Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=эмпатия<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
16
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-16
>
1.
Слюсаренко, В. О.
Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:370
ББК
88.40
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее педагогическое образование
--
емпатія
--
майбутні учителі музики
--
музична освіта
--
музыкальное образование
--
педагогическая психология
--
педагогические способности
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічна психологія
--
педагогічні здібності
--
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
психические факторы
--
психічні чинники
--
психология высшей школы
--
психологія вищої школи
--
эмпатия
Анотація:
Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.
Знайти схожі
>
2.
Столяренко, Оксана
(викладач кафедри іноземних мов Вінницького національного технічного університету).
Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
толерантність
--
толерантность
--
міжособистісні відносини
--
межличностные отношения
--
сенситивність
--
сенситивность
--
особистісна модель взаємодії
--
личностная модель взаимоотношения
--
рефлексія
--
рефлексия
--
саморегуляція
--
саморегуляция
--
емпатія
--
эмпатия
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
студенти ВУЗів
--
студены ВУЗов
--
суб'єкт-суб'єкта взаємодія
--
субъект-субъектное взаимоотношение
Анотація:
Аналізуються психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ. Наголошується на важливості виховання в молодої людини терпимого ставлення до найближчого оточення, оволодіння асертивною поведінкою, навичками об'єктивного сприймання себе та інших людей.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Столяренко, Оксана
(викладач кафедри іноземних мов Вінницького національного технічного університету).
Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності / О. Столяренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна толерантність
--
межличностная толерантность
--
критерії міжособістісної толерантності
--
критерии межличностной толерантности
--
толерантність студентів
--
толерантность студентов
--
компоненти міжособістісної толерантності
--
компоненті межличностной толерантности
--
мотиваційно-ціннісний критерій
--
мотивационно-ценностный критерий
--
когнітивний критерій
--
когнитивный критерий
--
емоційно-вольовий критерій
--
эмоционально-волевой критерий
--
поведінковий критерій
--
поведенческий критерий
--
асертивна поведінка
--
ассертивное поведение
--
асертивність
--
ассертивность
--
емпатія
--
эмпатия
Анотація:
Розкривається сутність поняття "міжособистісна толерантність", визначаються та аналізуються її критерії і показники, а також наголошується на необхідності застосування чітко розробленої критеріальної бази у навчально-виховному процесі ВНЗ.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Грабовець, О. В.
(практичний психолог Чернігівської загальноосвітньої школи I-III ст. № 29).
Корекційно-профілактичні тренінги-семінари з вчителями / О. В. Грабовець> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 55-61. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.99
Рубрики:
Практична психологія
Практическая психология
Психологія колективу
Психология коллектива
Кл.слова (ненормовані):
конфліктогени
--
конфликтогены
--
емпатія
--
эмпатия
--
негативні емоційні переживання
--
отрицательные эмоциональные переживания
--
психофізіологічна саморегуляція
--
психофизиологическая саморегуляция
--
рефлексія
--
рефлексия
--
мовленнєва поведінка
--
речевое поведение
--
живе образне спілкування
--
живое образное общение
--
тренінги-семінари
--
тренинги-семинары
--
тести
--
тесты
--
тренінги для вчителів
--
тренинги для учителей
Анотація:
Пропонується програма корекційно-профілактичного тренінгу для вчительського колективу.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Конфліктна компетентність учителя, тестова методика \о произв.\; Конфліктність учителя, тест \о произв.\; Терпимість учителя, тест \о произв.\; Такт учителя, тест \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Шлімакова, І. І.
(кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри екологічної психології та психічного здоров'я Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка).
Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 30-36. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - Закінчення. Початок у № 7, 2013 р.
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.9.07
Рубрики:
Практична психологія
Практическая психология
Кл.слова (ненормовані):
екологічні цінності
--
програми тренінгів
--
программы тренингов
--
еколого-психологічні тренінги
--
эколого-психологические тренинги
--
экологические ценности
--
екологічне мислення
--
экологическое мышление
--
профілактика екодевіантної поведінки
--
профилактика екодевиантного поведения
--
самоконтроль емоційних станів
--
самоконтроль эмоциональных состояний
--
екологічна емпатія
--
экологическая
эмпатия
Анотація:
Пропонуються вправи екопсихологічного тренінгу для старшокласників. Проаналізовано сучасні підходи до формування екологічної свідомості школярів з урахуванням гендерного підходу.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Вісім кроків до природи, програма еколого-психологічного тренінгу \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Шегута, М. А.
(Украинская инженерно-педагогическая академия; Стаханов).
Рациональная реконструкция истории философии: проблема понимания, объяснения, интерпретации и критического мышления / М. А. Шегута> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 6
. - С. 12-19. - Література : С.18-19 : 18 назв
УДК
1(100)(091)
ББК
87.3(0)
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
всемирная история философии
--
всесвітня історія філософії
--
герменевтический круг
--
герменевтичне коло
--
емпатія
--
интерпретация
--
историко-философский анализ
--
историко-философский процесс
--
история философии
--
інтерпретація
--
історико-філософський аналіз
--
історико-філософський процес
--
історія філософії
--
объяснение
--
персоналии философов
--
персоналії філософів
--
понимание
--
пояснення
--
рациональная реконструкция
--
раціональна реконструкція
--
розуміння
--
тлумачення тексту
--
толкование текста
--
философский дискурс
--
философский текст
--
філософський дискурс
--
філософський текст
--
эмпатия
Анотація:
Посвящено феномену историко-философского процесса, составляющему многообразие философских направлений, течений, школ. Целью исследовательской работы историка философии всегда является рациональная реконструкция историко-философского текста. Рек онструкция философских концепций прошлого выступает как момент процесса понимания текстов, совокупность которых в аспекте их понимания создаёт определённый герменевтический универсум. Реконструкция прошлого видения мира во всём его многообразии, уника льности, зашифрованное в философских текстах знание даёт объяснение, понимание, интерпретацию и истолкование текстов. В этой статье осуществлена попытка анализа взглядов на указанную проблему у Г.Г.Гадамера, Дильтея, Ф.Шлейермахера, М.В.Поповича, С.Б. Крымского, М.М.Бахтина и других учёных.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Тарасенко, Галина
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти).
Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу / Г. Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 6
. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.100.54
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольное воспитание
Кл.слова (ненормовані):
природознавство
--
освітнє середовище
--
виховне середовище
--
культурно-виховне середовище
--
естетико-виховне середовище
--
конструювання
--
ідейне середовище
--
ставлення до природи
--
прагматики
--
дослідники
--
художники
--
оцінно-творчі завдання
--
дитяча творчість
--
емпатія
--
заняття
--
ігри
--
загадки
--
квітковий бал
--
природоведение
--
образовательная среда
--
воспитательная среда
--
культурно-воспитательная среда
--
эстетико-воспитательная среда
--
конструирование
--
идейная среда
--
отношение к природе
--
исследователи
--
оценивающе-творческие задания
--
детское творчество
--
эмпатия
--
занятия
--
игры
--
цветочный бал
--
естетичне виховання
--
эстетическое воспитание
Анотація:
В статті розповідається як допомогти дитині змалку відчути свій зв'язок з природою, навчити взаємодіяти з нею, сформувати ціннісне морально-естетичне ставлення до довкілля.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\5.pdf
Дод.точки доступу:
Хвилинки милування літніми квітами, заняття для старших дошкільнят \о произв.\; Назви барви лугу, гра \о произв.\
Знайти схожі
>
8.
1
А 72
Матюх, Т. М.
Емпатія та наратив: роль інтерпретатора в мистецтві / Т. М. Матюх> //
Антропологічні виміри філософських досліджень : матеріали ІV Міжнародної наукової конференції. 16-17 квітня 2015 р. / Східний наук. центр Трансп. акад. України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 22-23
УДК
177:7
Рубрики:
Мистецтво
Искусство
Суспільство
Общество
Кл.слова (ненормовані):
емпатія
--
эмпатия
--
наративи
--
наративы
--
наративність
--
наративность
--
сприймання
--
восприятие
--
духовна гармонія
--
духовная гармония
--
співпереживання
--
сопереживания
Дод.точки доступу:
Східний науковий центр Транспортної академії України; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
06
Д 54
Матюх, Т. М.
Емпатія як умова людської творчості [Електронний ресурс] / Т. М. Матюх> // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. -
Вип. 7
. - С. 17-27. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/43376/40644. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/2525/showToc. - Зміст
УДК
111.852
Рубрики:
Філософія
Философия
Мистецтво
Искусство
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво
--
искусство
--
творчість
--
творчество
--
метод емпатії
--
метод эмпатии
--
художня емпатія
--
художественная
эмпатия
--
естетична емпатія
--
эстетическая
эмпатия
--
інтелектуальна емпатія
--
интеллектуальная
эмпатия
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
06
Д 54
Шабанова, Ю. А.
Мистический аспект антропологии Эдит Штайн: от феноменологии к томизму [Электронный ресурс] / Ю. А. Шабанова> // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2016. -
Вип. 10
. - С. 107-120. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/87353/83389. - Полный текст. - Режим доступа: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/5198. - Содержание
УДК
141.33
Рубрики:
Философия
Філософія
Кл.слова (ненормовані):
феноменология
--
феноменологія
--
томизм
--
томізм
--
мистика
--
містика
--
эмпатия
--
емпатія
--
интуиция
--
інтуїція
--
этический субъект
--
етичний суб'єкт
Перейти к внешнему ресурсу:
Полный текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Содержание
Дод.точки доступу:
Штайн, Эдит (немецкий философ; католическая святая ; 1891-1942) \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-16
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)