Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=дитячо-батьківські стосунки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Кравченко, Т. В.
Сім'я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання
--
воспитание
--
дети и родители
--
детско-родительские отношения
--
дитячо
-
батьківські
стосунки
--
діти і батьки
--
семейное воспитание
--
семья как социальная группа
--
семья как социальный институт
--
сімейне виховання
--
сім'я як соціальна група
--
сім'я як соціальний інститут
--
социализация
--
социализация детей
--
социализация и семья
--
соціалізація
--
соціалізація дітей
--
соціалізація і сім'я
Анотація:
Розглянуті основні підходи до визначення сутності сім'ї як малої соціальної групи і соціального інституту, простежено взаємозв'язок між характером сімейного виховання та соціалізацієй дитини. Під сімейним вихованням розуміється не тільки спрямований в иховний вплив батьків на дитину, а й уся система внутрішньосімейних стосунків, за якої в дитини формуються ціннісні орієнтири, комплекс потреб, інтересів і звичок, типів соціальної поведінки. Важливість внутрішньосімейних стосунків як чинника соціаліз ації дитини зумовлена тим, що особливості їхнього прояву поступово закріплюються в поведінці дитини та стають моделлю взаємин з іншими людьми. Сім'я є першою й вагомою соціальною групою, в якій дитина опановує культуру, суспільні норми, моральні прави ла, навички індивідуальної, спільної й колективної діяльності.
Знайти схожі
>
2.
Максимова, Наталія
(доктор психологічних наук; професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
Роль школи у формуванні позитивних
дитячо
-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 4/5
. - С. 64-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
стосунки
у родині
--
отношения в семье
--
виховання дітей
--
воспитание детей
--
робота з батьками
--
работа с родителями
--
проблемні діти
--
проблемные дети
--
фізичні покарання
--
физические наказания
--
обмеження санкцій
--
ограничение санкций
--
психологічні служби
--
психологические службы
--
принципи спілкування
--
принципы общения
--
дитячо
-
батьківські
стосунки
--
детско-родительские отношения
--
метод наслідків
--
метод последствий
--
передавання відповідальності
--
передача ответственности
--
тренінгові заняття
--
тренинговые занятия
--
досвід шкіл
--
опыт школ
Анотація:
Розкрито досвід роботи педагогічного колективу та психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318, яка спрямована на підвищення рівня психологіно-педагогічної обізнаності батьків учнів, їх педагогічної культури з метою формування позитивних
дитячо
-батьківських стосунків у сім'ї.
Дод.точки доступу:
Порох, Людмила (директор гімнахії "Міленіум " № 318; заслужений працівник освіти України); Міленіум, авторська експериментальна школа
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Кравченко, Т. В.
Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 11-16. - Література : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти
--
батьки і школа
--
батьківська компетентність
--
вибір професії
--
виховання старшокласників
--
воспитание старшеклассников
--
выбор профессии
--
дети и родители
--
детско-родительские отношения
--
дитячо
-
батьківські
стосунки
--
діти і батьки
--
професійне самовизначення
--
профессиональное самоопредление молодежи
--
психологическое сопровождение
--
психологічний супровід
--
психолого-педагогическое сопровождение
--
психолого-педагогічний супровід
--
родительская компетентность
--
родительское воспитание
--
родительское поведение
--
сотрудничество педагогов с родителями
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
формы работы с родителями
Анотація:
Автор статті детально розглядає питання професійного самовизначення старшокласників, відмінність процесу самовизначення від більш вузького та конкретного процесу професійного вибору. Головна увага приділена ролі батьків та сім'ї у професійному самовиз наченні молодої людини (підлітка). Автор статті пропонує розроблену програму психолого-педагогічного супроводу формування батьківської компетентності з професійного самовизначення старшокласників.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)