Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вплив ЗМІ на аудиторію<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Жовтенко, Т. Г. (викладач кафедри міжнародної інформації Рівненського інституту слов'янознавства).
    Психологічні операції збройних сил США під час війни в Афганістані (2001-2002 рр.) / Т. Г. Жовтенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 3. - С. 166-168. - Бібліографія : С.168 : 5 назв
УДК
ББК 66.4(4/8)

Кл.слова (ненормовані):
2001 р. -- 2002 р. -- Афганистан -- Афганістан -- афганская кампания США -- афганська кампанія США -- боротьба з тероризмом -- борьба с терроризмом -- війна в ЗМІ -- війни -- військові операції -- влияние СМИ на аудиторию -- военные операции -- война в СМИ -- войны -- вплив ЗМІ на аудиторію -- доктрина з'єднаних психологічних операцій -- доктрина объединенных психологических операций -- информационно-психологические операции -- информационные войны -- інформаційні війни -- інформаційно-психологічні операції -- международные отношения -- міжнародні відносини -- Политика. Политология -- Політика. Політологія -- США
Анотація: Вивчається проблема інформаційно-психологічного забезпечення військових операцій і бойових дій, аналізується Доктрина з'єднаних психологічних операцій, розроблена США, та її використання під час війни в Афганістані 2001-2002 рр.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Кривошеїн, В. В. (доктор політичних наук; завідувач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету).
    Особливості осмислення впливу мас-медіа на громадську думку / В. В. Кривошеїн // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 90-93. - Література : С.93 : 9 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- мас-медіа -- масс-медиа -- общественное мнение -- СМИ и общественное мнение -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- теория СМИ
Анотація: Розкриваються особливості впливу мас-медіа на громадську думку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Ершова, Т. С. (магистр философии; Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина).
    "Теледемократия" и трансформация публичной сферы / Т. С. Ершова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 62-66. - Література : С.66 : 9 назв
УДК
ББК 66.03
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- журналистика и общественное мнение -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і політика -- ЗМІ і суспільство -- общественное мнение -- политическая социология -- політична соціологія -- публичная сфера -- публічна сфера -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и общество -- СМИ и политика -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- телебачення -- телевидение и общество -- теледемократия -- теледемократія
Анотація: Анализируется влияние телевидения на политическую жизнь с точки зрения развития демократии. Становление теледемократии ведет к деградации политики и публичной сферы, поскольку лишает граждан политической субъектности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Бабак, Ірина Миколаївна (кандидат соціологічних наук; доцент ОКВНЗ "Інститут підприємництва "Стратегія" ; м. Жовті Води).
    Вплив інформації на соціальний настрій населення / І. М. Бабак // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 93-96. - Література : С.96 : 7 назв
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- засоби масової інформації -- ЗМІ і суспільство -- информационное влияние -- информация -- інформаційний вплив -- інформація -- население -- населення -- суспільний настрій -- общественное настроение -- СМИ и общество -- социальная позиция -- социальное настроение -- социальное настроение населения -- социальное самочувствие -- социология общества -- соціальна позиція -- соціальне самопочуття -- соціальний настрій -- соціальний настрій населення -- соціологія суспільства -- средства массовой информации
Анотація: Автор аналізує сутність поняття "соціального настрою" та визначає механізми і фактори формування соціального настрою населення через ЗМІ.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Плюснин, Е. В.
    Система маркировки экранного насилия: проблемы и перспективы / Е. В. Плюснин // Грані. - 2017. - № 3. - С. 41-47. - Литература : 42 названия. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- екранне насильство -- медианасилие -- медіанасильство -- насилие -- насильство -- социология массовых коммуникаций -- социология телевидения -- соціологія масових комунікацій -- соціологія телебачення -- экранное насилие
Анотація: Автор рассматривает западные теоретические подходы к исследованию экранной жестокости. Своей целью автор статьи ставит разработку системы визуальной маркировки экранного насилия в аудидиовизуальном контенте и выявление критериев ее успешного функциони рования в социуме.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Грані_2017_3\7.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)