Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=дружелюбность<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Вонгліді, Кевін
(PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
Фактори, що визначають намір іноземних туристів повернутися до країни [Текст] : за даними опитування у Бангкоку, Таїланд / К. Вонгліді> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 1020-123 : табл,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.13:379.85
ББК
65.433(5ТАЇ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Таиланд
Таїланд
Бангкок
Кл.слова (ненормовані):
гостеприимство
--
гостинність
--
дружелюбность
--
доброзичливість
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
иностранные туристы
--
іноземні туристи
--
намерение туристов вернуться
--
намір туристів повернутися
--
удовлетворенность пользователей
--
задоволеність споживчів
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
факторы влияния
--
фактори впливу
--
ценовая приемлемость
--
цінова прийнятність
Анотація:
Поставлено за мету визначити фактори, що впливають на намір іноземних туристів повернутися до країни ще раз. Вибірка дослідження – 400 іноземних туристів в аеропорту м. Бангкок, Таїланд, обрані випадковим методом. Чоловіки та жінки представлені у виборці в однаковій пропорції. Результати ранжування факторів впливу виявили, що три найбільш значущі фактори для туристів – це гостинність, доброзичливість місцевих та різноманіття національної кухні. Три найменш значущі фактори – це транспорт, багатство природи та різноманіття пам’яток. Крім того, за результатами більш детальних інтерв’ю з обраними респондентами, ключовими факторами впливу стали прийнятні ціни, доброзичливість місцевого населення та різноманіття національної кухні.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)