Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=групові цінності<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Тарабасова, Л. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро
--
виховання дітей
--
виховання дошкільнят
--
воспитание детей
--
воспитание дошкольников
--
гармоничное развитие
--
гармонійний розвиток
--
групові
цінності
--
групповые ценности
--
гуманизм
--
гуманистические тенденции образования
--
гуманистический принцип образования
--
гуманистическое воспитание
--
гуманізм
--
гуманістичне виховання
--
гуманістичний принцип освіти
--
гуманістичні тенденції освіти
--
дошкільна освіта
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
компромисс
--
компроміс
--
образование в Японии
--
образовательные стратегии
--
освіта в Японії
--
освітні стратегії
--
система виховання
--
система воспитания
--
ценностное ориентирование
--
ціннісне орієнтування
--
японская система воспитания
--
японська система виховання
Анотація:
Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на само
цінності
кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)