Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=електронна реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   65.39-2
   К 20


    Капинус, Л. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 291-295 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
искусственный интеллект -- штучний інтелект -- электронная реклама -- електронна реклама -- інформаційні технології в економіці -- информационные технологии в рекламе -- інтелектуальна реклама -- интеллектувальная реклама -- інтернет-реклама -- интернет-реклама -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг
Анотація: На основі теоретичних досліджень визначено новий підхід у розвитку реклами: "електрона реклама зі штучним інтелектом". Також розроблено модель електронної реклами, що наділена штучним інтелектом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Філіповіч, Олена (старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
баннеры -- банери -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- инфорпмационные технологии -- інформаційні технології -- пол -- стать -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- пугающая реклама -- лякаюча реклама -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- сексуальна реклама -- сексуальна реклама -- социальная реклама -- соціальна реклама -- электронная реклама -- електронна реклама -- юмористическая реклама -- гумористична реклама
Анотація: Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)

Знайти схожі

3.


    Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе (старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
    Оцінювання ставлення споживачів до онлайн-реклами в сервісному контексті / Бласкес-Ресіно Х.Х. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 212-223 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- INTERNET -- Интернет -- глобальная информационная сеть -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- информационные сервисы -- інформаційні сервіси -- коммерческий контент -- комерційний контент -- онлайн-реклама -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительское восприятие рекламы -- споживче сприйняття реклами -- рекламные форматы -- рекламні формати -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- электронная реклама -- електронна реклама
Анотація: У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)