Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=брендинг вищих навчальних закладів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Щербак, Валерія Геннадіївна
(доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ).
Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу [Текст] / В. Г. Щербак, С. М. Марченко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 213-221 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497в6-5 + 74.58в6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Высшее образование
Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
высших учебных заведений
--
брендинг
вищих
навчальних
закладів
--
брендовый капитал вуза
--
брендовий капітал ВНЗ
--
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
маркетинговые технологии в образовании
--
маркетингові технології в освіті
--
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
организационный капитал
--
організаційний капітал
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонування
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
Анотація:
Представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ)
Знайти схожі
>
2.
Чинники впливу на
вибір закладу вищої освіти [Текст] : емпіричне дослідження у Бангладеш / Б. Уддін [и др.]> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017/2. -
№ 10
. - С. 27-37 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138:378
ББК
65.497(5БАН)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Бангладеш
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
вищих
навчальних
закладів
--
брендинг
высших учебных заведений
--
вибір вищого навчального закладу
--
выбор высшего учебного заведения
--
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшее профессиональное образование
--
вища професійна освіта
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
клиентские ожидания
--
клієнтські очикування
--
качество образования
--
якість освіти
--
потенциальные потребители высшего образования
--
потенційні споживачі вищої освіти
--
потребительский выбор
--
споживчий вибір
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
--
частные университеты
--
приватні університети
Анотація:
Оцінено чинники, що мають суттєву роль при виборі вищого навчального закладу. Зокрема, досліджено такі параметри як демографічний фон, фінансовий бік питання, якість освіти, інфраструктура університету, маркетинг, а також вплив родини та друзів. Дані зібрано шляхом опитування студентів університетів в найбільших містах Бангладешу. До зібраних даних застосовано описовий факторний аналіз, підтверджуючий факторний аналіз, а також моделювання за допомогою структурних рівнянь. Доведено, що найбільший вплив у такому виборі має фактор якості освіти. Результати та висновки дослідження можуть бути корисними менеджерам галузі вищої освіти при розробці стратегій з управління та маркетингу. Зокрема, вони можуть стати в нагоді при прийнятті рішень щодо більш ефективного використання ресурсів з тим, щоб найкраще відповідати очікуванням студентів.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Уддін, Башір (доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного університету м.Сайлет; Бангладеш); Мамун, Абдулла аль (доцент Школи бізнес-досліджень Південно-Західного університету; Бангладеш); Хак, Ахасанул (професор кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія; PhD (міжнародний маркетинг)); Джувел, Расел Махмуд (молодший пропускний офіцер Національної міграційної служби Бангладеш)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)