Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=имидж города<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Міхно, Надія Костянтинівна (аспірантка кафедри соціології Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара).
    Формування іміджу міста в контексті політики підтримки сталого розвитку регіону / Н. К. Міхно // Грані. - 2012. - № 1. - С. 87-89. - Бібліографія : С.89 : 4 назви.
УДК
ББК 60.59
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- имидж города -- імідж міста -- образ города -- образ міста -- развитие регионов -- региональная политика -- региональное развитие -- регіональна політика -- регіональний розвиток -- социология городов -- соціологія міста -- сталий розвиток -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управление региональное -- управление регионом -- управління регіоном -- устойчивое развитие
Анотація: Основна увага в даній статі приділяються аналізу специфіки формування іміджу міста в процесі реалізації програм регіонального розвитку, що направлені на підтримку сталого розвитку територій та подолання існуючих диспропорцій у соціально-економічному р озвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Демичева, Алла Валеріївна (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри соціології ДНУ ім. Олеся Гончара).
    Проблемне поле сучасної соціології міста / А. В. Демичева // Грані. - 2012. - № 1. - С. 85-86. - Бібліографія : С.86 : 4 назви.
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
городские территории -- городское население -- городское пространство -- городское сообщество -- городской социум -- дефиниции города -- дефініції міста -- имидж города -- імідж міста -- міське життя -- міське населення -- міський простір -- образ города -- образ міста -- социальное пространство -- социология города -- соціальний простір -- соціологія міста -- управление городом -- управління містом
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми сучасної соціології міста, а саме: інтерпретації міста в сучасній соціології; проблеми дефініції міста; питання, що стосуються територіальної та просторової складових міста; особистість та життєвий простір сучасного городянина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Холод, Борис Иванович (ректор Днепропетровского университета экономики и права им. Альфреда Нобеля; доктор экономических наук).
    Социально-территориальный маркетинг в управлении социальным развитием города / Б. И. Холод // Грані. - 2012. - № 1. - С. 82-84. - Бібліографія : С.84 : 3 назви.
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
имидж города -- імідж міста -- маркетинг города -- маркетинг имиджа -- маркетинг іміджу -- маркетинг репутации -- маркетинг репутації -- образ города -- образ міста -- репутация -- репутація як соціальний феномен -- социальный маркетинг -- социология города -- соціальний маркетинг -- соціологія міста -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управление городом -- социальное управление -- управление социальной сферой -- управление социальным развитием -- управління містом -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми соціального управління містом у сучасних умовах. Обгрунтовується необхідність маркетингового підходу як до програмування його внутрішнього розвитку, так і до ефективного залучення інвесторів та туристів з використанням таких маркетингових стратегій, як маркетинг іміджу і репутації, маркетинг інфраструктури, маркетинг населення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Васильєва, Наталія Анатоліївна (старший викладач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара).
    Підсумки міжрегіонального "круглого столу" "Місто і його мешканці у контексті сучасних соціальних реалій", присвяченого 20-річчю з дня заснування спеціальності "Соціологія" у Дніпропетровському національному університеті ім. Олеся Гончара / Н. А. Васильєва // Грані. - 2012. - № 1. - С. 79-81
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
имидж города -- история социологии -- імідж міста -- історія соціології -- кафедры социологии -- кафедри соціології -- круглі столи -- круглые столы -- маркетинг города -- местное самоуправление -- місцеве самоврядування -- образ города -- образ міста -- социология города -- социология как наука -- соціологія міста -- соціологія як наука -- украинская социологическая школа -- украинская социология -- українська соціологічна школа -- українська соціологія -- управление городом -- управління містом
Анотація: Аналізуються підсумки межрегіонального круглого столу "Місто і його мешканці у контексті сучасних соціальних реалій".


Дод.точки доступу:
Днепропетровский национальный университет имени Олеся Гончара \о нем\; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара \про нього\; Місто і його мешканці у контексті сучасних соціальних реалій, круглий стіл \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Демичева, А. В. (Дніпропетровсьний національний університет ім. Олеся Гончара).
    Перспективи міських досліджень: можливі напрямки та практика проведення / А. В. Демичева // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 8. - С. 149-155. - Література : С.154-155 : 14 назв
УДК
ББК 66.546.21
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
городское пространство -- Днепропетровск в социологических исследованиях -- емпірічні соціологічні дослідження -- имидж города -- міський простір -- образ города -- образ міста -- социологические исследования -- социологическое изучение Днепропетровска -- социология города -- соціологічні дослідження -- соціологія міста -- эмпирические методы социологических исследований -- эмпирические социологические исследования
Анотація: Мета статті - виокремити напрямки, за якими можливі емпіричні соціологічні дослідження і проілюструвати певні з них на прикладі міста Дніпропетровська.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Імідж міста: соціально-політичний вимір / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 76-82. - Література : С.80-82 : 31 назва
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд города -- бренд міста -- городская идентичность -- имидж города -- імідж міста -- міська ідентичність -- социально-политическое измерение -- социология города -- соціально-політичний вимір -- соціологія міста -- формирование имиджа -- формування іміджу
Анотація: Стосовно міста імідж доцільно розглядати як нематеріальний актив відповідної території, що сприяє разом з іншими ресурсами забезпеченню стійкого розвитку даної самоврядної території. Визначено, що всі визначення поняття "імідж міста" можна розділити н а дві групи в залежності від ступеня участі в його формуванні представників міської влади: природно сформований імідж території та штучно сформований імідж території. Доведено, що сприятливий імідж міста безпосередньо впливає на підвищення його конкур ентоспроможності, тому формування іміджу є не менш важливим аспектом діяльності адміністрації, ніж реальна політика. Проведено демаркацію понять "імідж міста" і "бренд міста". Бренд міста визначається як сукупність унікальних конкурентних переваг відп овідного міста у середовищі конкурентів, репрезентованих системою яскравих і позитивних символів, сигналів, ідей, асоціацій, які найкраще передають зміст, красу, конкурентні переваги й унікальність міста.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)