Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг вищих навчальних закладів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Щербак, Валерія Геннадіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ).
    Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу [Текст] / В. Г. Щербак, С. М. Марченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 213-221 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-5 + 74.58в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
брендинг высших учебных заведений -- брендинг вищих навчальних закладів -- брендовый капитал вуза -- брендовий капітал ВНЗ -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- маркетинговые технологии в образовании -- маркетингові технології в освіті -- образовательные услуги -- освітні послуги -- организационный капитал -- організаційний капітал -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти
Анотація: Представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ)

Знайти схожі

2.


   
    Чинники впливу на вибір закладу вищої освіти [Текст] : емпіричне дослідження у Бангладеш / Б. Уддін [и др.] // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017/2. - № 10. - С. 27-37 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497(5БАН)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Бангладеш
Кл.слова (ненормовані):
брендинг вищих навчальних закладів -- брендинг высших учебных заведений -- вибір вищого навчального закладу -- выбор высшего учебного заведения -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшее профессиональное образование -- вища професійна освіта -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- клиентские ожидания -- клієнтські очикування -- качество образования -- якість освіти -- потенциальные потребители высшего образования -- потенційні споживачі вищої освіти -- потребительский выбор -- споживчий вибір -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- факторный анализ -- факторний аналіз -- частные университеты -- приватні університети
Анотація: Оцінено чинники, що мають суттєву роль при виборі вищого навчального закладу. Зокрема, досліджено такі параметри як демографічний фон, фінансовий бік питання, якість освіти, інфраструктура університету, маркетинг, а також вплив родини та друзів. Дані зібрано шляхом опитування студентів університетів в найбільших містах Бангладешу. До зібраних даних застосовано описовий факторний аналіз, підтверджуючий факторний аналіз, а також моделювання за допомогою структурних рівнянь. Доведено, що найбільший вплив у такому виборі має фактор якості освіти. Результати та висновки дослідження можуть бути корисними менеджерам галузі вищої освіти при розробці стратегій з управління та маркетингу. Зокрема, вони можуть стати в нагоді при прийнятті рішень щодо більш ефективного використання ресурсів з тим, щоб найкраще відповідати очікуванням студентів.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Уддін, Башір (доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного університету м.Сайлет; Бангладеш); Мамун, Абдулла аль (доцент Школи бізнес-досліджень Південно-Західного університету; Бангладеш); Хак, Ахасанул (професор кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія; PhD (міжнародний маркетинг)); Джувел, Расел Махмуд (молодший пропускний офіцер Національної міграційної служби Бангладеш)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)