Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТОУК<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ляшенко, О. І.
    Тест загальної навчальної компетентності: основні засади і результати пілотування [] / О. І. Ляшенко, С.А. Раков // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліографія : С.34-35 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- результати пілотування -- результаты пилотирования -- Тест загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: Обговорено: питання тесту нового типу в системі вступу до вишів в Україні - Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого в комплексі з предметними тестами зовнішнього незалежного оцінювання забезпечить виші більш ефективними і більш справедливими до соціально значущих груп вступників засобами відбору студентів, а також сприятиме становленню в Україні компетентнісної парадигми освіти; принципи й структуру загальної навчальної компетентності, а також результати пілотування ТЗ НК у 2010 і 2011 рр.


Дод.точки доступу:
Раков, С. А.

Знайти схожі

2.


    Горох, В. П.
    Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності [] / В. П. Горох // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 48-52. - Бібліографія : С.51-52 : 7 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- логико-математическая компетентность -- логіко-математична компетентність -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- Тест загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- тест здатностей до навчання -- ТЗН -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тест способностей к обучению -- ТСО -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: Розглянуто структуру логіко-математичної складової тесту загальної навчальної компетентності. Завдання логіко-математичної частини ТЗНК спрямовано на використання й розуміння базових математичних уявлень, а також логіку безпосереднього розв'язування задачі. Завдання цього тесту не перевіряють сформованості складних обчислюваних навичок і знання означень із курсу вищої математики.


Знайти схожі

3.


    Ломакович, С. В.
    Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання [] / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліографія : С.47-48 : 15 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вербально-коммуникативная компетенция -- вербально-комунікативна компетенція -- внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- педагогическое измерение -- педагогічне вимірювання -- Тест загальної навчальної компетентності () -- ТЗНК -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості. Тестові завдання вербально-комунікативних секцій відповідають новим ціннісним орієнтирам навчання як рідної, так і іноземних мов і передбачають передусім розвиненість в учасників тестування комунікативної компетенції.


Дод.точки доступу:
Терещенко, В. М.

Знайти схожі

4.


    Ляшенко, О. І.
    Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 38-43. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- тести загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- тесты общей учебной компетентности -- ТОУК -- загальна навчальна компетентність -- общая учебная компетентность -- тестирование -- тестування
Анотація: Рознлянуто концептуальні засади тексту загальної навчальної компететності, який за характером завдань належить до тесту здібностей, зокрема здатності майбутніх студентів до навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\5.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)