Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дитячо-батьківські стосунки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кравченко, Т. В.
    Сім'я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- дети и родители -- детско-родительские отношения -- дитячо-батьківські стосунки -- діти і батьки -- семейное воспитание -- семья как социальная группа -- семья как социальный институт -- сімейне виховання -- сім'я як соціальна група -- сім'я як соціальний інститут -- социализация -- социализация детей -- социализация и семья -- соціалізація -- соціалізація дітей -- соціалізація і сім'я
Анотація: Розглянуті основні підходи до визначення сутності сім'ї як малої соціальної групи і соціального інституту, простежено взаємозв'язок між характером сімейного виховання та соціалізацієй дитини. Під сімейним вихованням розуміється не тільки спрямований в иховний вплив батьків на дитину, а й уся система внутрішньосімейних стосунків, за якої в дитини формуються ціннісні орієнтири, комплекс потреб, інтересів і звичок, типів соціальної поведінки. Важливість внутрішньосімейних стосунків як чинника соціаліз ації дитини зумовлена тим, що особливості їхнього прояву поступово закріплюються в поведінці дитини та стають моделлю взаємин з іншими людьми. Сім'я є першою й вагомою соціальною групою, в якій дитина опановує культуру, суспільні норми, моральні прави ла, навички індивідуальної, спільної й колективної діяльності.


Знайти схожі

2.


    Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 64-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
стосунки у родині -- отношения в семье -- виховання дітей -- воспитание детей -- робота з батьками -- работа с родителями -- проблемні діти -- проблемные дети -- фізичні покарання -- физические наказания -- обмеження санкцій -- ограничение санкций -- психологічні служби -- психологические службы -- принципи спілкування -- принципы общения -- дитячо-батьківські стосунки -- детско-родительские отношения -- метод наслідків -- метод последствий -- передавання відповідальності -- передача ответственности -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розкрито досвід роботи педагогічного колективу та психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318, яка спрямована на підвищення рівня психологіно-педагогічної обізнаності батьків учнів, їх педагогічної культури з метою формування позитивних дитячо-батьківських стосунків у сім'ї.


Дод.точки доступу:
Порох, Людмила (директор гімнахії "Міленіум " № 318; заслужений працівник освіти України); Міленіум, авторська експериментальна школа
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Кравченко, Т. В.
    Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 11-16. - Література : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти -- батьки і школа -- батьківська компетентність -- вибір професії -- виховання старшокласників -- воспитание старшеклассников -- выбор профессии -- дети и родители -- детско-родительские отношения -- дитячо-батьківські стосунки -- діти і батьки -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопредление молодежи -- психологическое сопровождение -- психологічний супровід -- психолого-педагогическое сопровождение -- психолого-педагогічний супровід -- родительская компетентность -- родительское воспитание -- родительское поведение -- сотрудничество педагогов с родителями -- старшеклассники -- старшокласники -- формы работы с родителями
Анотація: Автор статті детально розглядає питання професійного самовизначення старшокласників, відмінність процесу самовизначення від більш вузького та конкретного процесу професійного вибору. Головна увага приділена ролі батьків та сім'ї у професійному самовиз наченні молодої людини (підлітка). Автор статті пропонує розроблену програму психолого-педагогічного супроводу формування батьківської компетентності з професійного самовизначення старшокласників.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)