Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=додаткова освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Жубинська, Марина
(вчитель англійської мови; спеціаліст першої категорії).
Вивчення англійської мови у рамках додаткової освіти школи повного дня / М. Жубинська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 7
. - С. 69-70. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня
--
учбові предмети
--
англійська мова
--
додаткова
освіта
--
досвід гімназій
--
школы полного дня
--
учебные предметы
--
английский язык
--
дополнительное образование
--
опыт гимназий
--
бизнес-курсы
--
бізнес-курси
Анотація:
Про організацію додаткової освіти у гімназії "Ерудит" та про вивчення бізнес-курсу англійської мови.
Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Стеблянский, Н.
Корпоративный университет как инструмент управления изменениями / Н. Стеблянский> // Мир трансп. - 2010. -
№ 4
. - С. 136-141
УДК
378:656.2
Рубрики:
ОБРАЗОВАНИЕ
ОСВІТА
Кл.слова (ненормовані):
ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
--
КОРПОРАТИВНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
--
НЕПРЕРЫВНОЕ ОБУЧЕНИЕ
--
КОРПОРАТИВНАЯ СТРАТЕГИЯ
--
КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПЕРСОНАЛА
--
ДОДАТКОВА
ОСВІТА
--
КОРПОРАТИВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
--
БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ
--
КОРПОРАТИВНА СТРАТЕГІЯ
--
КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Завьялова, А. Г.
Поиск адекватных технологий обучения иностранному языку в системе дополнительного образования / А. Г. Завьялова> // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. -
№ 1
. - С. 60-67. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378.147
Рубрики:
Вища
освіта
Методика викладання
Высшее образование
Методика преподавания
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
дополнительное образование
--
технология обучения
--
иностранные языки
--
педагогическая психология
--
вища
освіта
--
додаткова
освіта
--
технологія навчання
--
іноземні мови
--
педагогічна психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Стригуль, М. В.
Друга вища
освіта
та
додаткова
освіта
як чинники розвитку комерціалізації в українській вищій освіті / М. В. Стригуль> // Грані. - 2017. -
№ 4
. - С. 5-9. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.74:37
Рубрики:
Социология
Соціологія
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
второе высшее образование
--
высшее образование
--
додаткова
освіта
--
дополнительное образование
--
друга вища
освіта
--
комерціалізація вищої освіти
--
коммерциализация высшего образования
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
социология высшей школы
--
социология образования
--
соціологія вищої школи
--
соціологія освіти
--
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
додаткові послуги
--
дополнительные услуги
Анотація:
Звертається увага на сутність та особливості комерціалізації в системі вищої освіти України. Зазначається, що кoмерціaлізaція в умoвaх суспільствa спoживaння є сoціaльним прoцесoм перетвoрення знaнь нa тoвaр чи пoслугу, a відтaк зaбезпечує пoсилення впливу ринкoвих віднoсин нa мету тa зaвдaння вищoї oсвіти, сприяє зрoстaнню знaчущoсті знaнь як ресурсу екoнoмічнoгo рoзвитку тa фoкусується в кoнцепції укoрінення aкaдемічнoгo кaпітaлізму тa ствoрення університетів ринкoвoгo типу і підприємницьких університетів, які зaбезпечують динaмічний рoзвитoк екoнoміки, зaснoвaнoї нa знaннях. Визнaчaючи суть укрaїнськoї фoрми кoмерціaлізaції, відзнaчaється суттєвa рoль дoдaткoвoї тa другoї вищoї oсвіти ( тoбтo нaявність різнoмaнітних oсвітніх фoрм, щo дaє змoгу університету oтримaти прибутoк у грoшoвій фoрмі). Укрaїнськa мoдель кoмерціaлізaції, якa реaлізується у вищій oсвіті, відрізняється від aмерикaнськoї тa зaхіднoєврoпейськoї, пo-перше, спрямoвaністю нa фінaнсoву прибуткoвість, a не нa екoнoмізaцію інтелектуaльнoгo прибутку; пo-друге, свoєрідним типoм спoживaцькoї пoведінки – кoнсюмеризмoм, якa зaбезпечує зрoстaння дoхoднoсті вищих нaвчaльних зaклaдів швидше зa рaхунoк різнoмaнітних дoдaткoвих пoслуг (тренінги, курси підвищення квaліфікaції,
додаткова
освіта
, відпрaцювaння зaнять, пересклaдaння зaліків тoщo).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Грані_2017_4\1.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)