Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=имидж города<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Міхно, Надія Костянтинівна
(аспірантка кафедри соціології Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара).
Формування іміджу міста в контексті політики підтримки сталого розвитку регіону / Н. К. Міхно> // Грані. - 2012. -
№ 1
. - С. 87-89. - Бібліографія : С.89 : 4 назви.
УДК
316.334.52
ББК
60.59
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
бренди
--
имидж
города
--
імідж міста
--
образ
города
--
образ міста
--
развитие регионов
--
региональная политика
--
региональное развитие
--
регіональна політика
--
регіональний розвиток
--
социология городов
--
соціологія міста
--
сталий розвиток
--
територіальний маркетинг
--
территориальный маркетинг
--
управление региональное
--
управление регионом
--
управління регіоном
--
устойчивое развитие
Анотація:
Основна увага в даній статі приділяються аналізу специфіки формування іміджу міста в процесі реалізації програм регіонального розвитку, що направлені на підтримку сталого розвитку територій та подолання існуючих диспропорцій у соціально-економічному р озвитку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Демичева, Алла Валеріївна
(кандидат соціологічних наук; доцент кафедри соціології ДНУ ім. Олеся Гончара).
Проблемне поле сучасної соціології міста / А. В. Демичева> // Грані. - 2012. -
№ 1
. - С. 85-86. - Бібліографія : С.86 : 4 назви.
УДК
316.32
ББК
60.52
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
городские территории
--
городское население
--
городское пространство
--
городское сообщество
--
городской социум
--
дефиниции
города
--
дефініції міста
--
имидж
города
--
імідж міста
--
міське життя
--
міське населення
--
міський простір
--
образ
города
--
образ міста
--
социальное пространство
--
социология
города
--
соціальний простір
--
соціологія міста
--
управление городом
--
управління містом
Анотація:
Розглядаються актуальні проблеми сучасної соціології міста, а саме: інтерпретації міста в сучасній соціології; проблеми дефініції міста; питання, що стосуються територіальної та просторової складових міста; особистість та життєвий простір сучасного городянина.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Холод, Борис Иванович
(ректор Днепропетровского университета экономики и права им. Альфреда Нобеля; доктор экономических наук).
Социально-территориальный маркетинг в управлении социальным развитием
города
/ Б. И. Холод> // Грані. - 2012. -
№ 1
. - С. 82-84. - Бібліографія : С.84 : 3 назви.
УДК
316.32
ББК
60.52
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
имидж
города
--
імідж міста
--
маркетинг
города
--
маркетинг
имидж
а
--
маркетинг іміджу
--
маркетинг репутации
--
маркетинг репутації
--
образ
города
--
образ міста
--
репутация
--
репутація як соціальний феномен
--
социальный маркетинг
--
социология
города
--
соціальний маркетинг
--
соціологія міста
--
територіальний маркетинг
--
территориальный маркетинг
--
управление городом
--
социальное управление
--
управление социальной сферой
--
управление социальным развитием
--
управління містом
--
управління соціальними процесами
--
управління соціальною сферою
Анотація:
Розглядаються актуальні проблеми соціального управління містом у сучасних умовах. Обгрунтовується необхідність маркетингового підходу як до програмування його внутрішнього розвитку, так і до ефективного залучення інвесторів та туристів з використанням таких маркетингових стратегій, як маркетинг іміджу і репутації, маркетинг інфраструктури, маркетинг населення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Васильєва, Наталія Анатоліївна
(старший викладач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара).
Підсумки міжрегіонального "круглого столу" "Місто і його мешканці у контексті сучасних соціальних реалій", присвяченого 20-річчю з дня заснування спеціальності "Соціологія" у Дніпропетровському національному університеті ім. Олеся Гончара / Н. А. Васильєва> // Грані. - 2012. -
№ 1
. - С. 79-81
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
имидж
города
--
история социологии
--
імідж міста
--
історія соціології
--
кафедры социологии
--
кафедри соціології
--
круглі столи
--
круглые столы
--
маркетинг
города
--
местное самоуправление
--
місцеве самоврядування
--
образ
города
--
образ міста
--
социология
города
--
социология как наука
--
соціологія міста
--
соціологія як наука
--
украинская социологическая школа
--
украинская социология
--
українська соціологічна школа
--
українська соціологія
--
управление городом
--
управління містом
Анотація:
Аналізуються підсумки межрегіонального круглого столу "Місто і його мешканці у контексті сучасних соціальних реалій".
Дод.точки доступу:
Днепропетровский национальный университет имени Олеся Гончара \о нем\; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара \про нього\; Місто і його мешканці у контексті сучасних соціальних реалій, круглий стіл \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Демичева, А. В.
(Дніпропетровсьний національний університет ім. Олеся Гончара).
Перспективи міських досліджень: можливі напрямки та практика проведення / А. В. Демичева> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 8
. - С. 149-155. - Література : С.154-155 : 14 назв
УДК
316.334
ББК
66.546.21
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Дніпропетровськ
Днепропетровск
Кл.слова (ненормовані):
городское пространство
--
Днепропетровск в социологических исследованиях
--
емпірічні соціологічні дослідження
--
имидж
города
--
міський простір
--
образ
города
--
образ міста
--
социологические исследования
--
социологическое изучение Днепропетровска
--
социология
города
--
соціологічні дослідження
--
соціологія міста
--
эмпирические методы социологических исследований
--
эмпирические социологические исследования
Анотація:
Мета статті - виокремити напрямки, за якими можливі емпіричні соціологічні дослідження і проілюструвати певні з них на прикладі міста Дніпропетровська.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Кривошеїн, В. В.
(Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
Імідж міста: соціально-політичний вимір / В. В. Кривошеїн> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 6
. - С. 76-82. - Література : С.80-82 : 31 назва
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
бренд
города
--
бренд міста
--
городская идентичность
--
имидж
города
--
імідж міста
--
міська ідентичність
--
социально-политическое измерение
--
социология
города
--
соціально-політичний вимір
--
соціологія міста
--
формирование
имидж
а
--
формування іміджу
Анотація:
Стосовно міста імідж доцільно розглядати як нематеріальний актив відповідної території, що сприяє разом з іншими ресурсами забезпеченню стійкого розвитку даної самоврядної території. Визначено, що всі визначення поняття "імідж міста" можна розділити н а дві групи в залежності від ступеня участі в його формуванні представників міської влади: природно сформований імідж території та штучно сформований імідж території. Доведено, що сприятливий імідж міста безпосередньо впливає на підвищення його конкур ентоспроможності, тому формування іміджу є не менш важливим аспектом діяльності адміністрації, ніж реальна політика. Проведено демаркацію понять "імідж міста" і "бренд міста". Бренд міста визначається як сукупність унікальних конкурентних переваг відп овідного міста у середовищі конкурентів, репрезентованих системою яскравих і позитивних символів, сигналів, ідей, асоціацій, які найкраще передають зміст, красу, конкурентні переваги й унікальність міста.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)