Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=візуальна соціологія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Репка, Максим
(аспірант відділу історії, теорії та методології соціології Інституту соціології НАН України).
Візуалізація як соціологічний метод дослідження соціальної реальності / Максим Репка> //
Соціологія
: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. -
№ 1
. - С. 221-223. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Штомпка П. Визуальная социология. Фотография как метод исследования : учебник / П.Штомпка; пер. с польск. Н.В. Морозовой; авт. вступ. ст. Н.Е. Покровский. - М. : Логос, 2007. - 168 с.+ 32 с. цв. ил.
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
визуализация
--
визуальная социология
--
візуалізація
--
візуальна
соціологія
--
методи соціологічних досліджень
--
методы социологических исследований
--
персоналии социологов
--
рецензии на книги
--
рецензії на книги
--
социальная реальность
--
соціальна реальність
--
Штомпка Петер
Знайти схожі
>
2.
Батаєва, Катерина
(кандидат філософських наук; доцент кафедри соціології Народної української академії).
Гендерна візуальність сучасної реклами / Катерина Батаєва> //
Соціологія
: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. -
№ 3
. - С. 136-153. - Бібліографія : С.152-153. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
визуальная социология
--
візуальна
соціологія
--
гендерна поведінка
--
гендерні моделі
--
гендерное поведение
--
гендерные модели
--
комерційна реклама
--
коммерческая реклама
--
образ женщины в рекламе
--
образ жінки в рекламі
--
образ мужчины в рекламе
--
образ чоловіка в рекламі
--
социальная иконография
--
социальная иконология
--
социология коммуникаций
--
социология рекламы
--
соціальна іконографія
--
соціальна іконологія
--
соціологія
комунікацій
--
соціологія
реклами
--
телевизионная реклама
--
телевізійна реклама
Анотація:
У статті подано результати візуального аналізу гендерного змісту телевізійної комерційної реклами. У візуальній соціології можна виокремити два пласти аналізу - соціальної іконографії та соціальної іконології. Подано аналіз соціальної іконографії ген дерної поведінки, гендрних моделей, соціальної іконології реклами.
Знайти схожі
>
3.
Батаєва, Катерина
(кандидат філософських наук; доцент Харківського гуманітарного ун-ту "Народна українська академія").
"Фотознімки" думки Ж. Бодріяра / К. Батаєва> //
Соціологія
: теорія, методи, маркетинг. - 2011. -
№ 3
. - С. 58-73. - Бібліографія : С.72-73. - на рус. яз.
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
видеография
--
визуальная культура
--
визуальная образность
--
визуальная социология
--
визуальный символ
--
виртуальная реальность
--
відеографія
--
візуальна
образність
--
візуальна
соціологія
--
віртуальна дійсність
--
восприятие визуальное
--
персоналии социологов
--
персоналії соціологів
Анотація:
У статті подано змістовний аналіз візуальних концептів Ж. Бодріяра (1929-2007). У своїх соціологічних і філософських працях Ж. Бодріяр використовує оригінальний метод візуального теоретизування, що його умовно можна назвати "ментальним фотографуванням " соціальної реальності/гіперреальності. Автор подає опис візуальних авспектів мислення Ж. Бодріяра, візуальної стилістики застосовуваних ним понять.
Дод.точки доступу:
Бодріяр, Жан (1929-2007) \про нього\; Бодрийяр, Ж. (французский философ ; 1929-2007) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)