Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=демократичность образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мартинюк, М. Т.
    Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81. - Література : С.81 : 5 назв
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- вчителі-предметники -- учителя-предметники -- демократичність освіти -- демократичность образования -- естественнонаучные дисциплины -- интегративный подход -- інтегративний підхід -- мобильность образования -- мобільність освіти -- монопредметні концепції підготовки вчителів -- монопредметные концепции подготовки учителей -- нові прогностичні педагогічні моделі підготовки -- новые прогностические педагогические модели подготовки -- образование и рынок труда -- освіта і ринок праці -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- полипредметные концепции подготовки учителей -- поліпредметні концепції підготовки вчителів -- природничо-наукові дисципліни -- природоведение -- природознавство -- ринок праці -- рынок труда -- функционально-отралевой подход -- функціонально-галузевий підхід
Анотація: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- і поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової (фундаментальної, професійно-орієнтованої і практичної) підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)