Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=держава і бізнес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Іванова, А. М. (аспірант; Київський національний торговельно-економічний університет; Україна).
    Стимулювання інвестиційних процесів на ринку торговельних послуг : (на прикладі м.Києва) / А. М. Іванова // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 95-105 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР-2КИЇ)-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли, 2003-2010 гг.

   Економіка внутрішньої торгівлі, 2003-2010 рр.

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
государственно-частное партнерство -- державно-приватне партнерство -- государство и бизнес -- держава і бізнес -- инвестиции в торгівельну діяльність -- инвестиции в торговую деятельность -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- інвестиційний клімат -- инвестиционный климат -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- паевое участие в развитии инфраструктуры города -- инфраструктура города -- пайова участь у развитку інфраструктури міста -- інфраструктура міста -- торговля -- торгівля -- финансирование торговых услуг -- фінансування торгових послуг -- инвестиционные проекты -- інвестиційні проекти -- єдине вікно -- единое окно -- бюджетные инвестиции -- иностранные инвестиции
Анотація: У статті досліджено механізми стимулювання розвитку інфраструктури ринку споживчих товарів за допомогою впровадження комплексу заходів із залучення інвестиційних коштів. Визначено основні складові впливу державної та місцевої влади на інвестиційні процеси у торговельній галузі та розвитку інфраструктури ринку споживчих товарів, описано основні механізми співпраці державного приватного секторів у процесі формування та розвитку інраструктури ринку споживчих товарів., а також сформульовано основні напрямки їх розвитку й підходи, які необхідно для цього здійснити.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Федулова, Л. І. (доктор економічних наук; професор; завідувач відділу технологічного прогнозування та інноваційної політики ДУ "Інститут економіки та прогнозування НАН України").
    Фінансові аспекти державно- приватного партнерства / Л. Федулова // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2012. - № 12. - С. 79-92 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- государственно-частное партнерство -- управління проектами ДПП -- управление проектами ГЧП -- інвестиційні проекти -- инвестиционные проекты -- фінансові аспекти -- финансовые аспекты -- держава і бізнес -- государство и бизнес -- державні інвестиційні програми -- государственные инвестиционные программы -- зарубіжний досвід -- промислова політика -- промышленная политика -- інвестування промислового виробництва -- инвестирование промышленного производства -- моделі фінансування -- модели финансирования
Анотація: Визначено особливості фінансових аспектів державно- приватного партнерства та запропоновано напрями розвитку взаємодії держави і бізнесу в процесі реалізації спільних проектів, серед яких: створення нової цілісної системи інститутів розвитку; впровадження системи нових форм організації й фінансування інвестиційних проектів; розроблення чітких, законодавчо закріплених процедур відбору інвестиційних проектів і контролю їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Про державно-приватне партнерство, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Биков, Ілля Анатолійович (кандидат політичних наук; доцент кафедри соцальних зв'язків та політики Санкт-Петербурзького державного університету; м.Санкт-Петербург; Россія).
    Government rtelations в Росії : (не)з'єднаність бізнесу і держави? / І. А. Биков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 99-104 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050(2РОС)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология управления экономикой

   Методологія управління економікою

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-коммуникации -- бізнес-комунікації -- государство и бизнес -- держава і бізнес -- government relations -- законопроекты -- законопроекти -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- лоббизм -- лобізм -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- системные взаимоотношения -- системні взаємовідносини -- экспертные опросы -- експертні опитування
Анотація: Досліджено практику GR в сучасній Росії з використанням методу експертного опитування, завдяки якому виявлено найбільш затребувані типи GR-діяльності в Росії, думки експертів про необхідність прийняття «Закону про лобізм", певні сектори економіки з максимальним розвитком практики GR та інші аспекти відносин держави і бізнесу в Росії. Зроблено висновок, що комунікативні навички є найбільш важливим видом умінь і знань, необхідних для успішної реалізації GR в Росії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

4.


    Виктор, Ян (доктор економічних наук ; професор).
    Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі [Текст] / Я. Виктор // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 63-75 : ил. - Bibliography is at the end of the article. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- науково-дослідні проекти -- польські підприємства -- міжнародний поділ праці -- держава і бізнес -- моделі бізнесу польських підприємств -- мережевий підхід -- маркетинг харчових продуктів -- международный маркетинг -- научно-исследовательские проекты -- польские предприятия -- международное разделение труда -- государство и бизнес -- модели бизнеса польских предприятий -- сетевой подход -- маркетинг пищевых продуктов -- інтернаціоналізація підприємств -- интернационализация предприятий
Анотація: Проведено порівняльний аналіз методології 10 науково-дослідних проектів інтернаціоналізації компанії, що фінансувалися Національним Центром Науки у Польщі. Представлений аналіз показує, що всі дослідження істотно розвили методологію проведення такого типу досліджень. Це стосується як вибору методу збору даних, так і наукової постановки завдань.


Дод.точки доступу:
Національний Центр Науки у Польщі \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)