Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гармоничное развитие<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Вегера, С. А. (кандидат економічних наук; Національна академія управління; м.Київ; Україна).
    Соціальна дисиметрія : до визначення поняття: (I частина) / С.А Вегера // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 8-20. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.5
Рубрики: Социология
   Соціологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна дисиметрія -- социальная диссимметрия -- экономическая теория -- економічна теорія -- толкование терминов -- тлумачення термінів -- гармонійний розвиток -- гармоничное развитие -- неэкономические факторы влияния -- неекономічні чинники впливу -- природа человека -- природа людини -- социальная система -- социальная политика -- социальная справедливость -- социальное неравенство -- экономическое неравенство -- социальные проблемы -- соціальна система -- соціальна політика -- соціальна справедливість -- соціальна нерівність -- соціальні проблеми
Анотація: Запропоновано новий термін - соціальна дисиметрія, здійснено спроб довести, що ця категорія може бути інтегральним, універсальним показником, який характеризує стан стабільної системи суспільства, проаналізовано вплив різних чинників, які викликають її нерівноважність, негармонійність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Смит, А. (философ, экономист ; 1723-1790 гг.) \о нем\; Маркс, К. ( философ, экономист ; 1818-1883) \о нем\; Гелбрейт, Джон (американський економіст, соціолог, політолог); Кюри, П. (французский физик ; 1859-1906) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Громовой, В. (автор методу "Енергетична та інформаційна система людини").
    Енергетичні центри людини: досвід і проблеми вибору / В. Громовой // Наука і суспільство. - 2013. - № 5/6. - С. 61-64 : мал., c-портр. - (Фантастичне оповідання). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-7037
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Духовное воспитание
   Духовне виховання

Кл.слова (ненормовані):
об'ємні чакри -- объемные чакры -- гармонійний розвиток -- гармоничное развитие -- енергетичні центри людини -- энергетические центры человека -- енергетичні утворення -- энергетические образования -- астральні енергії -- астральные энергии -- чоловіча основа -- мужская основа -- жіноча основа -- женская основа
Анотація: Про чакри і енергетичні утворення, які стоять на сторожі здоров'я і добробуту людини.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Гулич, О. І.
    Перспективи України та її регіонів у реалізації соціогуманістичної парадигми розвитку туристично-рекреаційного сектору економіки / О. І. Гулич // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 76-85. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Экономика туризма

   Економіка

   Економіка туризму

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
туристично-рекреаційний сектор -- туристически-рекреационный сектор -- гармонійний розвиток -- гармоничное развитие -- соціогуманістична парадигма -- социогуманистическая парадигма -- соціогуманістичний потенціал -- социогуманистический потенциал -- просторові форми діяльності -- ландшафти -- пространственные формы деятельности
Анотація: Обґрунтовано необхідність оновлення парадигми «сталого розвитку» і переходу до гармонійного цивілізаційного розвитку із врахуванням його духовної складової. Вказано на значення і завдання рекреації і туризму у забезпеченні гуманістичного вектора розвитку суспільства. Особливу увагу приділено основній (базовій) просторовій формі туристично-рекреаційної діяльності – ландшафту – його гуманістичному ресурсному потенціалу і його гуманістичним цінностям, ландшафтно-рекреаційним гуманістичним ресурсам, нетиповій складовій ландшафту – духовній. Закцентовано на потребі розширеного трактування функціонування туристично-рекреаційної території і запропоновано визначати його як соціогуманістичний потенціал, де туристично-рекреаційний потенціал розглядається як його складова. Згідно із засадами гармонійного розвитку визначено потребу в переході до політики розвитку туристично-рекреаційного сектора економіки держави і регіонів з акцентом на посилення ролі та комплексному використанні їх соціогуманістичного потенціалу.


Знайти схожі

4.


    Тарабасова, Л. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро -- виховання дітей -- виховання дошкільнят -- воспитание детей -- воспитание дошкольников -- гармоничное развитие -- гармонійний розвиток -- групові цінності -- групповые ценности -- гуманизм -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманистическое воспитание -- гуманізм -- гуманістичне виховання -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компромисс -- компроміс -- образование в Японии -- образовательные стратегии -- освіта в Японії -- освітні стратегії -- система виховання -- система воспитания -- ценностное ориентирование -- ціннісне орієнтування -- японская система воспитания -- японська система виховання
Анотація: Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Коренюк, Л. В.
    Проблеми розвитку підприємництва та використання інновацій у контексті гармонічного збалансованого розвитку [Електронний ресурс] / Л. В. Коренюк // Економічні науки : Регіональна економіка / Луцький національний технічний університет. - Луцьк, 2013. - Вип. 10 (39). - С. 115-124. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3128/1/Korenyuk.pdf. - Повний текст (411,75 kB)
УДК
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства
   Сельскохозяйственные предприятия

   Екологія

   Экология

   Землекористування

   Землепользование

Кл.слова (ненормовані):
екологія -- экология -- землекористування -- землепользование -- екологічне підприємництво -- экологическое предпринимательство -- інновації -- инновации -- гармонічний розвиток -- гармоничное развитие -- КФБС -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (411,75 kB)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)