Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=воспитательный потенциал<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання
--
активное обучение
--
взаємодія в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
викладання риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный
потенциал
--
групові технології навчання
--
групповые технологии обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное обучение
--
інтерактивне навчання
--
коммуникативно-деловое обучение
--
комунікативно-ділове навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
підлітки
--
пізнавальна діяльність учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
форми навчання
--
формы обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
2.
Мельник, Наталія
(кандидат філологічних наук; доцент; завідувач кафедри української та освітньої літератури).
Осмислення місця сучасної людини в природі та суспільстві : на матеріалі творів Г. Пагутяк "Душа метелика" і "Потрапити в сад" / Н. Мельник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 70-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
сучасна українська література
--
виховний потенціал
--
стиль письменника
--
аналіз художніх творів
--
современная украинская литература
--
воспитательный
потенциал
--
стиль писателя
--
анализ художественных произведений
Анотація:
Досліджується ідейний зміст повісті сучасної української письменниці Галини Погутяк "Потрапити в сад" та циклу есе " Душа метелика", а також демонструються методичні принципи аналізу ціих творів у школі.
Дод.точки доступу:
Пагутяк, Галина (письменник; лауреат Шевченківської премії, 2010 р.) \о ней\; Душа метелика \о произв.\Потрапити в сад \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Овчаренко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Філософсько-освітній вимір виховного потенціалу феноменів самоактуалізації та самореалізації особистості / Н. В. Овчаренко> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 48-52. - Бібліографія : С.52 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність
--
виховний потенціал
--
воспитательная деятельность
--
воспитательный
потенциал
--
девиация
--
девіація
--
личность
--
особистість
--
самоактуализация личности
--
самоактуалізація особистості
--
самовиховання особистості
--
самовоспитание личности
--
саморазвитие личности
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
саморозвиток особистості
--
философия образования
--
философско-образовательное измерение
--
філософія освіти
--
філософсько-освітній вимір
--
ценности
--
цінності
Анотація:
Самовиховання та процеси самоактуалізації і самореалізації виступають як взаємообумовлені складові саморозвиваючого навчання. Самовиховання є важливим механізмом поєднання спрямованості освітнього процесу як на пізнавальні потреби, так і на потреби са морозвитку особистості. Концепт самовиховання посилює синергетичний методологічний потенціал понять самоактуалізації та самореалізації. У контексті синергетичної методології важливим аспектом використання концептів самоактуалізації та самореалізації у процесі цілепокладання виховної діяльності постсучасного зразка є зміни в розумінні девіацій та їх зв'язку з процесом саморозвитку особистості. Самореалізація та самоактуалізація позитивно-девіантної особистості представляється як якісно нове соціаль не та освітнє явище.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Філіпчук, Наталія
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник відділу теорії і практики педагогічної освіти імені академіка І. А. Зязюна).
Виховний потенціал музейної діяльності в Україні (ХХ століття) / Н. Філіпчук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. -
№ 1/2
. - С. 67-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
069
ББК
79.1
Рубрики:
Музейна справа. Музеєзнавство
Загальні питання музейної справи
Музейное дело. Музееведение
Общие вопросы музейного дела
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
музейна діяльність
--
музейная деятельность
--
виховний потенціал
--
воспитательный
потенциал
--
статус музеєзнавства
--
статус музееведения
--
національна музейна справа
--
национальное музейное дело
Анотація:
Розглянуто особливості діяльності музеїв та їх вплив на виховання особистості в українському суспільстві. Вказано на імперський, великодержавний, антинаціональний зміст виховних процесів за часів царської Росії. Розкрито проблему пропагандистської активізації музеєзнавчої роботи в повоєнний час. Висвітлено зміст музеєзнавчої роботи в радянську епоху, методологічна база якої заперечувала існування понять "українська культура", "український народ", "національна спадщина". Приділено увагу сучасному статусу музеєзнавства.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)