Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=воспитательный потенциал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

2.


    Мельник, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; завідувач кафедри української та освітньої літератури).
    Осмислення місця сучасної людини в природі та суспільстві : на матеріалі творів Г. Пагутяк "Душа метелика" і "Потрапити в сад" / Н. Мельник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 70-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
сучасна українська література -- виховний потенціал -- стиль письменника -- аналіз художніх творів -- современная украинская литература -- воспитательный потенциал -- стиль писателя -- анализ художественных произведений
Анотація: Досліджується ідейний зміст повісті сучасної української письменниці Галини Погутяк "Потрапити в сад" та циклу есе " Душа метелика", а також демонструються методичні принципи аналізу ціих творів у школі.


Дод.точки доступу:
Пагутяк, Галина (письменник; лауреат Шевченківської премії, 2010 р.) \о ней\; Душа метелика \о произв.\Потрапити в сад \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Овчаренко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософсько-освітній вимір виховного потенціалу феноменів самоактуалізації та самореалізації особистості / Н. В. Овчаренко // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 48-52. - Бібліографія : С.52 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховний потенціал -- воспитательная деятельность -- воспитательный потенциал -- девиация -- девіація -- личность -- особистість -- самоактуализация личности -- самоактуалізація особистості -- самовиховання особистості -- самовоспитание личности -- саморазвитие личности -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- саморозвиток особистості -- философия образования -- философско-образовательное измерение -- філософія освіти -- філософсько-освітній вимір -- ценности -- цінності
Анотація: Самовиховання та процеси самоактуалізації і самореалізації виступають як взаємообумовлені складові саморозвиваючого навчання. Самовиховання є важливим механізмом поєднання спрямованості освітнього процесу як на пізнавальні потреби, так і на потреби са морозвитку особистості. Концепт самовиховання посилює синергетичний методологічний потенціал понять самоактуалізації та самореалізації. У контексті синергетичної методології важливим аспектом використання концептів самоактуалізації та самореалізації у процесі цілепокладання виховної діяльності постсучасного зразка є зміни в розумінні девіацій та їх зв'язку з процесом саморозвитку особистості. Самореалізація та самоактуалізація позитивно-девіантної особистості представляється як якісно нове соціаль не та освітнє явище.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Філіпчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник відділу теорії і практики педагогічної освіти імені академіка І. А. Зязюна).
    Виховний потенціал музейної діяльності в Україні (ХХ століття) / Н. Філіпчук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 67-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 79.1
Рубрики: Музейна справа. Музеєзнавство
   Загальні питання музейної справи

   Музейное дело. Музееведение

   Общие вопросы музейного дела

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
музейна діяльність -- музейная деятельность -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- статус музеєзнавства -- статус музееведения -- національна музейна справа -- национальное музейное дело
Анотація: Розглянуто особливості діяльності музеїв та їх вплив на виховання особистості в українському суспільстві. Вказано на імперський, великодержавний, антинаціональний зміст виховних процесів за часів царської Росії. Розкрито проблему пропагандистської активізації музеєзнавчої роботи в повоєнний час. Висвітлено зміст музеєзнавчої роботи в радянську епоху, методологічна база якої заперечувала існування понять "українська культура", "український народ", "національна спадщина". Приділено увагу сучасному статусу музеєзнавства.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)