Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=загальнокультурна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Шевченко, Зоя
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 24-30. - Література : С.29-30 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
барокко в украинской литературе
--
бароко в українській літературі
--
загальнокультурна
компетентність
--
культурологическая линия содержания образования
--
культурологічна змістова лінія освіти
--
общекультурная компетентность
--
общекультурная компетенция
--
украинская литература
--
українська література
--
факультативні заняття
--
факультативные занятия
--
допрофильная подготовка
--
допрофільна підготовка
Анотація:
Розглядається проблема підвищення загальнокультурного рівня підростаючого покоління у процесі вивчення української літератури доби бароко в умовах допрофільної підготовки.
Знайти схожі
>
2.
Рудишин, С. Д.
Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість,
компетентність
, національні цінності / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 69-75. - Література : С. 75 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта України
--
высшее образование Украины
--
загальна навчальна
компетентність
--
загальнокультурна
компетентність
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентністне навчання
--
компетентність
--
компетентностный подход в образовании
--
компетенции
--
компетенції
--
культурний розвиток
--
культурное развитие
--
образовательные системы
--
общая учебная компетентность
--
общекультурная компетентность
--
освітні системи
--
педагогическая компетентность
--
педагогічна
компетентність
--
системний підхід у навчанні
--
системный подход в образовании
Анотація:
Орієнтована на
компетентність
освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\12.pdf
Знайти схожі
>
3.
Мотичак, Микола
(викладач історії та суспільних дисциплін; спеціаліст вищої категорії; Львівський коледж будівництва, архітетури та дизайну).
Формування навчально-пізнавальної компетентності на заняттях історії [Текст] / М. Мотичак> // Історія в школі. - 2015. -
№ 3-4
. - С. 32-41. - Бібліогр.: с. 41. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.266.3
Рубрики:
Методика викладання історії
Методика преподавания истории
Україна
Украина
Київська Русь
Киевская Русь
Галицько-Волинське князівство
Галицко-Волынское княжество
Кл.слова (ненормовані):
викладання історії
--
преподавание истории
--
пізнавальна
компетентність
--
познавательная компетентность
--
формування пізнавальної компетентності
--
формирование познавательной компетентности
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
загальнонаукова
компетентність
--
общенаучная компетентность
--
загальнокультурна
компетентність
--
общекультурная компетентность
--
громадянська
компетентність
--
гражданская компетентность
--
уміння вчитися
--
умение учиться
--
навчально-пізнавальна
компетентність
--
учебно-познавательная компетентность
--
утворення Київської Русі
--
образование Киевской Руси
--
хрещення Русі
--
крещение Руси
--
історія України
--
история Украины
Анотація:
Викладання історії України як обов'язкова частина формування навчально-пізнавальної компетенції школярів, проілюстрована розробками уроків з тем: "Утворення Київської Русі", та "Галицько-Волинське князівство".
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Історія_в_шк_2015_3-4\8.pdf
Дод.точки доступу:
Олег (древне-русский князь ; ?-912) \о нем\; Володимир, Великий (князь) \про нього\; Данило, Романович (князь Галицький) \о нем\; Повість минулих літ; літопис \о произв.\; Галицько-Волинський літопис \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Клочек, Григорій
(професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури ).
Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. -
№ 1
. - С. 7-11. - Початок. Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.3(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури
--
преподавание украинской литературы
--
освіта в Україні
--
образование в Украине
--
реформування освіти
--
реформирование образования
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
мовленнєва
компетентність
--
языковая компетентность
--
загальнокультурна
компетентність
--
общекультурная компетентность
--
історія викладання літератури
--
история преподавания литературы
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
історико-літературний принцип викладання літератури
--
историко-литературный принцип преподавания литературы
--
криза літературної освіти
--
кризис литературного образования
--
виховний потенціал літератури
--
воспитательный потенциал литературы
--
кліпова свідомість
--
клиповое сознание
--
общеобразовательная школа
--
загальноосвітня школа
Анотація:
Розглянуто принципи викладання літератури в умовах інформаційного суспільства та породженої ним "кліпової свідомості" дітей.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Клочек, Григорій
(професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек> // Дивослово. - 2017. -
№ 2
. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури
--
преподавание украинской литературы
--
освіта в Україні
--
образование в Украине
--
реформування освіти
--
реформирование образования
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
мовленнєва
компетентність
--
речевая компетентность
--
загальнокультурна
компетентність
--
общекультурная компетентность
--
історія викладання літератури
--
история преподавания литературы
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
історико-літературний принцип викладання літератури
--
историко-литературный принцип преподавания литературы
--
кризи літературної освіти
--
кризисы литературного образования
--
виховний потенціал літератури
--
воспитательный потенциал литературы
--
кліпова свідомість
--
клиповое сознание
--
літературна освіта
--
литературное образование
--
міжпредметна інтеграція
--
межпредметная интеграция
--
розвантаження навчальних програм
--
разгрузка учебных программ
--
читацька
компетентність
--
читательская компетентность
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
навчальна програми з літератури
--
учебные программы по литературе
--
принципи побудови навчальних програм
--
принципы построения учебных программ
--
принцип націєцентризму
--
принцип нациецентризма
--
патріотичне виховання
--
патриотическое воспитание
--
національне виховання
--
национальное воспитание
--
принцип орієнтації на вікові особливості учнів
--
принцип ориентации на возрастные особенности учеников
--
вимоги до аналізу літературного твору
--
требвания к анализу литературного произведения
--
метод повільного читання художніх текстів
--
метод медленного чтения художественных текстов
--
медіаграмотність
--
медиаграмотность
--
формування медіаграмотності в учнів
--
формирование медиаграмотноси у учеников
--
медіаекологічна свідомість
--
медиаэкологическое сознание
--
формування медіаекологічної свідомості в учнів
--
формирование медиаэкологическго сознания у учеников
--
навчальні есеї
--
учебные эссе
--
компетентності вчителя-словесника
--
компетентности учителя-словесника
--
аналіз літературного твору
--
анализ литературного произведения
--
вимоги до підручників
--
требования к учебникам
--
вивчення біографій письмеників
--
изучение биографий писателей
--
навчальні посібники
--
учебные пособия
--
аудіовізуальні навчальні посібники
--
аудиовизуальные учебные пособия
Анотація:
Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Афійчук, Юлія
(завідувач кафедри природничих дисциплін; учитель математики).
Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 5/6
. - С. 40-45 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
життєва
компетентність
--
жизненная компетентность
--
акмеологічний простір ліцею
--
акмеологическое пространство лицея
--
самоосвітня
компетентність
--
самообразовательная компетентность
--
загальнокультурна
компетентність
--
общекултурная компетентность
--
здоров'язбережувальна
компетентність
--
здоровьесберегающая компетентность
--
соціальна
компетентність
--
социальная компетентность
--
інформаційно-комунікаційна
компетентність
--
информационно-коммуникационная компетентность
--
підприємницька
компетентність
--
предпринимательская компетентность
--
професійна
компетентність
вчителів
--
профессиональная компетентность учителей
--
учителя-естествоведы
--
вчителі-природничники
Анотація:
Досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природничника у контексті становлення та розвитку життєво компетентного учня. Розглянуто модель розвитку професійної компетентності вчителя-природничника в акмеологічному просторі Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Доведено, що на сучасномк етапі реформування освіти в Україні варто враховувати досвід навчальних закладів, а також здійснювати подальше вдосконалення змісту, структури та технології викладання циклу природничих дисциплін з урахуванням потреб особистості учня.
Дод.точки доступу:
Шеремет, Тетяна (учитель біології)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)