Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=додаткова освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Жубинська, Марина (вчитель англійської мови; спеціаліст першої категорії).
    Вивчення англійської мови у рамках додаткової освіти школи повного дня / М. Жубинська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 69-70. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня -- учбові предмети -- англійська мова -- додаткова освіта -- досвід гімназій -- школы полного дня -- учебные предметы -- английский язык -- дополнительное образование -- опыт гимназий -- бизнес-курсы -- бізнес-курси
Анотація: Про організацію додаткової освіти у гімназії "Ерудит" та про вивчення бізнес-курсу англійської мови.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Стеблянский, Н.
    Корпоративный университет как инструмент управления изменениями / Н. Стеблянский // Мир трансп. - 2010. - № 4. - С. 136-141
УДК
Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ
   ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- КОРПОРАТИВНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ -- НЕПРЕРЫВНОЕ ОБУЧЕНИЕ -- КОРПОРАТИВНАЯ СТРАТЕГИЯ -- КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПЕРСОНАЛА -- ДОДАТКОВА ОСВІТА -- КОРПОРАТИВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ -- БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ -- КОРПОРАТИВНА СТРАТЕГІЯ -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Завьялова, А. Г.
    Поиск адекватных технологий обучения иностранному языку в системе дополнительного образования / А. Г. Завьялова // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 1. - С. 60-67. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Методика викладання

   Высшее образование

   Методика преподавания

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- дополнительное образование -- технология обучения -- иностранные языки -- педагогическая психология -- вища освіта -- додаткова освіта -- технологія навчання -- іноземні мови -- педагогічна психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Стригуль, М. В.
    Друга вища освіта та додаткова освіта як чинники розвитку комерціалізації в українській вищій освіті / М. В. Стригуль // Грані. - 2017. - № 4. - С. 5-9. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- второе высшее образование -- высшее образование -- додаткова освіта -- дополнительное образование -- друга вища освіта -- комерціалізація вищої освіти -- коммерциализация высшего образования -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социология высшей школы -- социология образования -- соціологія вищої школи -- соціологія освіти -- освітні послуги -- образовательные услуги -- додаткові послуги -- дополнительные услуги
Анотація: Звертається увага на сутність та особливості комерціалізації в системі вищої освіти України. Зазначається, що кoмерціaлізaція в умoвaх суспільствa спoживaння є сoціaльним прoцесoм перетвoрення знaнь нa тoвaр чи пoслугу, a відтaк зaбезпечує пoсилення впливу ринкoвих віднoсин нa мету тa зaвдaння вищoї oсвіти, сприяє зрoстaнню знaчущoсті знaнь як ресурсу екoнoмічнoгo рoзвитку тa фoкусується в кoнцепції укoрінення aкaдемічнoгo кaпітaлізму тa ствoрення університетів ринкoвoгo типу і підприємницьких університетів, які зaбезпечують динaмічний рoзвитoк екoнoміки, зaснoвaнoї нa знaннях. Визнaчaючи суть укрaїнськoї фoрми кoмерціaлізaції, відзнaчaється суттєвa рoль дoдaткoвoї тa другoї вищoї oсвіти ( тoбтo нaявність різнoмaнітних oсвітніх фoрм, щo дaє змoгу університету oтримaти прибутoк у грoшoвій фoрмі). Укрaїнськa мoдель кoмерціaлізaції, якa реaлізується у вищій oсвіті, відрізняється від aмерикaнськoї тa зaхіднoєврoпейськoї, пo-перше, спрямoвaністю нa фінaнсoву прибуткoвість, a не нa екoнoмізaцію інтелектуaльнoгo прибутку; пo-друге, свoєрідним типoм спoживaцькoї пoведінки – кoнсюмеризмoм, якa зaбезпечує зрoстaння дoхoднoсті вищих нaвчaльних зaклaдів швидше зa рaхунoк різнoмaнітних дoдaткoвих пoслуг (тренінги, курси підвищення квaліфікaції, додаткова освіта, відпрaцювaння зaнять, пересклaдaння зaліків тoщo).

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Грані_2017_4\1.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)