Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=хорове мистецтво<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Турчин, Тамара (доктор педагогічних наук; професор; завідувач теорії та методики мистецького навчання).
    Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів : ХХ-ХХІ століття / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 72-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20-21 стст.

   Образование. Педагогика

   История образования, 20-21 стст.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
музично-педагогічна освіта -- музыкально-педагогическое образование -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- молодші школярі -- младшие школьники -- музично-творчий розвиток -- музыкально-творческое развитие -- виховний вплив музики -- воспитательное влияние музыки -- освітні ідеї -- образовательные идеи -- українські музиканти-педагоги -- украинские музыканты-педагоги -- педагогічна діяльність музикантів -- педагогическая деятельность музыкантов -- музично-естетичне виховання -- музыкально-эстетическое воспитание -- музичне виховання -- музыкальное воспитание -- музична освіта -- музыкальное образование
Анотація: Визначається сутність педагогічних ідей українських музикантів-педагогів ХХ-ХХІ ст., що здійснила суттєвий вплив на становлення основ теорії і методики музичного навчання початковців.


Дод.точки доступу:
Лисенко, Микола (композитор ; 1842-1912) \о нем\; Стеценко, Кирилл (композитор ; 1882-1922) \о нем\; Ревуцький, Левко Миколайович (український композитор; педагог; музичний і громадський діяч; доктор мистецтвознавства; заслужений діяч мистецтв УРСР; народний артист СРСР; Герой Соціалістичної Праці ; лауреат Державної премії СРСР ; 1889-1977) \о нем\; Верховинець, Василь (композитор; диригент; хореограф; етнограф; педагог ; 1880-1938) \о нем\; Масол, Віталій Андрійович (1928-) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Потапчук, Тетяна (координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- будущие учителя музыкального искусства -- навчальне спілкування -- учебное общение -- навчальня співпраця студентів -- учебное содружество студентов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- емоційний зміст навчання -- эмоциональное содержание обучения -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- позитивне ставлення до навчання -- позитивное отношение к обучению -- виконавська практика -- исполнительская практика -- виконавство -- исполнительство -- спільні навчальні дії -- совместные учебные действия -- робота в парах -- работа в парах -- робота у трійках -- работа в тройках -- карусель -- робота у малих групах -- работа в малых группах -- акваріум -- аквариум -- незакінчене рішення -- незаконченное решение -- кейс-метод
Анотація: Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

3.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Сбітнєва, Л. М.
    Розвиток музичної культури Полтавщини напочатку ХХ століття / Л. М. Сбітнєва // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. - Вип. 2 (95): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 191-200. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Музика

   Музыка

Кл.слова (ненормовані):
музична культура Полтавщини -- музыкальная культура Полтавщины -- музичне мистецтво -- музыкальное искусство -- композитори України -- композиторы Украины -- музична творчість -- музыкальное творчество -- музичні жанри -- музыкальные жанры -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- інструментальна концертна діяльність -- инструментальная концертная деятельность


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)