Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=брэнд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Сібрук, В. Л. (кандидат економічних наук; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" / В. Л. Сібрук // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(ГЕМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Воздушный транспорт

   Повітряний транспорт

   Германия
    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
брэндинг -- брэнд -- бренд -- брендинг -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- авиационные компании -- авиакомпании -- бренд авиакомпании -- бренд авіакомпанії -- прибыль авиакомпаний -- прибуток авіакомпаній -- авиационные перевозки -- авіаційні перевезення -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- силы Портера -- сили Портера -- слоганы -- слогани -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- інформаційні технології -- інтернет-ресурси -- інтернет-реклама
Анотація: Проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової дяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кришкевич К.А. (Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна); Люфтганза, авиакомпания \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)