Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=візуальна соціологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Репка, Максим (аспірант відділу історії, теорії та методології соціології Інституту соціології НАН України).
    Візуалізація як соціологічний метод дослідження соціальної реальності / Максим Репка // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 1. - С. 221-223. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Штомпка П. Визуальная социология. Фотография как метод исследования : учебник / П.Штомпка; пер. с польск. Н.В. Морозовой; авт. вступ. ст. Н.Е. Покровский. - М. : Логос, 2007. - 168 с.+ 32 с. цв. ил.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
визуализация -- визуальная социология -- візуалізація -- візуальна соціологія -- методи соціологічних досліджень -- методы социологических исследований -- персоналии социологов -- рецензии на книги -- рецензії на книги -- социальная реальность -- соціальна реальність -- Штомпка Петер


Знайти схожі

2.


    Батаєва, Катерина (кандидат філософських наук; доцент кафедри соціології Народної української академії).
    Гендерна візуальність сучасної реклами / Катерина Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 136-153. - Бібліографія : С.152-153. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
визуальная социология -- візуальна соціологія -- гендерна поведінка -- гендерні моделі -- гендерное поведение -- гендерные модели -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- образ женщины в рекламе -- образ жінки в рекламі -- образ мужчины в рекламе -- образ чоловіка в рекламі -- социальная иконография -- социальная иконология -- социология коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна іконографія -- соціальна іконологія -- соціологія комунікацій -- соціологія реклами -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама
Анотація: У статті подано результати візуального аналізу гендерного змісту телевізійної комерційної реклами. У візуальній соціології можна виокремити два пласти аналізу - соціальної іконографії та соціальної іконології. Подано аналіз соціальної іконографії ген дерної поведінки, гендрних моделей, соціальної іконології реклами.


Знайти схожі

3.


    Батаєва, Катерина (кандидат філософських наук; доцент Харківського гуманітарного ун-ту "Народна українська академія").
    "Фотознімки" думки Ж. Бодріяра / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 58-73. - Бібліографія : С.72-73. - на рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
видеография -- визуальная культура -- визуальная образность -- визуальная социология -- визуальный символ -- виртуальная реальность -- відеографія -- візуальна образність -- візуальна соціологія -- віртуальна дійсність -- восприятие визуальное -- персоналии социологов -- персоналії соціологів
Анотація: У статті подано змістовний аналіз візуальних концептів Ж. Бодріяра (1929-2007). У своїх соціологічних і філософських працях Ж. Бодріяр використовує оригінальний метод візуального теоретизування, що його умовно можна назвати "ментальним фотографуванням " соціальної реальності/гіперреальності. Автор подає опис візуальних авспектів мислення Ж. Бодріяра, візуальної стилістики застосовуваних ним понять.


Дод.точки доступу:
Бодріяр, Жан (1929-2007) \про нього\; Бодрийяр, Ж. (французский философ ; 1929-2007) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)