Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вища інженерна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ворох, А. (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри загальноінженерних дисциплін Української інженерно-педагогічної академії).
    Лабораторно-бригадний метод навчання в системі вищої інженерної освіти України (кінець 20-х - початок ХХ ст.) / А. Ворох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта, 20 ст.
   Высшее профессиональное образование, 20-ті роки кінець-30-ті роки поч.

Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта -- вища інженерна освіта -- методи навчання -- лабораторно-бригадний метод -- методика бригадного навчання -- инженерное образование -- высшее инженерное образование -- методы обучения -- лабораторно-бригадный метод -- методика бригадного обучения
Анотація: Дослідження основних засад упровадження лабораторно-бригадного методу навчання у вищій інженернії освіті України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Добровська, Л. М.
    Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища інженерна освіта -- вища професійна освіта -- высшее инженерное образование -- высшее профессиональное образование -- инженерное образование -- инженеры -- интегративный метод -- інженери -- інженерна освіта -- інтегративний метод -- компетентнісне навчання -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- система "MatLab" -- технологическая компетентность -- технологічна компетентність -- MatLab система
Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)