Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ворожки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Фолфірул, Пілія (PhD (економікс); викладач економіки Школи економічних дисциплін; заступник декана Міжнародного коледжу Національного університету управлінських дисциплін; м.Бангкок; Таїланд).
    Чому ми відвідуємо ворожок та платимо їм? [Текст] : Економічне обгрунтування поведінки тайців / П. Фолфірул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 236-246 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49(5ТАЇ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
гадалки -- ворожки -- гадание -- ворожіння -- желание платить гадалкам -- бажання сплачувати ворожкам -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальная ментальность -- національна ментальність -- оплата -- позитивное мировоззрение -- позитивний світогляд -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- рынок предсказания будущего -- ринок передбачення майбутнього -- рыночное предложение -- ринкова пропозиція -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- сервиснеая востребованность -- сервісна затребуваність -- сфера услуг -- сфера послуг -- финансовые аспекты -- фінансові аспекти -- экономическое поведение -- економічна поведінка
Анотація: Представлено спробу пояснити, чому люди ходять до ворожок та готові сіиачувати за їхні послуги. Опитування тайських споживачів даних послуг було проведено у Бангкоку, незалежні змінні дослідження поділено на дві групи — пояснюванні попиту та пропозиції. Затребуваність даної послуги та розмір оплати за неї пояснюється переважно параметрами споживачів послуги — вік, прибуток, освіта та сімейний статус. Змінні ж на боці пропозиції (вік та стать нередбачувача) не мають суттєвого впливу на оплату за послугу. Відношення клієнта до послуги та позитивний світогляд мають суттєвий позитивний вплив на затребуваність послуги та її оплату. Спостерігається зворотня залежність між рівнем прибутку та оплатою послуги: з ростом прибутку оплата спочатку також зростає, доки прибуток не виходить на рівень, на якому дана послуга починає втрачати цінність, відповідно починає падати і оплата за неї.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)