Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=докторантура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.


Знайти схожі

2.


    Бірюкова, М. (проректор з науково-дослідницької роботи Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; кандидат соціологічних наук; доцент).
    Аспірантура і докторантура як механізми формування інтелектуального потенціалу держави / М. Бірюкова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 52-59
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- наукові звання -- наукові дослідження -- освітні системи -- підготовка наукових кадрів -- аспіранти -- докторанти -- высшее образование -- ВНЗ -- ВУЗы -- научные звания -- научные исследования -- образовательные системы -- подготовка научных кадров -- аспиранты
Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням розвитку аспірантури та докторантури як показників механизмів розвитку інтелектуального та наукового потенціалу навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Народна українська академія \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Онищенко, Олексій (академик НАН України; головний науковий співробітник ).
    Національна бібліотека України імені В. I. Вернадського як центр підготовки кадрів вищої кваліфікації та розвитку нових наукових напрямів у бібліотечній та архівній галузі в Україні (1993–2018) [Текст]. 1. Становлення та розвиток системи підготовки кадрів вищої кваліфікації в Національній бібліотеці України імені В. I. Вернадського у 1993–2010 рр. / О. Онищенко, Л. Дубровіна // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 48-58. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Організація бібліотечної справи

   Организация библиотечного дела

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
національні бібліотеки -- национальные библиотеки -- бібліотечна освіта -- библиотечное образование -- підготовка бібліотечних кадрів вищої кваліфікації -- подготовка библиотечных кадров высшей квалификации -- історія підготовки бібліотечних кадрів -- история подготовки библиотечных кадров -- бібліотечні спеціальності -- библиотечные специальности -- аспірантура -- аспирантура -- докторантура -- спеціалізовані вчені ради -- специализированные ученые советы -- ученые советы -- вчені ради -- дисертаційні дослідження -- диссертационные исследования -- документознавство -- документоведение -- архівознавство -- бібліотекознавство -- библиотековедение -- архивоведение
Анотація: Розглядається історія підготовки кадрів вищої кваліфікації в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського, що розпочалася у період незалежності України. Висвітлюється діяльність спеціалізованих вчених рад із захисту кандидатських та докторських дисертацій у галузі історичних, філологічних, технічних наук та соціальних комунікацій за спеціальностями «книгознавство, бібліотекознавство, бібліографознавство», «документознавство, архівознавство», «інформаційні системи та процеси, бібліотечні системи та мережі», «інформаційні технології», «структурна, прикладна та математична лінгвістика». Наводяться відомості про членів спеціалізованих вчених рад. Окреслені етапи розвитку системи підготовки кадрів, її реформування, охарактеризовано нормативно-правові положення, якими керуються наукові установи та колективи. Доводиться, що підготовка кадрів вищої кваліфікації в бібліотечній галузі відбувалася у руслі нових пріоритетів діяльності НБУВ як науково-дослідницького інституту, представлена різними напрямами в галузі історії, теорії і практики діяльності бібліотек, у рамках виконання нею національних та наукових функцій. Відзначено процеси інтеграції наукових знань, спеціальностей, аналізується проблематика, що розвивається у Бібліотеці в нових суспільних умовах, з часу проголошення незалеж- ної України, два її магістральні напрями: трансформація діяльності бібліотеки в інформаційному суспільстві; вивчення, збереження, введення у науковий обіг рукописної та книжкової спадщини.



Дод.точки доступу:
Дубровіна, Любов (член-кореспондент НАН України; директор ); Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)