Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=академічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Шаповалова, Л. (старший викладач кафедри романо-германської філології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; кандидат педагогічних наук).
    Професіоналізація як один із напрямів розвитку сучасної вищої освіти у Франції / Л. Шаповалова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 59-70. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Франція
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформи вищої освіти -- професійна підготовка студентів -- професійні ліцензії -- види освіти -- професійна освіта -- академічна освіта -- допрофесійна освіта -- працевлаштування -- высшее образование -- реформы высшего образования -- профессиональная подготовка студентов -- профессиональные лицензии -- виды образования -- профессиональное образование -- академическое образование -- допрофессиональное образование -- трудоустройство
Анотація: У кінці ХХ ст. перед вищою освітою Франції постала необхідність адаптувати університетську підготовку до вимог ринку праці. З цією метою одним із пріоритетів вищої освіти була проголошена професіоналізація, яка проявляється у запровадженні програм університетської підготовки, університетських курсів, стажування, професійного введення студентів, що сприяє їх працевлаштуванню.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Мокляк, Ярослав.
    Шкільна справа в дебатах Галицького крайового сейму (1871-1874) / Я. Мокляк // Київська старовина : науковий історико-філологічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 19-31. - Бібліографія : С.29-31 : 53 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

    Галичина

Кл.слова (ненормовані):
академическое образование -- академічна освіта -- гимназии -- гімназії -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- мова навчання -- образование Украины -- освіта України -- реформа образования -- реформа освіти -- русини -- русины -- украинское образование -- українська освіта -- шкільна освіта -- школьное образование -- язык обучения
Анотація: Від початку 1870-х років, у Крайовому сеймі у Львові, прикладалося багато зусиль, щоб українізувати старші класи. Польська і українська сторони представляли протилежні політичні аргументи. Крайовий виділ і сеймові комісії керувалися офіційною статисти кою. Русини (українці) піддавали сумніву ті дані, вказуючи на цілеспрямоване завищування кількості учнів польської національності у офіційній статистиці. Поки Сейм вів нараду у вересні 1871 р., русини вже мали готові проекти реформ у галицькому шкільн ицтві. На початку травня 1874 р. русини поставили перші кроки, з метою отримати цісарську санкцію для ухвали Сейму. Зміну статті V про мови треба визнати успіхом українських політиків. Вона дозволила піднімати питання розвитку середнього шкільництва. У формуванні української національної еліти у другій половині ХІХ століття ця зміна стала переломом, тому, що відкривала дорогу в намаганнях поширити присутність української мови, як мови викладання, у класичних гімназіях на окраїнах Східної Галичини.


Дод.точки доступу:
Павликов, Теофіл \про нього\; Просвіта, громадська організація \про неї\Галицький крайовий сейм \про нього\

Знайти схожі

3.


    Панченко, Валентина (провідний науковий співробітник Національної академії Служби безпеки України; кандидат технічних наук; старший науковий співробітник; м. Київ).
    Інтеграція освіти і науки - запорука якісної підготовки кадрів для служби безпеки України / В. Панченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 14-20. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
служба безпеки -- служба безопасности -- підготовка кадрів -- подготовка кадров -- навчальний процес -- учебный процесс -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- академічна освіта -- академическое образование -- наукова діяльність -- научная деятельность -- наукові дослідження -- научные исследования -- освіта і наука -- образование и наука -- професійна підготовка кадрів СБ -- профессиональная подготовка кадров СБ -- освіта-наука-практика -- образование-наука-практика
Анотація: Досліджується концептуальна модель інтеграції освтньої, наукової та виробничої діяльності. Визначаються форми взаємодії наукових, навчальних і практичних підрозділів. Обгруновується ефективність тривимірної моделі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.3.pdf

Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\

Знайти схожі

4.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізького інституту післядипломної освіти).
    Феномен "академії": соціоосвітній контекст (еволюція поглядів) / В. В. Пашков // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 7. - С. 34-39. - Література : С.39 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академическая подготовка -- академическое образование -- академия как феномен -- академічна освіта -- академія як феномен -- вища освіта -- вища школа -- высшая школа -- высшее образование -- личность профессионала -- образование как социальный институт -- особистість професіонала -- професіонали -- професіоналізм -- профессионалы -- философия педагогики -- філософія педагогіки
Анотація: Здійснено аналіз робіт соціогуманітарного напрямку, в яких розкривається соціоосвітній зміст феномена академії, визначається подальший розвиток педагогічної післядипломної освіти в сучасних умовах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)