Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виборчі технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Прасюк, О. В. (викладач Національного університету "Острозька академія"; Острог).
    Вплив теледебатів на формування електоральної громадської думки під час президентських виборів / О. В. Прасюк // Грані. - 2012. - № 4. - С. 119-122. - Бібліографія : С.122 : 15 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології -- громадська думка -- електоральна громадська думка -- електоральна соціологія -- ЗМІ і громадська думка -- избирательные технологии -- политический имидж -- имидж политического лидера -- імідж -- общественное мнение -- политическая социология -- политические технологии -- політична соціологія -- політичні технології -- президентские выборы -- президентські вибори -- СМИ и общественное мнение -- теледебати -- теледебаты -- электоральная социология -- электоральное общественное мнение
Анотація: Розглянуто телевізійні дебати між кандидатами на посаду президента як різновид медіапродукту і форму передвиборчої агітації, окреслено їх вплив на формування громадської електоральної думки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Максакова, Р. М. (кандидат юридичних наук; доцент; завідувач кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Інституту права імені Володимира Сташиса Класичного приватного університету; Україна).
    Проблеми виборчого законодавства України щодо забезпечення процесу здіснення установчої влади на правовій основі / Р. М. Максакова // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 175-181. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.5(4УКР)в7
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
выборы -- вибори -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- избиратели -- виборці -- избирательные системы -- виборчі системи -- избирательное законодательство -- виборче законодавство -- избирательные комиссии -- виборчі комісії -- избирательные технологии -- виборчі технології -- избирательный процесс -- виборчий процес -- народовластие -- народовладдя -- учредительная власть -- установча влада
Анотація: Привернуто увагу до проблем сучасного виборчого законодавства України, зокрема до проблеми застосування «брудних» виборчих технологiй, у тому числi судового ресурсу. У статтi визначено прiоритетнi напрями процесу подальшого вдосконалення виборчого законодавства України. Автор звернула увагу на небажанi наслiдки, що можуть виникнути при певних його змiнах та запропонувала шляхи вирiшення ряду зазначених у статтi проблемних питань.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України \о ней\; Конституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\; О выборах народных депутатов Украины, закон Украины 2011 г. \о произв.\; Про вибори народних депутатів України, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Корж, В. (доктор юридичних наук; професор кафедри кримінального процесу та криміналістики Харківського національного університету внутрішніх справ; м.Харків; Україна).
    Корупційні виборчі технології в Україні : поняття, види, проблеми протидії / В. Корж // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 224-229. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.5(4УКР)в7
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административное влияние -- адміністративний вплив -- административные ресурсы -- адміністративні ресурси -- антикоррупционные мероприятия -- антикорупційні заходи -- видовая дифференциация -- видова диференціація -- выборы -- вибори -- избирательные кампании -- виборчі кампанії -- избирательный процесс -- виборчій процес -- коррупционные избирательные технологии -- корупційні виборчі технології -- манипулятивные ресурсы -- маніпулятивні ресурси -- избирательные технологии -- виборчі технології -- противодействие коррупции -- протидія корупції -- электоральная коррупция -- електоральна корупція
Анотація: Проаналізовано ознаки адміністративного ресурсу, адміністративного впливу та маніпулятивного ресурсу на виборчий процес в Україні. Викладено загальну характеристику електоральної корупції; розкрито поняття і сутність корупційних виборчих технологій; визначено три види корупційних виборчих технологій, розкрито їх ознаки; розглянуто проблеми протидії та застосування антикорупційних стандартів у сфері виборчого процесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кодекс Украины об административных правонарушениях \о произв.\; Кодекс України про адміністративні правопорушення \о произв.\; Уголовный кодекс Украины \о произв.\; Кримінальний кодекс України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Шинкаренко, О. Є. (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету).
    Електоральний маркетинг та проблеми виборчої інженерії / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 43-47. - Література : С.47 : 3 назви
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології -- електоральна інженерія -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- избирательные технологии -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная инженерия -- соціальна інженерія -- электоральная инженерия -- электоральная социология -- электоральный маркетинг
Анотація: Розглянуто проблему, пов'язану із важливими проблемами застосування електорального маркетингу, а саме: створення державою та через неї конкуруючими в процесі виборів політичними силами, політиками умов, завдяки яким вони набувають певних переваг у боротьбі за перемогу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)