Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=виховне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Рябченко, Володимир
.
Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 1
. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.58в2
Рубрики:
философия образования
філософія освіти
социология образования
соціологія освіти
Кл.слова (ненормовані):
особистість
--
студенти
--
соціалізація
--
навчання
--
виховання
--
вищі заклади освіти
--
виховне
середовище
Анотація:
Поняттєво-термінологічний апарат є своєрідною мовою певної науки чи комплексу наук. Коли в ключові поняття наукової мови закладаються суперечливі смсли, тоді виникають не лише семантичні бар'єри в комунікаціях відповідного наукового співтовариства, а й створюються методологічні колізії в пізнавальній діяльності та спільній практиці. Такий висновок спирається на семантичний аналіз понять "освіта", "навчання", "виховання" і "соціалізація", що й висвітлено в цій публікації.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Приходченко, К. І.
Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 17-31. - Бібліографія : С.29-31 : 34 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховне
середовище
--
воспитательная среда
--
инновационная система
--
інноваційна система
--
навчально-виховний процес
--
образовательная среда
--
образовательно-воспитательная среда
--
образовательное пространство
--
организация учебно-воспитательного процесса
--
організація навчально-виховного процесу
--
освітнє
середовище
--
освітній простір
--
освітньо-
виховне
середовище
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Порушено проблему теорії дослідження визначення "
середовище
", яке розглядають як інноваційно-комунікативну технологічну систему. Визначилася тенденція до розуміння понять "
середовище
", "простір" як синонімів. Створення освітньо-виховного середовища ве де до оновлення в розвитку, виступає осередком освіти й виховання. За своєю суттю технологія створення творчого освітньо-виховного середовища є інноваційною, вона сприяє формуванню нового типу людини.
Знайти схожі
>
3.
Рябченко, Володимир
.
Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / В. Рябченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 3
. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.2
Рубрики:
педагогічний процес у вищій школі
педагогический процесс в вузе
педагогічні технології
педагогические технологии
виховання особистості
воспитание личности
Кл.слова (ненормовані):
особистість
--
студенти
--
автономія
--
освіта
--
вищі навчальні заклади
--
виховне
середовище
--
соціалізація
Анотація:
Аналітичний погляд на розвиток особистості студента крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Кириленко, Світлана
(кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи).
Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 4/5
. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
виховний процес
--
воспитательный процесс
--
превентивне
виховне
середовище
--
превентивная воспитательная среда
--
превентивне виховання
--
превентивное воспитание
--
виховне
середовище
--
воспитательная среда
--
державно-громадське управління
--
государственно-общественное управление
--
моделі державно-громадського управління
--
модели государственно-общественного управления
--
система освіти
--
система образования
--
національна система освіти
--
национальная система образования
--
моніторинг освітнього середовища
--
мониторинг образовательной среды
--
принципи мониторингу
--
принципы мониторинга
Анотація:
Розкриваються основні закономірності, тенденції в розвитку управління освітньою системою, зроблено аналіз досягнень та визначено шляхи удосконалення превентивного виховного середовища в умовах духовного відродження та формування інтелектуального потенціалу суспільства.
Знайти схожі
>
5.
Кудрявцева, О.
(асистент кафедри конституційного права Київського національного унверситету імені Тараса Шевченка; м.Київ; Україна).
Міжнародно-правові стандарти забезпечення прав дитини / О. Кудрявцева> // Право України : Юридичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 390-397. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК
67.412.1в + 67.400.4в7
Рубрики:
Право
Международное публичное право
Міжнародне публічне право
Семейное право
Сімейне право
Кл.слова (ненормовані):
воспитательная среда
--
виховне
середовище
--
дети
--
діти
--
международное сотрудничество
--
міжнародне співробітництво
--
международные стандарты
--
міжнародні стандарти
--
наднациональное законодательство
--
наднаціональне законодавство
--
несовершеннолетние лица
--
неповнолітні особи
--
отличительные признаки
--
відмінні ознаки
--
права и свободы человека
--
права і свободи людини
--
правовой статус ребенка
--
правовий статус дитини
--
ребенок
--
дитина
--
социальная защита детей
--
соціальний захист дітей
--
универсальные международные документы
--
універсальні міжнародні документи
Анотація:
Досліджено історію становлення і розвитку правового інституту прав дитини, а також встановленню і розгляду змісту й основних ознак міжнародних стандартів прав дитини. Розглянуто норми щодо правового статусу неповнолітніх, які закріплені в універсальних міжнародних документах, а також у спеціальних актах стосовно юридичного статусу дитини. Зокрема, зазначається, що сучасна система міжнародно-правового захисту прав дитини склалася після закінчення Другої світової війни. Її особливістю є те, що в цей період права дитини почали закріплюватися як в універсальних міжнародних актах з прав людини, так і в спеціальних документах щодо статусу неповнолітніх. Крім того, у статті детально аналізуються положення Конвенції про права дитини. Вказується, що норми цього документа виходять з того, що дитина є самостійним суб’єктом правовідносин, але у зв’язку з її фізичною та розумовою незрілістю потребує особливого (додаткового) піклування та захисту; дитина як людська істота потребує поваги до її індивідуальності, поваги та недоторканності особистого життя; сім’я є кращим
середовище
м виховання дитини, саме тому держава має підтримувати цей соціальний інститут. Робиться висновок, що інститут прав дитини у міжнародному праві пройшов тривалий шлях у своєму становленні та розвитку і характеризується розгалуженою системою наднаціональних актів. Аналіз норм міжнародного публічного права, які стосуються міжнародно-правового захисту прав дітей, свідчить, що разом з міжнародним захистом прав людини в її межах розвивався і міжнародний захист прав дитини, це призвело до відокремлення сукупності міжнародно-правових норм, які регулюють співробітництво держав у цій галузі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Всеобщая декларация прав человека, декларация ООН 1948 г. \о произв.\; Декларация прав ребенка, документ Лиги Наций 1924 г. \о произв.\; Декларация прав ребенка, документ Организации Объединенных Наций 1959 г. \о произв.\; Детский фонд ООН, международная организация \о нем\; Европейская конвенция о защите прав человека и основополагающих свобод 1950 г. \о произв.\; Конвенция ООН о правах ребенка 1989 г. \о произв.\; Международный пакт о гражданских и политических правах 1966 г. \о произв.\; Международный пакт о экономических, социальных и культурных правах 1966 г. \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Severina, N.
(кандидат педагогических наук; Университет Монтень Бордо; Франция).
Comparative analysis of features of systems of higher education of Ukraine and France / N. Severina> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - P123-129. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.584(4Фра)
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Франція
Франция
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
Болонский процесс
--
профессиональная подготовка
--
процесс обучения
--
образовательная среда
--
воспитательная среда
--
вища освіта
--
Болонський процес
--
професійна підготовка
--
процес навчання
--
освітнє
середовище
--
виховне
середовище
Анотація:
Приводится сравнительный анализ особенностей систем высших школ Украины и Франции при условии унификации европейского образования в рамках Болонского процесса.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Знайти схожі
>
7.
Тарасенко, Галина
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти).
Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу / Г. Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 6
. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.100.54
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольное воспитание
Кл.слова (ненормовані):
природознавство
--
освітнє
середовище
--
виховне
середовище
--
культурно-
виховне
середовище
--
естетико-
виховне
середовище
--
конструювання
--
ідейне
середовище
--
ставлення до природи
--
прагматики
--
дослідники
--
художники
--
оцінно-творчі завдання
--
дитяча творчість
--
емпатія
--
заняття
--
ігри
--
загадки
--
квітковий бал
--
природоведение
--
образовательная среда
--
воспитательная среда
--
культурно-воспитательная среда
--
эстетико-воспитательная среда
--
конструирование
--
идейная среда
--
отношение к природе
--
исследователи
--
оценивающе-творческие задания
--
детское творчество
--
эмпатия
--
занятия
--
игры
--
цветочный бал
--
естетичне виховання
--
эстетическое воспитание
Анотація:
В статті розповідається як допомогти дитині змалку відчути свій зв'язок з природою, навчити взаємодіяти з нею, сформувати ціннісне морально-естетичне ставлення до довкілля.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\5.pdf
Дод.точки доступу:
Хвилинки милування літніми квітами, заняття для старших дошкільнят \о произв.\; Назви барви лугу, гра \о произв.\
Знайти схожі
>
8.
06
С 92
Сізов, В. В.
Комплементарність естетичного в процесі формування соціальних цінностей студентської молоді [Текст] / В. В. Сізов> // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2015. -
Вип. 5 (68)
. - С. 161-167. - Бібліогр.: с. 166
УДК
37.015
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
естетичне
середовище
--
эстетическая среда
--
моральні здібності
--
моральные качества
--
виховне
середовище
--
воспитательная среда
--
зовнішнє
середовище
--
внешняя среда
--
внутрішнє соціальне
середовище
--
комплекс етичних поглядів
--
комплекс этических взглядов
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)