Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічне вимірювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ломакович, С. В.
    Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання [] / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліографія : С.47-48 : 15 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вербально-коммуникативная компетенция -- вербально-комунікативна компетенція -- внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- педагогическое измерение -- педагогічне вимірювання -- Тест загальної навчальної компетентності () -- ТЗНК -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості. Тестові завдання вербально-комунікативних секцій відповідають новим ціннісним орієнтирам навчання як рідної, так і іноземних мов і передбачають передусім розвиненість в учасників тестування комунікативної компетенції.


Дод.точки доступу:
Терещенко, В. М.

Знайти схожі

2.


    Романенко, Ю. А.
    Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 65-73. - Література : С. 72-73 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний -- контроль знаний учеников -- контроль знань учнів -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- навчально-виховний процес -- педагогическое измерение -- педагогічне вимірювання -- учебно-воспитателный процесс
Анотація: Теоретико-методологічно обґрунтовано контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічного вимірювання через з'ясування сутності понять «контроль», «функції контролю», «мета перевірки», визначення вад і переваг сучасних методів контролю з послідовним урахуванням критеріїв якості педагогічних вимірювань (об'єктивність, надійність, валідність і точність вимірювання).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\9.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)