Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=загальнокультурна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Шевченко, Зоя (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / З. Шевченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 24-30. - Література : С.29-30 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
барокко в украинской литературе -- бароко в українській літературі -- загальнокультурна компетентність -- культурологическая линия содержания образования -- культурологічна змістова лінія освіти -- общекультурная компетентность -- общекультурная компетенция -- украинская литература -- українська література -- факультативні заняття -- факультативные занятия -- допрофильная подготовка -- допрофільна підготовка
Анотація: Розглядається проблема підвищення загальнокультурного рівня підростаючого покоління у процесі вивчення української літератури доби бароко в умовах допрофільної підготовки.


Знайти схожі

2.


    Рудишин, С. Д.
    Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Література : С. 75 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- загальна навчальна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- культурний розвиток -- культурное развитие -- образовательные системы -- общая учебная компетентность -- общекультурная компетентность -- освітні системи -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- системний підхід у навчанні -- системный подход в образовании
Анотація: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\12.pdf

Знайти схожі

3.


    Мотичак, Микола (викладач історії та суспільних дисциплін; спеціаліст вищої категорії; Львівський коледж будівництва, архітетури та дизайну).
    Формування навчально-пізнавальної компетентності на заняттях історії [Текст] / М. Мотичак // Історія в школі. - 2015. - № 3-4. - С. 32-41. - Бібліогр.: с. 41. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

    Київська Русь

    Киевская Русь

    Галицько-Волинське князівство

    Галицко-Волынское княжество

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- пізнавальна компетентність -- познавательная компетентность -- формування пізнавальної компетентності -- формирование познавательной компетентности -- розробки уроків -- разработки уроков -- загальнонаукова компетентність -- общенаучная компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- громадянська компетентність -- гражданская компетентность -- уміння вчитися -- умение учиться -- навчально-пізнавальна компетентність -- учебно-познавательная компетентность -- утворення Київської Русі -- образование Киевской Руси -- хрещення Русі -- крещение Руси -- історія України -- история Украины
Анотація: Викладання історії України як обов'язкова частина формування навчально-пізнавальної компетенції школярів, проілюстрована розробками уроків з тем: "Утворення Київської Русі", та "Галицько-Волинське князівство".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Історія_в_шк_2015_3-4\8.pdf

Дод.точки доступу:
Олег (древне-русский князь ; ?-912) \о нем\; Володимир, Великий (князь) \про нього\; Данило, Романович (князь Галицький) \о нем\; Повість минулих літ; літопис \о произв.\; Галицько-Волинський літопис \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури ).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 1. - С. 7-11. - Початок. Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- языковая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- криза літературної освіти -- кризис литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- общеобразовательная школа -- загальноосвітня школа
Анотація: Розглянуто принципи викладання літератури в умовах інформаційного суспільства та породженої ним "кліпової свідомості" дітей.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

5.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- кризи літературної освіти -- кризисы литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- літературна освіта -- литературное образование -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- розвантаження навчальних програм -- разгрузка учебных программ -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальна програми з літератури -- учебные программы по литературе -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- принцип націєцентризму -- принцип нациецентризма -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- принцип орієнтації на вікові особливості учнів -- принцип ориентации на возрастные особенности учеников -- вимоги до аналізу літературного твору -- требвания к анализу литературного произведения -- метод повільного читання художніх текстів -- метод медленного чтения художественных текстов -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- формування медіаграмотності в учнів -- формирование медиаграмотноси у учеников -- медіаекологічна свідомість -- медиаэкологическое сознание -- формування медіаекологічної свідомості в учнів -- формирование медиаэкологическго сознания у учеников -- навчальні есеї -- учебные эссе -- компетентності вчителя-словесника -- компетентности учителя-словесника -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- вимоги до підручників -- требования к учебникам -- вивчення біографій письмеників -- изучение биографий писателей -- навчальні посібники -- учебные пособия -- аудіовізуальні навчальні посібники -- аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Афійчук, Юлія (завідувач кафедри природничих дисциплін; учитель математики).
    Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 40-45 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- жизненная компетентность -- акмеологічний простір ліцею -- акмеологическое пространство лицея -- самоосвітня компетентність -- самообразовательная компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекултурная компетентность -- здоров'язбережувальна компетентність -- здоровьесберегающая компетентность -- соціальна компетентність -- социальная компетентность -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- информационно-коммуникационная компетентность -- підприємницька компетентність -- предпринимательская компетентность -- професійна компетентність вчителів -- профессиональная компетентность учителей -- учителя-естествоведы -- вчителі-природничники
Анотація: Досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природничника у контексті становлення та розвитку життєво компетентного учня. Розглянуто модель розвитку професійної компетентності вчителя-природничника в акмеологічному просторі Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Доведено, що на сучасномк етапі реформування освіти в Україні варто враховувати досвід навчальних закладів, а також здійснювати подальше вдосконалення змісту, структури та технології викладання циклу природничих дисциплін з урахуванням потреб особистості учня.


Дод.точки доступу:
Шеремет, Тетяна (учитель біології)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)