Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зарубежные рынки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Семів, Сергій Романович (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародних економічних відносин).
    Пріоритети розвитку зовнішньоторгівельної діяльності споживчої кооперації України на регіональному рівні / С. Р. Семів // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка торгівлі
   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
споживча кооперація -- потребительская кооперация -- зовнішньоторгівельна діяльність -- внешнеторговая деятельность -- зовнішньоторгівельна інфраструктура -- внешнеторговая инфраструктура -- конкурентноспроможність споживчої кооперації -- конкурентноспособность потребительской кооперации -- кооперативний сектор -- кооперативный сектор -- відкрита економіка -- открытая экономика -- міжнародна інтеграція -- международная интеграция -- експортні операції споживчої кооперації -- экспортные операции потребительской кооперации -- регіональна економіка -- региональная экономика -- матриця сегментації облспоживспілок -- матрица сегментации облпотребсоюзов -- закордонні ринки -- зарубежные рынки -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- ЗЕД -- ВЭД -- диверсифікація діяльності облспоживспілок -- диверсификация деятельности облпотребсоюзов -- транскордонне співробітництво -- транскордонное сотрудничество
Анотація: Проаналізовано сучасний стан та проблеми розвитку зовнішньоторгівельного співробітництва підприємств та організацій споживчої кооперації України. Розглянуто тенденції та особливості здійснення зовнішньоторгівельних операцій на рівні обласних кооперативних організацій. Визначено механізми посилення конкурентноспроможності споживчої кооперації на зовнішньому ринку з врахуванням регіональних конкурентних відмінностей.

Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА

Знайти схожі

2.


    Благун, Іван Степанович (завідувач кафедри економічної кібернетики Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; м.Івано-Франківськ; Україна; доктор економічних наук; професор; Заслужений діяч науки і техніки України).
    Функціональний взаємозв'язок рівня інтернаціоналізації та її фінансових результатів : теоретичне узагальнення та практична інтерпретація (за даними підприємств Львівської області) / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 457-466 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(45)с + 65.298(4УКР-4ЛЕВ)г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Финансы внешнеэкономической деятельности предприятий, 2006-2013 гг.

   Фінанси зовнішньоекономічної діяльності підприємств, 2006-2013 рр.

   Украина
    Україна

    Львовская область

    Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
зарубежные рынки -- зарубіжні ринки -- интернационализация -- інтернаціоналізація -- экономика предприятий -- економіка підприємств -- системные взаимосвязи -- финансовые результаты деятельности -- фінансові результати діяльності
Анотація: Систематизовано теоретичні підходи до визначення взаємозв’язку між рівнем інтернаціоналізації та її фінансовими результатами. Обґрунтовано допустимість існування кожного з типів взаємозв’язку. Базуючись на даних фінансової звітності підприємств Львівської області, що здійснюють діяльність на закордонних ринках, підтверджено існування різних типів функціонального взаємозв’язку між рівнем інтернаціоналізації та її фінансовими результатами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ільчук, Павло Григорович (доцент кафедри фінансів Інституту економіки і менеджменту Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат економічних наук; доцент)

Знайти схожі

3.


    Карабаза, Ірина Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг).
    Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 41-49 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- аналітична методологія -- бенчмаркинг-анализ -- бенчмаркінг-аналіз -- зарубежные рынки -- зарубіжні ринки -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- международные маркетинговые стратегии -- міжнародні маркетингові стратегії -- потенциальные сбытовые зоны -- потенційні зони збуту -- ритейлеры -- рітейлери -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- собственные торговые марки -- власні торговельні марки -- супермаркеты -- супермаркети
Анотація: Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній-лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Єгорова, Ірина Геннадіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг); Aldi, немецкая компания в сфере розничної торговли \о ней\АТБ-Маркет, торговая сеть \о ней\; Walvfrt, американская компания в сфере розничної торговли \о ней\; Сильпо, сеть супермаркетов \о нем\

Знайти схожі

4.


    Аі Тран Хуу (PhD; викладач факультету економіки Університету Ван Хуен; Хо Ши Мін; В'єтнам).
    Торговельні бар''єри в міжнародному експорті морепродуктів [Текст] / Аі Тран Хуу // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 68-79 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(5В'Є)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория внешней торговли

   Теорія зовнішньої торгівлі

   Вьетнам
    В'єтнам

    США

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- вьетнамские товаропризводители -- в'єтнамські товаровиробниуи -- ВЭД -- ЗЕД -- дистрибуция -- дистрибуція -- зарубежные рынки -- зарубіжні ринки -- логистические барьеры -- логістичні бар'єри -- морепродукты -- морепродукти -- експорт морепродуктів -- экспорт морепродуктов -- продуктовые барьеры -- продуктові бар'єри -- процедурные барьеры -- процедурні бар'єри -- технологические барьеры -- технологічні бар'єри -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- экспортные барьеры -- еспортні бар'єри
Анотація: Представлено основні бар'єри в експорті та емпіричним шляхом продемонстровано їх вплив на експорт морепродуктів в'єтнамськими компаніями, що намагаються вийти на ринок США. Вплив бар'єрів досліджено за групами — продуктові бар'єри, технологічні, логістичні та процедурні бар'єри, бар'єри в дистрибуції. Надано рекомендації стосовно подолання всіх описаних бар'єрів у реальній практиці експорту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

5.


    Бойко, Олена Олександрівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємництва та міжнародної економіки Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ).
    Розробка вітчизняними підприємствами стратегії виходу на нові зарубіжні ринки [Текст] / О. О. Бойко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 31-40 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.298(4УКР)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Внешнеэкономическая деятельность предприятий, 2014 г.

   Зовнішньоекономічна діяльність підприємств, 2014 р.

   Украина
    Україна

    Винницкая область

    Вінницька область

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- азиатские страны -- азійські країни -- АПК -- сельское хозяйство -- сільське господарство -- внеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- выход на новые рынки -- вихід на нові ринки -- географическая отдаленность -- географічна віддаленість -- европейские рынки -- європейські ринки -- зарубежные рынки -- зарубіжні ринки -- культурно-религиозные преграды -- культурно-релігійні перешкоди -- машиностроение -- машинобудування -- первоочередные стратегические меры -- першочергові стратегічні заходи -- переориентация производства -- переорієнтація виробництва -- политические риски -- політичні ризики -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- украинские предприятия -- українські підприємства -- черная металлургия -- чорна металургія -- экспортоориентированные отрасли -- експортоорієнтовані галузі -- структура експорту підприємств
Анотація: Розглянуто основні аспекти розробки стратегії виходу на нові зарубіжні ринки на прикладі вітчизняних підприємств в умовах зміни географічної структури експорту і переорієнтації зовнішньоекономічних зв'язків. Сформовано перелік першочергових стратегічних заходів для вітчизняних підприємств на етапі їх виходу на європейські ринки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Содружество Независимых Государств \о нем\; Співдружність Незалежних Держав \о ней\; Соглашение об Ассоциации Украины с Европейским Союзом, международный договор 2014 г. \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Бруке, Зач.
    Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) [Текст] / З. Бруке // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 66-68 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
закордонні ринки -- цифрові опитування -- стратегічний маркетинг -- міжнародні ринки -- споживчі настрої -- культурне виховання -- дослідження нового продукту -- ринкові умови -- зарубежные рынки -- цифровой опрос -- стратегический маркетинг -- международные рынки -- потребительские настроения -- культурное воспитание -- исследование нового продукта -- рыночные условия
Анотація: Якісні міжнародні дослідження є критичними для проведення на закордонних ринках. Значна частина міжнародних досліджень загрожує потенційною помилковою інтерпретацією, якщо неправильно перекладається і вживається. Використовуйте локальних дослідників та перекладачів, як тільки це можливо, переконайтеся, що дослідження може буде проведеним на найпоширенішій платформі для цільового ринку, досліджується та пристосовується до стилю респондентів місцевої культури в дослідженні.


Дод.точки доступу:
Zach Brooke

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)