализации общественного мнения как важного фактора легитимации государственной власти. Появление электронных медиа меняет способ существования общественного мнения - оно как бы лишается своего общественного характера и начинает привязываться к индивиду, прочерчивая траекторию его биографии.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Каліщук, Оксана (кандидат історичних наук; доцент Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки).
    Українсько-польське протистояння в роки Другої світової війни в інформаційному просторі / О. Каліщук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 5. - С. 4-8. - Література : С.7-8 : 58 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія
   История

   Україна
    Украина

    Волинь

    Польща

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
Волинська трагедія -- Волынская трагедия -- Вторая мировая война -- Вторая мировая война и Украина -- Друга світова війна -- Друга Світова війна і Україна -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і суспільство -- информационное пространство -- историческая тема в СМИ -- история Польши 20 в. -- история Украины 20 в. -- інформаційний простір -- Польша - Украина -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и общество -- украинско-польские отношения -- українсько-польські відносини
Анотація: Розглядається висвітлення проблеми українсько-польського протистояння в роки Другої світової війни у ЗМІ України й Польщі у 1990-х - 2000-х роках. Показано, що позиція авторів часто обумовлена їх політичними поглядами. Стверджується, що ЗМІ впливають на бачення подій сімдесятирічної давнини у суспільстві. У центрі дослідження - Волинська трагедія 1943 р.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)