Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=акваріум<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Земелєва, Л. Г. (викладач-методист; спеціаліст вищої категорії Костянтинівського індустріального технікуму ДВНЗ "Дон НТУ").
    Сучасні технології навчання на заняттях з безпеки життєдіяльності / Л. Г. Земелєва // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 10. - С. 30-33. - (Методичні матеріали)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельності

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
середні спеціальні учбові заклади -- средние специальные учебные заведения -- технікуми -- техникумы -- студенти-першокурсники -- студенты-первокурсники -- викладачі -- преподаватели -- учбові предмети -- учебные предметы -- безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- методики викладання -- методики преподавания -- види методик викладання -- виды методик преподавания -- прес-конференції -- пресс-конференции -- акваріум -- багатомірна матриця -- діалог Сократа -- веббінг -- метод евристичних, або "ключових" питань -- метод "Експертних груп", о нем -- мозковий штурм -- розв'язування ситуаційних задач -- розслідування -- біоадекватна технологія
Анотація: Наведено різні методики викладання матеріалу на заняттях з безпеки життєдіяльності для студентів-першокурсників середніх спеціальних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Потапчук, Тетяна (координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- будущие учителя музыкального искусства -- навчальне спілкування -- учебное общение -- навчальня співпраця студентів -- учебное содружество студентов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- емоційний зміст навчання -- эмоциональное содержание обучения -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- позитивне ставлення до навчання -- позитивное отношение к обучению -- виконавська практика -- исполнительская практика -- виконавство -- исполнительство -- спільні навчальні дії -- совместные учебные действия -- робота в парах -- работа в парах -- робота у трійках -- работа в тройках -- карусель -- робота у малих групах -- работа в малых группах -- акваріум -- аквариум -- незакінчене рішення -- незаконченное решение -- кейс-метод
Анотація: Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)