Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виховне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Рябченко, Володимир.
    Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58в2
Рубрики: философия образования
   філософія освіти

   социология образования

   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- студенти -- соціалізація -- навчання -- виховання -- вищі заклади освіти -- виховне середовище
Анотація: Поняттєво-термінологічний апарат є своєрідною мовою певної науки чи комплексу наук. Коли в ключові поняття наукової мови закладаються суперечливі смсли, тоді виникають не лише семантичні бар'єри в комунікаціях відповідного наукового співтовариства, а й створюються методологічні колізії в пізнавальній діяльності та спільній практиці. Такий висновок спирається на семантичний аналіз понять "освіта", "навчання", "виховання" і "соціалізація", що й висвітлено в цій публікації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Приходченко, К. І.
    Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 17-31. - Бібліографія : С.29-31 : 34 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховне середовище -- воспитательная среда -- инновационная система -- інноваційна система -- навчально-виховний процес -- образовательная среда -- образовательно-воспитательная среда -- образовательное пространство -- организация учебно-воспитательного процесса -- організація навчально-виховного процесу -- освітнє середовище -- освітній простір -- освітньо-виховне середовище -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Порушено проблему теорії дослідження визначення "середовище", яке розглядають як інноваційно-комунікативну технологічну систему. Визначилася тенденція до розуміння понять "середовище", "простір" як синонімів. Створення освітньо-виховного середовища ве де до оновлення в розвитку, виступає осередком освіти й виховання. За своєю суттю технологія створення творчого освітньо-виховного середовища є інноваційною, вона сприяє формуванню нового типу людини.


Знайти схожі

3.


    Рябченко, Володимир.
    Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / В. Рябченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 3. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: педагогічний процес у вищій школі
   педагогический процесс в вузе

   педагогічні технології

   педагогические технологии

   виховання особистості

   воспитание личности

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- студенти -- автономія -- освіта -- вищі навчальні заклади -- виховне середовище -- соціалізація
Анотація: Аналітичний погляд на розвиток особистості студента крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи).
    Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- воспитательный процесс -- превентивне виховне середовище -- превентивная воспитательная среда -- превентивне виховання -- превентивное воспитание -- виховне середовище -- воспитательная среда -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- моделі державно-громадського управління -- модели государственно-общественного управления -- система освіти -- система образования -- національна система освіти -- национальная система образования -- моніторинг освітнього середовища -- мониторинг образовательной среды -- принципи мониторингу -- принципы мониторинга
Анотація: Розкриваються основні закономірності, тенденції в розвитку управління освітньою системою, зроблено аналіз досягнень та визначено шляхи удосконалення превентивного виховного середовища в умовах духовного відродження та формування інтелектуального потенціалу суспільства.


Знайти схожі

5.


    Кудрявцева, О. (асистент кафедри конституційного права Київського національного унверситету імені Тараса Шевченка; м.Київ; Україна).
    Міжнародно-правові стандарти забезпечення прав дитини / О. Кудрявцева // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 390-397. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412.1в + 67.400.4в7
Рубрики: Право
   Международное публичное право

   Міжнародне публічне право

   Семейное право

   Сімейне право

Кл.слова (ненормовані):
воспитательная среда -- виховне середовище -- дети -- діти -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- наднациональное законодательство -- наднаціональне законодавство -- несовершеннолетние лица -- неповнолітні особи -- отличительные признаки -- відмінні ознаки -- права и свободы человека -- права і свободи людини -- правовой статус ребенка -- правовий статус дитини -- ребенок -- дитина -- социальная защита детей -- соціальний захист дітей -- универсальные международные документы -- універсальні міжнародні документи
Анотація: Досліджено історію становлення і розвитку правового інституту прав дитини, а також встановленню і розгляду змісту й основних ознак міжнародних стандартів прав дитини. Розглянуто норми щодо правового статусу неповнолітніх, які закріплені в універсальних міжнародних документах, а також у спеціальних актах стосовно юридичного статусу дитини. Зокрема, зазначається, що сучасна система міжнародно-правового захисту прав дитини склалася після закінчення Другої світової війни. Її особливістю є те, що в цей період права дитини почали закріплюватися як в універсальних міжнародних актах з прав людини, так і в спеціальних документах щодо статусу неповнолітніх. Крім того, у статті детально аналізуються положення Конвенції про права дитини. Вказується, що норми цього документа виходять з того, що дитина є самостійним суб’єктом правовідносин, але у зв’язку з її фізичною та розумовою незрілістю потребує особливого (додаткового) піклування та захисту; дитина як людська істота потребує поваги до її індивідуальності, поваги та недоторканності особистого життя; сім’я є кращим середовищем виховання дитини, саме тому держава має підтримувати цей соціальний інститут. Робиться висновок, що інститут прав дитини у міжнародному праві пройшов тривалий шлях у своєму становленні та розвитку і характеризується розгалуженою системою наднаціональних актів. Аналіз норм міжнародного публічного права, які стосуються міжнародно-правового захисту прав дітей, свідчить, що разом з міжнародним захистом прав людини в її межах розвивався і міжнародний захист прав дитини, це призвело до відокремлення сукупності міжнародно-правових норм, які регулюють співробітництво держав у цій галузі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Всеобщая декларация прав человека, декларация ООН 1948 г. \о произв.\; Декларация прав ребенка, документ Лиги Наций 1924 г. \о произв.\; Декларация прав ребенка, документ Организации Объединенных Наций 1959 г. \о произв.\; Детский фонд ООН, международная организация \о нем\; Европейская конвенция о защите прав человека и основополагающих свобод 1950 г. \о произв.\; Конвенция ООН о правах ребенка 1989 г. \о произв.\; Международный пакт о гражданских и политических правах 1966 г. \о произв.\; Международный пакт о экономических, социальных и культурных правах 1966 г. \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Severina, N. (кандидат педагогических наук; Университет Монтень Бордо; Франция).
    Comparative analysis of features of systems of higher education of Ukraine and France / N. Severina // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - P123-129. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.584(4Фра)
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Франція

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- Болонский процесс -- профессиональная подготовка -- процесс обучения -- образовательная среда -- воспитательная среда -- вища освіта -- Болонський процес -- професійна підготовка -- процес навчання -- освітнє середовище -- виховне середовище
Анотація: Приводится сравнительный анализ особенностей систем высших школ Украины и Франции при условии унификации европейского образования в рамках Болонского процесса.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

7.


    Тарасенко, Галина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти).
    Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу / Г. Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.54
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- освітнє середовище -- виховне середовище -- культурно-виховне середовище -- естетико-виховне середовище -- конструювання -- ідейне середовище -- ставлення до природи -- прагматики -- дослідники -- художники -- оцінно-творчі завдання -- дитяча творчість -- емпатія -- заняття -- ігри -- загадки -- квітковий бал -- природоведение -- образовательная среда -- воспитательная среда -- культурно-воспитательная среда -- эстетико-воспитательная среда -- конструирование -- идейная среда -- отношение к природе -- исследователи -- оценивающе-творческие задания -- детское творчество -- эмпатия -- занятия -- игры -- цветочный бал -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание
Анотація: В статті розповідається як допомогти дитині змалку відчути свій зв'язок з природою, навчити взаємодіяти з нею, сформувати ціннісне морально-естетичне ставлення до довкілля.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\5.pdf

Дод.точки доступу:
Хвилинки милування літніми квітами, заняття для старших дошкільнят \о произв.\; Назви барви лугу, гра \о произв.\

Знайти схожі

8.
   06
   С 92


    Сізов, В. В.
    Комплементарність естетичного в процесі формування соціальних цінностей студентської молоді [Текст] / В. В. Сізов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2015. - Вип. 5 (68). - С. 161-167. - Бібліогр.: с. 166
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- естетичне середовище -- эстетическая среда -- моральні здібності -- моральные качества -- виховне середовище -- воспитательная среда -- зовнішнє середовище -- внешняя среда -- внутрішнє соціальне середовище -- комплекс етичних поглядів -- комплекс этических взглядов

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)