Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=академічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Шаповалова, Л.
(старший викладач кафедри романо-германської філології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; кандидат педагогічних наук).
Професіоналізація як один із напрямів розвитку сучасної вищої освіти у Франції / Л. Шаповалова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 1
. - С. 59-70. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Франція
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
реформи вищої освіти
--
професійна підготовка студентів
--
професійні ліцензії
--
види освіти
--
професійна
освіта
--
академічна
освіта
--
допрофесійна
освіта
--
працевлаштування
--
высшее образование
--
реформы высшего образования
--
профессиональная подготовка студентов
--
профессиональные лицензии
--
виды образования
--
профессиональное образование
--
академическое образование
--
допрофессиональное образование
--
трудоустройство
Анотація:
У кінці ХХ ст. перед вищою освітою Франції постала необхідність адаптувати університетську підготовку до вимог ринку праці. З цією метою одним із пріоритетів вищої освіти була проголошена професіоналізація, яка проявляється у запровадженні програм університетської підготовки, університетських курсів, стажування, професійного введення студентів, що сприяє їх працевлаштуванню.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Мокляк, Ярослав
.
Шкільна справа в дебатах Галицького крайового сейму (1871-1874) / Я. Мокляк> // Київська старовина : науковий історико-філологічний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 19-31. - Бібліографія : С.29-31 : 53 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Галичина
Кл.слова (ненормовані):
академическое образование
--
академічна
освіта
--
гимназии
--
гімназії
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
мова навчання
--
образование Украины
--
освіта
України
--
реформа образования
--
реформа освіти
--
русини
--
русины
--
украинское образование
--
українська
освіта
--
шкільна
освіта
--
школьное образование
--
язык обучения
Анотація:
Від початку 1870-х років, у Крайовому сеймі у Львові, прикладалося багато зусиль, щоб українізувати старші класи. Польська і українська сторони представляли протилежні політичні аргументи. Крайовий виділ і сеймові комісії керувалися офіційною статисти кою. Русини (українці) піддавали сумніву ті дані, вказуючи на цілеспрямоване завищування кількості учнів польської національності у офіційній статистиці. Поки Сейм вів нараду у вересні 1871 р., русини вже мали готові проекти реформ у галицькому шкільн ицтві. На початку травня 1874 р. русини поставили перші кроки, з метою отримати цісарську санкцію для ухвали Сейму. Зміну статті V про мови треба визнати успіхом українських політиків. Вона дозволила піднімати питання розвитку середнього шкільництва. У формуванні української національної еліти у другій половині ХІХ століття ця зміна стала переломом, тому, що відкривала дорогу в намаганнях поширити присутність української мови, як мови викладання, у класичних гімназіях на окраїнах Східної Галичини.
Дод.точки доступу:
Павликов, Теофіл \про нього\; Пр
освіта
, громадська організація \про неї\Галицький крайовий сейм \про нього\
Знайти схожі
>
3.
Панченко, Валентина
(провідний науковий співробітник Національної академії Служби безпеки України; кандидат технічних наук; старший науковий співробітник; м. Київ).
Інтеграція освіти і науки - запорука якісної підготовки кадрів для служби безпеки України / В. Панченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 9
. - С. 14-20. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
служба безпеки
--
служба безопасности
--
підготовка кадрів
--
подготовка кадров
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
академічна
освіта
--
академическое образование
--
наукова діяльність
--
научная деятельность
--
наукові дослідження
--
научные исследования
--
освіта
і наука
--
образование и наука
--
професійна підготовка кадрів СБ
--
профессиональная подготовка кадров СБ
--
освіта
-наука-практика
--
образование-наука-практика
Анотація:
Досліджується концептуальна модель інтеграції освтньої, наукової та виробничої діяльності. Визначаються форми взаємодії наукових, навчальних і практичних підрозділів. Обгруновується ефективність тривимірної моделі.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.3.pdf
Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Пашков, В. В.
(кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізького інституту післядипломної освіти).
Феномен "академії": соціоосвітній контекст (еволюція поглядів) / В. В. Пашков> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 7
. - С. 34-39. - Література : С.39 : 7 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
академическая подготовка
--
академическое образование
--
академия как феномен
--
академічна
освіта
--
академія як феномен
--
вища
освіта
--
вища школа
--
высшая школа
--
высшее образование
--
личность профессионала
--
образование как социальный институт
--
особистість професіонала
--
професіонали
--
професіоналізм
--
профессионалы
--
философия педагогики
--
філософія педагогіки
Анотація:
Здійснено аналіз робіт соціогуманітарного напрямку, в яких розкривається соціоосвітній зміст феномена академії, визначається подальший розвиток педагогічної післядипломної освіти в сучасних умовах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)