Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дидактические принципы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Коляда, М. Г.
    Дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Г. Коляда // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 49-54. - Бібліографія : С.53-54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- дидактические принципы -- дидактичні принципи -- захист інформації -- защита информации -- информационная безопасность -- інформаційна безпека -- навчальний процес -- обучение -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- принципи навчання -- принципы обучения -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації -- управление информационной безопасностью -- управління інформаційною безпекою -- учебный процесс
Анотація: Розглянуті дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх спеціалістів із захисту інформації та управління інформаційною безпекою, а саме принципи: послідовності і циклічності, системності і систематичності навчання, спрямова ності вибору змісту, засобів та форм професійної підготовки за індивідуальною траєкторією учіння, максимального наближення до потреб, можливостей, особливостей індивіда, варіативності.


Знайти схожі

2.


    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы -- дидактичні принципи -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- навчальна діяльність -- навчальна ситуація -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- опанування дійсності -- освоение действительности -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- учебная деятельность -- учебная ситуация -- учебный процесс -- целостная педагогика -- цілісна педагогіка -- шестилетки -- шестилітки -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.

Перейти к внешнему ресурсу: Принципи опанування природних об'єктів дітьми

Знайти схожі

3.


    Скиба, Юрій (кандидат біологічних наук; докторант кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Дидактичні принципи підготовки майбутніх екологів до управлінської діяльності на засадах збалансованого розвитку / Ю. Скиба // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- екологічна освіта -- экологическое образование -- підготовка спеціалістів-екологів -- подготовка специалистов экологов -- принципи підготовкі екологів -- принципы подготовки экологов -- дидактичні принципи -- дидактические принципы -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- збалансований розвиток -- збалансированное развитие -- система екологічної освіти -- система экологического образования -- принципи навчання студентів -- принципы обучения студентов
Анотація: Розкрито сутність методики використання загальних дидактичних принципів та обгрунтовано доцільність впровадження специфічних принципів у процесі підготовки майбутніх екологів до управлінської діяльності на засадах збалансованого розвитку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Анохін, Віктор (кандидат технічних наук; старший науковий співробітник; доцент кафедри інформаційних систем; керівник програми підготовки електронних мультимедійних інтерактивних видань).
    Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів / В. Анохін // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 80-95 : рис.-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
персональні навчальні системи -- персональные учебные программы -- електронні ресурси -- электронные ресурсы -- мультимедійність видань -- мультимедийность изданий -- інтерактивність видань -- интерактивность изданий -- дидактичні принципи -- дидактические принципы -- інформаційні технології -- информационные технологии -- дидактичні принципи успішного навчання -- дидактические принципы успешного обучения -- електронні ресурси бібліотек -- электронные ресурсы библиотек -- бібліотеки ВНЗ -- библиотеки ВУЗ -- досвід університетів -- опыт университетов -- електронні видання -- электронные издания -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- електронні підручники -- электронные учебники -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Показани результати інтегрування класичних дидактичних принципів успішного навчання із сучасними інформаційними технологіями для підвищення ефективності самостійної роботи студентів у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця. Об'єднання здійснюється шляхом створення електронної бібліотеки та електронної системи управління навчанням, пристосованих до індивідуальної роботи студентів, наповнення їх інтерактивними мультимедійними навчальними ресурсами, які взаємодіють із користувачем, через метадані - з інформаційними системами і за допомогою звітів - з викладачем, та налаштування інтегрованого середовища на самостійну роботу. Таким чином вибудовується персональна навчальна система (ПНС). Основні дидактичні принципи, що повною мірою реалізуються в ПНС, - це принципи активності, наочності та доступності. Наукова новизна полягає в методиках підготовки інтерактивних навчальних ресурсів, їх інтеграції до ПНС, педагогічних налаштуваннях ПНС, а практична значущість отриманих наукових результатів - у їх упровадженні в систему самостійної роботи студентів.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\

Знайти схожі

5.


    Сікорський, Петро (доктор педагогічних наук; професор; Національний університет "Львівська політехніка").
    Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах [Текст] / П. Сікорський // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 44-50. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.28
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний -- контроль знань -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- навчальні предмети -- учебные предметы -- структура знаннєвих компонентів -- структура знаниевых компонентов -- форми підсумкового контролю -- формы итогового контроля -- дидактичні принципи -- дидактические принципы
Анотація: Для моделювання ефективних контрольно-оцінювальних систем обгрунтовується система дидактичних принципів. Критично проаналізовано 12-бальну шкалу оцінювання у середній школі та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)